maar die spellen van de xbox zijn dus bijna even duur als de console zelf, dat vind ik best wel vaag. kunnen ze die spellen dan niet wat lager maken en de xbox wat hoger van prijs.
Waarschijnlijk niet. De console wordt (eenmalig) met verlies verkocht waarna er op de games verdient kan worden.... Er zullen maar weinig mensen zonder xbox xbox-games kopen...
Hmmz, misschien koopt mn broertje er een met Sinterklaas, 2 xboxen in huis Het is inderdaad wel wat minder dat Microsoft niet zoveel acties voor bestaande eigenaars hebben...
Er komt ooit een dag dat ze de xbox gratis gaan uit delen ja vindt ook dat er wel eens wat gedaan mag worden voor de bestaande xbox gebruikers maar dat zal wel weer niet gebeuren...
Dit gaat zo stilaan de printer-toer op. De printer krijg je tegenwoordig gratis, maar je betaalt je wel blauw aan inktcartridges Nu net het zelfde: de Xbox bijna gratis, maar die games blijven wel 70 a 60 Euro kosten. Mij stoort het eigenlijk niet hoor, dat die Xbox steeds goedkoper wordt. Ik heb hem ook op 14 maart 2002 gekocht voor de volle 470 Euro, maar ik had hem dan ook als 1 van de eerste. Misschien koop ik mij nu wel een tweede Xbox, kan ik lekker Halo over Lan spelen
Ja, dat vroeg ik dus ook al maar niemand wilt het antwoorden. Ik neem aan van wel omdat je dan een Gametag moet aanmaken... Als je daarvoor geen CC nodig hebt vind ik het maar dom. Nu vragen jullie als ik dit niet antwoord: WAAROM? Nou... omdat iedereen moeite zit te doen om een CC te bemachtigen en dan krijg je misschien van die lolbroeken die dan 2 maanden idioot gaan doen en niet te achterhalen zijn omdat ze niets hebben hoeven invullen omdat het een 'proefabo' betreft. Daarbij hebben die mensen geen headset dus kan je er niet eens meepraten en wijzen op de regels die de groep hanteert met games.
Ja voor die twee maanden gratuit heb je ook een creditcard nodig. Voor het eerste jaar Live heb je toch ook een CC nodig ondanks dat je in eerste instantie niks moet betalen? Het is gewon zekerheid, dat MS weet wie dat abonnement heeft. en dat jíj er voorzichtig mee om springt.
Die verkoopjongens zijn slim. Je hoort altijd dat alles goedkoper wordt, maar je bent toch je geld weer kwijt aan het eind van de maand. Als Xbox-bezitter koop je de spellen toch wel en de "nog-niet bezitter" wordt nu overgehaald (voor de feestdagen) om een console te kopen. Van mij mag het een Xbox zijn. Als het marktaandeel groot genoeg is... dan is de kans groter dat de games goedkoper worden.
komt er ook een actie voor mensen die meer dan 300 euro voor de box hebben betaald? ik vind het opzich wel leuk, dat ie goedkoop is, maar als ik dat geweten had, had ik een jaartje gewacht. misschien komt er nog een actie voor mensen die er veel meer voor betaald hebben, maar hoe kunnen ze dat na gaan?
Wat een onzin. Álles wordt goedkoper. Dat is sowieso het risico dat je neemt, met alles. Elektronica wordt gewoon goedkoper, en dat merk je helemaal goed bij consoles.
das waar, maar het is meer dan de helft goedkoper voor het zelfde, microsoft doet niets met klanten, alleen om wel veel om meer klanten te krijgen (niet onlogisch). maar het zou ook weer niet onlogisch zijn dat ''wij'' ens wat kregen
Heeft het ook te maken met de leeftijd? In Amerika zijn ze toch heel streng met videogames om te raten? Misschien doen ze dit ook extra ter voorkoming dat kinderen van 13 ofzo online gaan en gescheld enzo horen en vanalles op het scherm zien in games. Ik dacht er zo toevallig net aan... kan ook bullshit zijn maarja toch wel de vermelding waard.
en wat te denken van de massive entertainment pack? nu bij www.dixons.nl ,maar hijs nog nie op voorraad een xbox, 2 s-controllers, brute force, mm3, halo en 2 maanden live!!! voor € 229 ik denk dat ik die ga kopen *)
Als jij meer dan300 euro heb betaalt (ik zo`n 430 euro) dan heb jij zeker weten een Reward Pack gehad... dus, als je rekend dat jij er 350 voor hebt betaalt. xbox + 350 2 spel- 120 1 cnt - 39 ---------------+ €191,- dat betekent duis dat jij ook maar een kleine 199 euro hebt betaalt, dus wat zeurt iedereen, + jij hebt de xbox al een veeeel langere tijd.