1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ontevredenheid over de site!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pablow, 24 apr 2003.

1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt dat deze site bij de top hoort,maar goede vernieuwingen kunnen nooit geen kwaad.

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik vindt de kleuren wel goed. Maar ik zou de site wat meer strakker over laten komen door bijvoorbeeld er wat diepte in te brengen doormiddel van schaduwen of iets (het is allemaal zo plat). Wat donkerder groen en mischien iets wat meer ruimtes tussen de onderwerpen van het navigatie menu (druk vaak op het verkeerde onderwerp haha).

Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    mja, het is allemaal een beetje van dat gifgroen, zo fel...

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Dit grijs van een reply/post moet weg. Dat is zo saai. Het zo mooi zijn als er wat meer kleurtjes inkomen en wat diepte ofzo. Inhoudelijk is het allemaal wel goed, ondanks dat er nog wat verbeteringen plaats vinden/moeten vinden die ik al eerder heb gehoord maar nu vergeten ben. De crew had hier trouwens al mee ingestemd , dus dat zit wel snor. Maar xbw 3.0 wordt top, 'k kan niet w88.

5. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    D.L. , ondanks dat de vraag aan Wouter is gericht hadden denk ik andere lezers alsnog even willen zien wat Nicotjeh een mooie stijl vond en wat zijn voorstel voor Xboxworld is. Bovendien zie ik en waarschijnlijk de meeste gebruikers het aanhalen van een website om als layout voorbeeld te geven absoluut niet als reclame. Het feit dat de layout van de nieuwe Xbw(3.0) al bijna 100% rond is neemt niet weg dat er niet over gediscusieerd kan worden met behulp van een voorbeeld.

Ik vind dat je iets te snel en te strikt hebt gemod. Bovendien geeft Schranseman in een eerdere reply aan met een link naar www.fokzine.net wat zijn mening is over een layout. Daar grijp je dan niet in? Enne Nicotjeh, zou je me de link kunnen PMen ?. Of als het van D.L weer mag , weer posten.

Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja die had best kunnen blijven staan, anders had ik hem wel verwijdert meteen toen die het postte.. :)

7. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je zou echt eens www.xboxaddict.com moeten checken en het verschil zien......Xboxaddict is een hele mooie site...doe er je voordeel mee...

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Grappige is dat XboxAddict al jaren bestaat (langer dan XBW) maar nooit écht interessant is geweest. Het post niet veel meer dan lame-ass prijsvragen en persberichten :) Daarnaast vind ik dat design eigenlijk helemaal niet mooi; 3.0 Wordt veel cooler :)

9. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de layout en het design van XboxAddict wel beter als dat van Xbw nu. Magoed aangezien we nog niet weten hoe 3.0 eruit gaat zien, kunnen we moeilijk met je meepraten Wouter :)

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    word de lay-out van 3.0 die ene die jullie wel eens hebben laten zien hier op het forum?? lang lang geleden al weer

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik was te vlug, laat het voortaan aan de mods over... :)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm eh? Nee denk het niet. Althans; Hij is ondertussen al enorm verandert.

Ik weet zeker dat er ook mensen zijn die hem niet mooi vinden maarja daar valt weinig aan te doen. Zo vonden vele de nieuwe Gamer.nl niet mooi terwijl ik die lay-out nu best wel kan waarderen.

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Tis altijd wel zo dat mensen een lay-out niet mooi vinden. Ik vind eerlijk gezegt de lay-out van nu niks aan. Maar hij is wel praktisch en het blijft een super bron van informatie over de xbox dus daarom kom ik hier nog steeds zkr een paar keer per dag.

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    is het niet weer eens tijd voor een sneak-preview? *)

15. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik vind de homepage niet echt geweldig
    Bijvoorbeeld. je weet wel he het laatste nieuws wat in het midden word getoond:{ als je daar nou eens kleine avantars naast zet bijv een plaatje van het onderwerp dat is gewoon veel duidelijker!

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dus nu moeten we ook alles gaan uitbeelden in plaatjes voor de analfabeten? :cool:

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Daar ben ik het niet mee eens... kijk maar eens naar een van de populairste news sites xbox.ign.com ... daar staan geen plaatjes bij (alleen bij de hot items) ... komt tijd komt V3

18. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik bedoel hoe het bij Insidegamer word getoond....

19. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    overal plaatjes is idd een beetje overdreven. Alleen eentje bij het 'grote nieuw van de dag'.
    Van mij mag de mainpage wel wat groter. Ipv een paar artikeltjes en het nieuws mag er wel veel meer staan. Het is ook een beetje leeg, vooral als je naar beneden scrolled.

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Once again the magic keyword.... V3! :+

Deel Deze Pagina