Ontevredenheid klanten bij Xbox 360 launch

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MiGilleS, 2 dec 2005.

1. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb m. en hij is geweldig!!! lekker ppuh :p.
    nee grapje. Januari lijkt me wel logisch. maar ik hoorde dat Alternate.nl binnen 3 dagen al weer 160 nieuwe krijgt. dus volgens mij wil t wel lopen.

2. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het altijd proberen... het is wel 60 euro, en is gewoon belachtelijk wat ze doen... maar ja zo'n winkel maakt maar €12 winst op een 360, dus ik denk dat ze nog wat extra winst wilden maken... maar zeker terug gaan!}:]

maar ik ga weer bellen, en kijken of ik er nog eentje kan regelen voor vrijdag8)

3. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0

Lol 160 360's? Dat kan nooit, de Mediamarkt krijgt er maar ±10. En Mediamarkt is veel groter en koopt allees altijd heel groot in.

4. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me inderdaad sterk. Eerst produceren ze een paar maanden de 360 en zijn er maar een beperkt aantal beschikbaar. En dan zou een maandje later opeens een aantal duizenden weer beschikbaar zijn :)

5. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeker een klacht in dienen ik vind mm niet zoon goede zaak. Die hebben een klote
    Belijd die mogen geen prijzen door geven per telefoon.Ik zei toen dat ik dat nergens op vind slaan u dacht toch niet dat ik een uur ga rijden om te weten wat u prijs is zei ik toen. Ik heb toen een klacht in gediend bij de consumentenbond Om dat ik dat niet pik. Ik koop
    Niet als ze me de prijs niet zegen. Zaken die geen prijs geven zijn niet te vertrouwen vind ik.

6. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    idd.... Nu kwam ik eergisteren in de mm en ging een klacht in dienen ik vertelde dat ik op de datum.. (huppeleppup) had gebeld of ze nog pre-orders hadden.. en ze zei nee. zegt die man ok stop ik ga ff iets checken.. keek hij in de pc wanneer de laatste was verkocht was dat 1 dag voor de launch zegt hij: Nou pech voor je had je maar langs moeten komen we hebben het al druk genoeg :eek: HOE KAN JE DAT NOU ZEGGEN TEGEN EEN KLANT NADAT ZE AL ZOIETS HEBBEN GEDAANN ! GRR

Deel Deze Pagina