1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ontevreden, snel uitgekeken

Discussie in 'Algemeen' gestart door richie_w, 23 apr 2009.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben 27 maar deel ook wel een beetje de menig van de topicstarter, ik game ook maar zelde nog. Pas sinds de aanschaf van me Elite een 2 jaar terug eindelijk eens Live aangezet en Pure is geweldig online. Maar andere games raak ik nauwelijks nog maar aan, speel wel op de pc momenteel Combat Arms relaxte online shooter.
     
  2. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    had net hetzelfde met fallout 3, ik vind ook dat games tegenwoordig zo minder waauw zijn, ik weet nog dat ik vroeger zoo veel uren harry potter 2 heb gespeeld op de pc of mafia en op de gamecube fifa street of mOH: rising sun of lotr 3, zalige tijden, die games werd ik nooit beu, nu wel :confused:
     
  3. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ook wel met de leeftijd te maken denk ik, ik kon vroeger makkelijk de heeele dag gamen ook al waren de spellen niet zo cool. God knows waarom ik ooit spyro de dragon op de ps 1 heb uitgespeeld. Mja naarmate je ouder word en meer spellen speelt/gespeeld hebt word je gewoon kieskeuriger denk ik. Als ik nu een nieuw spel speel, ben ik de eerste 2-3 uur zeer kritisch. Als ik na een paar uur niet(meer) het wow effect heb, dan komt ie hier op de marktplaats te staan:). Daarom ben ik soms na een paar weken hype ook weer na een paar uur weer klaar ermee. Toppers van de laatste tijd: streetfighter 4 en left 4 dead. Tegenvallers de laatste tijd: gears of war 2, fable 2 en demo van ufc tapout
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toch even op inhaken: GTA IV geen klassieker?! :eek: Sure er konden dingen beter, maar die stad, die levendigheid, de interactie, de 100000-en details, de hele sfeer, de oneliners, de talloze opties.... GTAIV is echt wel een klassieker en dat gaan we over een paar jaar zeker weten zien :)
     
  5. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben het toch met tyrant eens hoor :eek: GTA IV is zeker goed spel, maar klassieker, nee toch niet. Dat wordt het zeker, maar niet elke goede game is een klassieker. Ik denk als andere devolepers (hoe schrijf je dat ook alweer:confused:) het niet beter kunnen, dat het dan een klassieker word. Ik gok over half jaar :+
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar ik bedoelde het eigenlijk dat het een klassieker is in de media. Of iemand het zelf een klassieker vindt moet hij zelf weten. Je kan de game niet tof vinden, maar de game doet wat hij moet doen.

    Ik vind het in ieder geval een klassieker, maar dat wisten de meeste al. :+
     
  7. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Achja, ik koop games omdat ik ze leuk vind. Of er nou "classic" op staat, maakt mij echt niet uit
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    off: als er classic op staat hoef ik hem niet meer, doe mij maar het originele doosje
    :+
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    *Eenscht.

    Ik speel zelf ook heel wat minder dan bijvoorbeeld op de Havo en daarvoor. Nu nog ongeveer 10 uurtjes per week en dat was voorheen heel wat meer. Waar ik vroeger aardig wat uren kon stoppen in Vice City, Conker en Banjo, is dat tegenwoordig een stuk minder. Of het nu de games zijn of de console zelf, ik heb geen flauw idee, ik weet wel dat het mij toch minder boeit. Desalniettemin vind ik het nog altijd tof om gewoon even 2-3 uurtjes online wat te knallen maar wel met mate.
     
  10. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik mis dat spel zo erg he :eek:
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Idd.
    Zag pas een stukje op TV over de ontwikkeling van GTA (Gamerush ja. Ik vind die presentatrice gewoon geil). Anyway, toen de beelden van Vice City en San Andreas kwamen, dacht ik weer aan die tijd. Toen speelde ik het echt compleet uit, en was het gewoon leuk om wat te doen zonder doel voor ogen. Ik kon me veel beter vermaken. In 4 had ik dat echt minder. Ik bedoel, zijn er serieus nog mensen die gaan bowlen met hun vrienden? Of darten? Ik vond dit echt superlame toevoegingen, maar iedereen ging helemaal prat op zulke dingen onder het mom 'ja maar het zit er toch in, dat is leuk'. Tja, leuk zo'n toevoeging, maar het voegt voor mij niets toe.

    Kan natuurlijk ook aan game ervaring liggen en aan de leeftijd, dunno.
     
  12. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Het bowlen en darten doe ik vanwege de achievements, maar voor de rest is het gewoon kut. Het doorbreekt de flow van het spel.

    GTA4 is best een goed spel, maar ook niet meer dan dat.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    topictitel blijft, vooralsnog is er gewoon de discussie over 'ontevreden, snel uitgekeken' zijn op games van deze gen.

    off-topic replies verwijderd.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Iedereen post hier offtopic. :9

    De titel kan beter worden aangepast in "Algemene Games Discussie" O-)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij is de XBox versie backwards compatible.
     
  16. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Weet ik, maar ook die kan ik niet vinden =(
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zal eens kijken. Denk wel dat ik hem heb liggen als je hem nog zoekt.
     
  18. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Oh nee, dat hoeft niet ;) Kom hem ooit wel tegen, heb het zoiezo te druk met Mass Effect, Oblivion etc. :)
     

Deel Deze Pagina