Ontevredenheid klanten bij Xbox 360 launch

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MiGilleS, 2 dec 2005.

1. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0

jahh srry, was vriend van mij..
    ik was zelf ff mezelf nuttig maken (xboxen dus:p) en hij ging btj op muh account, excuses daarvoor:)

2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Dude heb je wel je naam adres enzo gegeven... Anders kunnen ze moelijk eentje voor je achter houden

3. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0

wat bedoel je?:confused: hij weet mun account pass. etc. allemaal niet maar me pc meld zichzelf gwoon aan op xbw als je erop komt (en op ut forum)..

en dan gaat hij doen alsof hij helemaal geweldig is..

nogmaals mijn excuses!

4. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen ik heb precies hetzelfde probleem met de media markt. Ook had ik gepreorderd met kit erbij. Ik kwam daar aan om 1 uur s'middags toen zeiden ze: we hebben er geen meer. Ik super boos gewoon dat ze mijn exemplaar hadden verkocht aan een ander persoon. Ze houden dat ding niet eens een paar uurtjes voor je vrij. Totaal respectloos.

5. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Die "Gr33tZ" zijn niet echt nodig.

Kost alleen maar serverruimte.

6. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    in tilburg is er ook een winkel geweest die 7 pre order kits heeft verkocht maar geen xbox 360's heeft gehad
    kon de winkel totaal niks aan doen
    mijn bron is iemand die bij foregames werkt
    maar dat is wel stom als ze zeggen dat ze hem reserveren
    alleen als je in de "wie heeft hem gereserveerd thread" had je kunnen weten dat de mm pre order kits verkocht
    en dat je die moest kunnen regelen
    maar ik snap wel dat als je denk dat je hem krijgt en dat ze hem dan niet hebbe

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ach ik vind dat je een beetje loopt te zeuren om niets:

Ik heb 3 dagen geleden gebelt naar de FRS om te kijken of ze ook een Prem in de losse verkoop hadden.Ja!! ze hadden er 1 Premium Xbox en die gingen ze voor niemand vasthouden dus, wie als eerst komt wie als eerst maalt.Ik vanochtend vroeg opgestaan om 1 uur van te voren bij de winkel te staan.Ik sta daar gelukkig als eerste.Wat blijkt gaat de winkel een urr later open omdat de 360 uitkomt .Ik heb gewoon 2 fokking uur in de vrieskou gestaan om een prem op te kunnen halen (dacht ik).Die gast komt de winkel aan de buitenkant open doen en ik vraag of ze die in de losse verkoop echt niet hadden gereserveerd.
    Ik heb de hele rij achter me was gesockeerd van mij taalgebruik

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ach ik vind dat je een beetje loopt te zeuren om niets vergeleiking met mij:

Ik heb 1 dag van tevoren gebelt naar de FRS om te kijken of ze ook een Prem in de losse verkoop hadden.Ja!! ze hadden er 1 Premium Xbox en die gingen ze voor niemand vasthouden dus, wie als eerst komt wie als eerst maalt.Ik vanochtend vroeg opgestaan om 1 uur van te voren bij de winkel te staan.Ik sta daar gelukkig als eerste.Wat blijkt gaat de winkel een urr later open omdat de 360 uitkomt :confused: .Ik heb gewoon 2 fokking uur in de vrieskou gestaan om een prem op te kunnen halen (dacht ik).Die gast komt de winkel aan de buitenkant open doen en ik vraag of ze die in de losse verkoop echt niet hadden gereserveerd.
    Ik heb de hele rij achter me was gesockeerd van mij taalgebruik.Ik was instaat om de display met frans bauwer CD door de winkel de schuiven.Ik vind dit dus meer schandaling om dat ik 2x gebelt heb om zeker te weten dat het om een Premium pakket ging!

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  9. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Door een fout van Mediamarkt had ik 2 xboxen gekregen.
    Dus ik mag niet klagen :D

10. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dat is dan toch ook een reden dat media markt het niet echt geweldig doet op dit moment..

11. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0

Dat gebeurt zoveel, in onze gemeente zijn er zelfs een stuk of 20 die geen XBox360 krijgen op de Launch, gewoon te weinig XBox360's in voorraad zegt ie, en wss is dat omdat er maar 300.000 exemplaren naar europa zijn gekomen voor de launch, veel te weinig

12. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog zo iets *** van de media markt...
    Ikke zo stom geweest om niet te reserveren, dus ik 's ochtens vroeg naar de winkel, ik sta er om 8 uur (winkel gaat om half 10 open)... er zijn twee ingangen, ik sta beneden..

Dus om half 10 de deur gaat niet open pas om 5 over half 10, hebben ze eerst de deur boven opengedaan, en beneden niet heb ik geen xbox360!!!

terwijl ik als 2e in de rij (beneden) stond, en ze hadden 35 360's

Dus ik baal wel flink van die media markt, doen ze eerst die f*cking andere deur open...

13. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0

Ik hoop het :) alleen die gast die zegt dat ik niet mag zeuren.. Nou jongen tegen juo hebben ze nog gezegt we reserveren niet dus had net zo goed op kunnen zijn ;) bij mij hadden ze echt beloofd (moest ook me naam en TEL geven) dus wie mag hier niet zeuren ? :) PAYBACK :p

14. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar wanneer komt de volgende lading xboxen weer binnen dan?

15. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hadden die wel een preorder-kit of alleen een reservering? De preorder-kits waren gegarandeerd.

16. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week zeiden ze tegen mij... MM (alleen ik koop hem nu wel bij FRS ;) )

17. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    ze krijgen iedere vrijdag nieuwe voorraden met Xboxen binnen..
    Ik wilde eigenlijk ook dat ik hem niet bij de MediaMarkt had gereserveerd maar wat meer opties open had gelaten, ik heb nu namelijk 100 euro aanbetaald.. als nou een andere winkel hem eerder krijgt kan ik die dus niet halen want dan ben ik m'n 100 euro ook kwijt :D
    Nouja ik wacht wel op een telefoontje van de MediaMarkt volgende week. :cool:

18. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Maare Philles denk je dat ze echt nog die media-fstandbedieningen hebben (gratis er bij !)

19. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat denk ik wel.. aangezien zo'n actie meestal wel een paar weken duurt ;) misschien dat je na de kerst ofzo hem er dus niet meer bij krijgt.. maar nu nog wel (denk en hoop ik) O-)

20. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hopp et

Deel Deze Pagina