Idd, Dixons hier in Eindhoven doet er ook niet aan . MJah, zo erg vind ik het niet. Vrijdag moet ik eerst even een test maken, en dan zo snel mogelijk naar de Dixons en naar huis natuurlijk. Maar zou ik hem vandaag al geregeld krijgen, dan komt er niet veel meer van die test terecht morgen denk ik. Dus elk nadeel, hep z'n voordeel zullen we maar zeggen!
Ik denk dat er maar weinig winkels zijn die het risico gaan nemen... Ze weten toch al dat alle consoles verkocht worden, of dat nou vandaag of morgen is. Gisteren las ik op een ander forum ook dat mensen hun 360 mochten ophalen omdat ze zo goed bevriend waren met de winkel.. Puntje bij Paaltje kwamen ze met lege handen thuis.. MS houdt NL al scherper in de gaten omdat hier ook de release van Halo 2 al was verkloot.
Voor mij nog 27 uurtjes!!! damn. (school tot kwart over 4. 5 uur thuis, dan eten. Training van half 7 tot 10 uur. Dan thuis en dan pas gamen. Maar niet tot te laat want volgende dag weer werken van 11 tot 7. Dan thuis dan verplicht mee (onder zware protest dus) naar de bioscoop.(ook leuk). EN dan eindelijk kan ik gamen.!!! pfff...
damn man na al die dagen is het eindelijk 2dec na al die spanning gaat het toch gebeuren we gaan next gen ik kan het voelen het voelt zo lekker man ( is helemaal nat onder in )