Onwijs spijt van jouw L!VE actie?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sora, 8 jun 2004.

  1. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er spijt van dat ik zo'n statslamer ben geweest.. nu boeien de statistics me niet veel meer gelukkig. Nu heb ik veel meer fun. en meer friends

    ik ken nog wel veel mensen die stats heel belangrijk vinden. ik vind het niet leuk om met hun te spelen
     
  2. Soda

    Soda Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    't is nooit leuk op met een statslet te spelen.
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst speelde ik capture the flag in mechassault. Maar die amerikanen die al waarschijnlijk de hele dag deze spelmodes hebben gespeeld, wilde met aangepaste regels spelen. Ik verstond echt geen hol van wat die mensen allemaal zaten te ijlen. Na meerdere keren vragen en geen antwoord krijgen over wat we dan nu moesten doen, pakte ik de vlag uit de basis en rende ermee naar mijn basis. Ik scoor en iedereen wordt boos op mij (ook mijn eigen team). Ik snapte dus echt geen fuck van wat er dan de bedoeling moest zijn van capture the flag. Voor dat ik het in de gaten had, kreeg ik de meest vreemde scheldwoorden naar mij gesmeten en kreeg iedereen de opdracht om mij te fraggen. Toen we daarna in de lobby kwamen werd ik eruit gekickt... minder prettig dus. En alsof dat dus niet zat was, zit er nu altijd wel iemand op mechassault die bij dat potje aanwezig was en mij er meteen uitkickt, omdat hij m'n gamertag heeft onthouden. Mechassault zie je mij dus voorlopig niet meer spelen, of er moeten weer meer nederlanders komen...

    Ik heb er dus spijt van dat ik een punt heb gescoord bij capture the flag 8)
     
  4. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    haha
    mijn fout is dat ik er ook was ;)
    egte freakshow
    maar op de power unlimited gameplay was het nog veel erger
    trouwens lionhard
    ik ben edjuhh
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb heel veel spijt dat ik zo vaak eerste geworden ben bij burnout 3, zo hebben de andere mensen geen kans en dat spijt me! Ik snap nu dat er voor die mensen niks meer aan is!


    ( hahaha ) en ja ik heb nu alweer spijt van deze opmerking.
    Maarja het is wel zo ;)
     
  6. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    *kuch* eigendunkje *kuch*
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al meer dan 2,5 maand niet meer ge-lived. komt omdat ik te weinig tijd hiervoor heb, en ik heb natuurlijk genoeg single player spellen uit te spelen!!! halo 2 wordt voor mij weer liven!
     
  8. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik echt jammer dat nooit meer iemand Mechassualt speelt, kheb xbox live al vanaf het begin en toen was Mechassualt heel populair maar nu 2 vrienden het sinds een halfjaar opzitten vinden ze het een vetkutspel terwijl het echt heel stoer is...
     
  9. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik stond eerst een hele lange tijd 2e op de ranglijsten bij burnout 3, maar de stats kunnen we nu niet zoveel meer schelen. Ik game gewoon lekker relaxt, niet voor de punten!
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    welke clan, welke clan!!!???

    als de clan goed is, dan ken ik hem:)
     
  11. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat was van het weekend had ik een voise message gestuurd naar iemand en daarin verteld dat ik wel geintreseerd was in zijn beste vriendin.
    maar op een knap lullige manier.
    heb ik enigsins spijt van dat ik dat niet wat liever had gevraagd
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    heb al 3 maand geen live gespeeld! er zijn te goede single player spellen! heb sinds het begin LIVE en het is een te goede service!

    maar met halo 2 wordt het wel anders, non stop LIVEN!!!!!!!!!
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb wel eens spijt als ik bij een te goede gast bij magic the gathering battlegrounds naar binnen ga :p, gegarandeerd verliezen :).
    Maar ja ik wordt ook stukken beter nu eigelijk dus :).
     
  14. kleine keffie

    kleine keffie Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hahhahaha dan had je toch kunne zegguh i dont understand english ofzow.:p SIMPEL
     
  15. XeoN

    XeoN Guest

    Altijd Midtown Madness 3 gedaan, en nou Splintercell en Rainbow BA...
    Ken echt niet meer rijden!
     

Deel Deze Pagina