1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onverklaarbaar CPU gebruik

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XiroKe, 19 sep 2007.

1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    73 processen en 14-25-30 %

Btw welke spyware ding gebruiken jullie? AdAware ofwat?

Laatst bewerkt: 19 sep 2007
  2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen Norton AntiVirus geïnstalleerd staan, die draait altijd....verder niks.

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Open de taskmanager en kijk wel programma het meeste percentage wegneemt die dat niet weg zou mogen nemen. Ga dan naar uitvoeren en typ in: msconfig Ga dan naar opstarten o.i.d. en vink alles uit wat je niet met windows mee wilt opstarten (en dat programma wat zoveel cpu vreet) als het goed is moeten de problemen dan zijn opgelost:)

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Goede tip. Ik had recent nieuwe drivers gedownload. Heb nu weer nieuwe drivers gedownload, van 18 september, en geïnstalleerd en hij loopt na het opnieuw opstarten direct veel, veel beter. Hij ligt nu zoals gewoonlijk op de 0-1% met zo nu en dan wat uitschieters.

Nu even afwachten hoe lang hij dit volhoudt, maar het ziet er hoopvol uit. :)

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    hmm volgens mij heb ik ook een soort gelijk probleem na de laatse ati update (7.9)

dvd's afspelen loopt niet bepaald soepel af en toe. Terwijl de veel zwaardere 720p films het prima doen..

6. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ok, vorige bericht van mij negeren, hij lijkt weer gewoon bezig te zijn als voorheen. Deze keer leek het alleen wat langer te duren voordat hij op gang kwam.. argh! Ik dacht dat ik er eindelijk van af was.

7. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je mijn tip al geprobeerd?

8. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Dat was het eerste wat ik had gedaan, maar ik heb het zojuist nog een keer gedaan, maar deze keer het vakje 'processen van alle gebruikers weergeven' aangevinkt. Daarvoor had ik daar nooit aan gedacht aangezien ik de enige gebruiker ben, maar het blijkt dus dat je een heleboel verborgen processen op die manier krijgt te zien en ik heb de dader kunnen vinden: mcmscsvc.exe. Een onderdeel van McAfee.

Dus, wat nu? McAfee deïnstalleren? Ik gebruik het verder niet veel. De virus scanner is tergend langzaam en ik gebruik Windows firewall in plaats van die van McAfee. Maar toch, ik heb nog een geldige versie met gratis updates etc.

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind 73 processen veel. ik vind rond de 40 normaal.

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Uninstallen zou ik zeggen.

Gebruik nu zelf Avast! als gratis virusscanner. Heb nagenoeg dezelfde PC als jij en draai op het moment ook Vista. Gewoon nog steeds snel als toen ik hem net kreeg. :)

Deel Deze Pagina