1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ook genaaid..?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door :: hmr`::, 24 dec 2002.

1. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Een xbox is beter, een ps2 is niet slecht.
    Dus als je een xbox koopt ga dan niet de ps2 afzeiken, want daar hebben we al genoeg trieste mensen van op deze wereld.

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juistem, jij snapt het!

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Speel waar je mee spelen wil, wat maakt het nou uit welke console je hebt :confused:? Het gaat er volgens mij om dat jij plezier hebt en niemand anders, toch? Maar goed, ik vind iig niet dat je genaaid bent. Je bent uiteindelijk toch behoorlijk goedkoper uitgekomen dan de mensen die er 479 euro voor moesten neertellen zonder spel. Ikzelf had (ik zeg had, want ik heb de box niet meer) 'm gekocht voor 299, met halo en heb toen nog een beroep gedaan op 2 spellen en een controller. Ik klaag ook niet, ik heb immers behoorlijk geluk gehad :D

4. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    ok dat is dan ook weer geregeld ps2 en xbox zijn oke:)

5. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha grappig :r

die onderdelen zijn net zo goed... microsoft heeft gewoon in de oude xboxen stuff gestopt dat duur was en dezelfde prestaties leverden als stuff dat minder duur was... snappie :)

6. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in de nieuwe boxen zitten goedkoper te maken onderdelen, ja.

7. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Als het werkt?
    What's then the bloody problem?
    Ik zie het probleem eigenlijk niet, iedereen die in dit topic zit te lullen, heeft een xbox, je hebt er eentje gekocht, je zit er aan vast, of je hem nu voor 260 gekocht heb of dat je jezelf heb laten naaien en hem voor 400 gekocht hebt maakt niets uit.
    Je hebt hem nu eenmaal, en je brengt hem toch niet meer terug.
    Dus wat is het doel van deze topic?
    Naja, ik ga maar eens een ander topic op zoeken.
    Have fun ;)

Greetz,
    Rick =]

8. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah... zo denk ik er eigenlijk ook over... :r

9. RFP

RFP Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Is een handelswijze bij (alle) gameconsoles. Er wordt constant gekeken of bepaalde onderdelen niet goedkoper geproduceerd kunnen worden zonder de kwaliteit, snelheid of compatibiliteit negatief te beinvloeden.

Nieuwere Xbox'en hebben bijv. geen fan meer op de GPU (was niet nodig en is daardoor een stuk stiller en goedkoper), daarnaast zijn componenten voor video-output vervangen door goedkoper te produceren componenten en wordt de console nu goedkoper geproduceerd in China i.p.v. Hongarije.

Als er over een jaar een chip uitkomt die functies uit kan voeren waar nu 2 of 3 chips voor nodig zijn dan zal overwogen worden om die chip te gebruiken. Alle besparingen, al is het 1 dollar leveren op termijn gigantische besparingen op.

[Roemenie gewijzigd in Hongarije]

Laatst bewerkt: 24 dec 2002
  10. Hotshot

Hotshot Guest

BULLSHIT..Ze hebben gewoon op de oude doos een sega pack sticker geplakt, en dat pakketje erin gepropt hoor..onder mn Xbox staat Mei..

11. supermiepie

supermiepie born to play

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt Hotshot, ik heb dus ook het segapack gekocht maar mijn xbox is gefabriceerd in maart 2002 in Hongarije.

12. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    hoe kun je zien waar en wanneer je xbox gemaakt is dan?

13. E=MC2

E=MC2 star chaser

Leuk Bevonden:
    0
    had je ff moete wachten he:+

Deel Deze Pagina