1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

onzinige knoppen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tha Mike, 26 nov 2002.

1. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ik werk dagelijks met een trackball!!! Maar ik blijf een normale muis toch beter en sneller vinden!

enne, probeer die trackball maar is met je duim te sturen, dan gaat het helemaal langzaam!

2. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    k gebruik regelmatig een microsoft trackball (zwart met rode bal) die beweeg je met je duim, eerst ging met zo slecht en langzaam maar hoe vaker ik er mee werk hoe sneller het gaat.

Een gewone muis blijft wel sneller ja.

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    van links naar rechts en visa versa is wel te doen, maar van boven naar beneden en andersom is echt niet te doen, het gaat veelste langzaam met de duim

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    een turbo knop is tog speciaal voor die buttonbash spellen? die je alleen maar ingedrukt hoeft te houden, maar volges je console ongeloofelijk snel drukt..?

5. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    vroeger had je bij die streetfighter altijd wel iets aan zo'n turbo knop, vooral bij Chun Lee en die dikke, dan kon je zo de benen (of armen) snel bewegen, sf'ers weten wel wat ik bedoel... Maar bij de xbox heb dat nog niet echt nut, alhoewel bij Capcom vs SNK II we l!!:)

Deel Deze Pagina