1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ontvang binnen 12 dgn reward pack !!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bloody_Apron, 28 jun 2002.

  1. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb afgelopen vrijdag gebeld, dinsdag verzonden en woensdag in huis, maar het heeft toch 2 maand geduurt, had ik maar eerder gebeld
     
  2. AlienZ

    AlienZ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog maar eens gebeld, en krijg nou wat:

    Ik ben "the first of the month" behandeld "and should receive if it the next week or so" quotes zijn afkomstig van Steve.
     
  3. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het 1 mei verstuurd, tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb drie weken geleden gebeld en ik zou het gisteren binnenkrijgen. Niet dus.

    Ik heb vorige week binnen twee dagen 1 (standaard) mailtje gehad dat alles in orde was en dat ik het zou ontvangen en ook drie andere mailtjes waarin staat dat ik moet bellen naar ze. Daarbij staan drie verschillende referentienummers. Aangezien ik al gebeld had en alle gegevens gewoon klopten, ging ik ervan uit dat het wel in orde was, maar dat is dus niet zo.. :mad:

    Ik weet het niet meer, ik ga vanmiddag maar weer eens bellen, want ik word er een beetje gestoord van.


    (edit)
    ik zag net trouwens dat twee van die emails die ik heb gehad hetzelfde referentienummer hebben en waarin bij de ene staat dat het allemaal ok is en bij de andere staat dat ik nog moet bellen?
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2002
  4. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    5 Juli mailtje MS
    7 Juli MS gebeld en spellen bevestigd.
    Nou maar afwachten wanneer ze komen dus!
     
  5. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    HELP!! ik heb hem nog niet.... Heb hem 2 weken gelden opgestuurd en nog nix vernomen! En ik heb verdomme geen zin om om te bellen en mijn engels ten gehore te brengen!
     
  6. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Who, gisteren (10 Juli) bevestiging gekregen dat ze onderweg zijn met Fedex.
    Ze zijn supersnel!!:D
     
  7. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had dus een aantal weken geleden ook gebeld en er was me verteld dat hij er 9 juli zou zijn. Ik van de week dus weer gebeld, omdat ik nog niks had en ook omdat ik allemaal van die vreemde mailtjes kreeg. Bijkt dat de order weer teruggekomen was en dus niet verstuurd! Hij zou de order verwijderen en een nieuwe plaatsen omdat hij zo ook niet kon zien wat het probleem was. Als ik over 10 dagen weer niks heb dan WEER bellen... AARRGGHH!!!

    Ik wacht nu al twee en een halve maand!
     
  8. kiddyl

    kiddyl PSP leverancier

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag gebeld en vrijdag binnen met de post :). Kreeg te horen dat het weer het bekende postcode probleem was. Boeie, ik heb nu mijn spellen.
     
  9. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    waarom krijg ja dan niet gewoon een mailtje in plaats van dat je er zelf achteraan moet...
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    gewoon wachten en je krijgt het
    (wel lang wachten)
     
  11. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die hem nog niet heeft. Ik had de eerste dag al een brief met shit gestuud, alleen die was dus zonder postzegel (freepost, right?) en toen had ik er nog een gestuurd, MET postzegel en hij is als t goed is allang opgestuurd, dus als ie er morgen niet is, ga ik bellen=(
     
  12. AlienZ

    AlienZ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    The Gamez Can Begin !!!!

    eindelijk pakje binnen, hebben die eikels er een verkeerd spel in gestopt (NBA Inside Drive ipv PGR).. Heeft iemand hier ervaring mee, wat je dan het beste kan doen ?? Let me know...
     
  13. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, ik kreeg dus toch een mailtje! Terwijl er was gezegd dat ik moest bellen voor het tracking nummer. Ik ging gisteren dus kijken bij de fedex en zag dat mijn pakje al in Ridderkerk was! Een paar uur later ging de bel en had ik het binnen!

    twee en een halve maand...

    (Edit)

    Overigens hebben ze het toch nog voor elkaar gekregen om de letters van de postcode weg te laten!!
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2002
  14. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds niks binnen :mad:
    Nu precies al drie maanden geleden opgestuurd. 98 dagen!!!!!!
    5 keer gebeld... 3x opgestuurd...
    Ze laten je er wel voor werken hoor!
     
  15. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je zeker doen. Ik had het formulier ook eind mei opgestuurd en ook nix meer gehoord. Dacht van de week ga toch maar eens bellen. 4 dagen na m'n telefoontje stond de fedex al bij me op de stoep. Wel met brakke games (Bloodwake and Doa) maar ja.
     
  16. P.J.

    P.J. Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook zo'n soortgelijke situatie (Amped) deed het nie, dus ik heb gebeld en een week later kreeg ik een nieuwe opgestuurd.
     
  17. AlienZ

    AlienZ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Thank You :)

    Dat word weer bellen..
     
  18. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja, misschien hebbie geluk en ruilen ze hem snel om. Toen ik belde had ik mijn RP binnen 6 dagen dus...
     
  19. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    JEZUS CHRISTUS!!!!!!
    hebben jullie dat ding nou nog niet?!?!?!=(
    Ik moest ook 52 dagen wachten maar als je hem nu nog niet heb. ]:- LULLIG!!!!!
     
  20. AlienZ

    AlienZ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mailtje gestuurd met al mijn gegevens en
    toen kreeg ik een berichtje terug, dat alles ingevoerd was en ik het binnen 3-5 dagen zou krijgen.

    Volgende dag gebeld waar het bleef en binnen 6 dagen: DING DONG...

    Het kan wel snel... ;)
     

Deel Deze Pagina