Onthoofding Amerikaan

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 16 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje laat, maar dat is na aanleiding dat ik net een paar minuten geleden het hele filmpje heb gezien. Normaal ben ik niet een persoon die snel misselijk wordt of zo, maar ik kon hier bijna niet tegen. Ik werd er kei misselijk van, hoe halen die mensen het in hun hoofd om zoiets te doen. Tuurlijk ik weet wel dat er zoveel dingen gebeuren die echt slecht zijn, maar dit, dit slaat echt alles. Iemand onthoofden, op tv, voor miljarden mense en dan ook nog de hele tijd Allah roepen. Stelletje schijnheiligerds. Een zieke wereld waar we in leven, wat vinden jullie hier nou van. En wat denken jullie nou, moeten we onze soldaten terug trekken uit Irak en voor het terorrisme zwichten, ik vind persoonlijk van niet, maar ook vind ik aan de andere kant dat we daar niet veel meer te zoeken hebben.

Ik plaats het filmpje hier ook niet, ik vind het filmpje ziek. Als je het echt wil moet je maar zoeken, maar ik raad het je af.

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nick Berg bedoel je? :+

Daar is al een heel groot topic over.

1 persoon vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina