Beloning? Ik zeg COMPENSATIE. Maareuh...de laatste prijsverlaging was dus vorige week....daar gaat de thread juist over...(volgens mij lullen we langs elkaar af ofzo)
Nee jij snapt beide punten niet. 1. Destijds ging het om een beloning voor de mensen die de xbox hadden gekocht op 14 maart. 2. De laatste prijsverlaging voor die van afgelopen week was begin november. Dat is een tijd van 5 maanden. Dan valt er niks te compenseren of te belonen, dan heb je gewoon pech. Sowieso is dit een risico dat je bij elektronica altijd moet incalculeren en dan moet je het niet gooien op inflatie etc want je weet (althans, ga ik vanuit) dat elektronica altijd goedkoper wordt.
Okay nou is et leuk geweest...flikker nou maar op...of lees gewoon effe wat ik eerder heb geschreven. (Vraagje: Heb je de middelbare school afgemaakt???)
Volgens mij is het niet echt nodig om mij enigszins te proberen te beledigen en het vervolgens te gooien op kennis want vooralsnog kom jij ook niet al te slim op mij over.
Dude met dit soort opmerkingen maak je echt geen vrienden.. Zeker niet omdat het ook nog nergens op slaat.. Jij heb het in je originele post over compensatie over het feit dat je je xbox een maand geleden voor 60 euro meer gekocht heeft als dat ie nu in de winkel ligt. Hard gezegd heb je gewoon pech gehad. Zoals wouter al zei is er over een periode van 5 maanden geen prijsverlaging verder geweest, met de concurentie strijd die er nu is zat het er dus ook een beetje aan te komen dat die prijsverlaging binnen niet al te afzienbare tijd zou komen. Ik zie dus geen reden voor compensatie. De compensatie of beloning die vroege kopers hebben gehad was idd voor het feit dat ze er als eerste bij waren en ook omdat het prijsverschil tussen de allereerste xboxen en de 1ste prijsverlaging wel erg flink was (bijna de helft) Dat is de enige compensatie die gegeven is en in mijn ogen ook de enige die microsoft zou moeten geven.. Vind het nog netjes want ik heb Sony of Nintendo dit nog niet zien doen. Je vraag voor compensatie is dus gewoon ongegrond..
Okay we doen nie meer vechteu......maar....et gaat ook niet om kennis, maar om opvattingsvermogen. Maareuh...eigenlijk wou ik alleen effe weten wie zich nog meer genaaid voelde door de prijsverlaging....niet over wie ooit wat voor COMPENSATIES heeft gekregen.
Ik heb mijn Xbox op 14 maart gekocht.... voor 479 euro dus... uiteraard wist ik op dat moment al dat hij een aantal maanden later goedkoper zou zijn, maar zo werkt het nou eenmaal.... Het gaat erom of je het geld er voor over hebt om de huidige prijs te betalen... mocht dat niet het geval zijn, dan wacht je gewoon nog een aantal maanden... mocht je de dan geldende prijs wel acceptabel vinden, dan moet je niet zeuren op het moment dat er een prijsverlaging plaats vindt. Just my two cents...
Ah...net zo volwassen als 'sommige' anderen hier denken te zijn volgens mij.... maargoed...et is 5uur geweest...ik ga naar huis...en volgens mij wil je toch et laatste woord hebben....dusse: veel plezier. Als er mensen zijn die nog een reactie hebben op de 1e of 2e message van de thread, dan graag.
wat wou je er uigelijk aan gaan doen nee ik ben er ook niet blij mee met die verlaging ach ja Live is Hard maar Live is lijp voor al met MotoGP en Ghost recon en met mechassult en met drijft af verder en verder en ....... ........ ....
MIj boeit et onderhand nie zo veel meer, ben al zovaak genaait met prijsdalingen. Ik had em voor 479, maar heb wel als een van de eersten van de xbox kunne genieten. Ik vond het trouwens wel een naaistreek dat sommige lui de xbox voor 299 konden kopen en TOCH een gratis reward pack konden krijgen en alsof dat niet genoeg is ook nog eens als een van de EERSTEN hadden gekregen, ik heb met vele anderen maandan op dat ding gewacht ach jah ik heb het uiteindelijk dus ben blij
juist ja mensen zoals mij. En heb je mij hier ooit over horen klagen. ik had lekker wel een van de eerste Nederlandse xboxen 13 Maart
mazzelkont ik had em ook op 14 maart, en ik klaag niet. ook al was die xbox toen 600 euro ofzo, ik had em nog gekocht
Maar, als je nu gaat zeuren ben je eigenlijk best wel zielig. ik bedoel alles word goedkoper en de xbox dus ook. Dat microsoft de 1ste keer iets gaf vond ik al guul!!
Ik heb mijn Xbox gekocht op 02-07-2002 (voor €299,-) Maar het maakt mij niet uit dat anderen hem goedkoper kunnen kopen, het bewijst dat Microsoft hun eerste les geleerd hebben. (namelijk dat ze met hun eerste bedrag veels te hoog zaten)
Ik denk dat de topic starter een beetje boos is over het feit dat hij gewoon net op het randje van de prijs daling iets heeft gekocht. Als je de Xbox tegen de prijsverlaging van november hebt gekocht in November dan is de Xbox in 5 maanden 60 euro gedaalt dat is 12 euro per maand. Koop je hem echter nu net voor de huidige prijs daling dan is dat 60 Euro per DAG verschil. Ik kan me voorstellen dat je dan flinkt baalt, maar beroep doen op een vergoeding of compensatie gaat dan denk ik iets te ver voor een prijs daling van 20%. Die eerste daling was dusdanig groot en ook op dusdanig korte termijn dat MS had besloten om een compensatie te geven aan alle mensen die hem netjes hadden gekocht voor de hoogste prijs voor de abrupte prijs daling van 180 euro( voor sommigen ) in de vorm van 2 games naar keuze van een lijst van 8 waarvan iedereen toch al de beste titels had en een controller. Ik vind dat je dan enigzins een beetje raar bezig bent als je nu voor een daling van 60 euro een compensatie wilt. 300 - (gem 55 euro per game) = een kale Xbox voor 190 euro. In mijn ogen heb je je Xbox spot goedkoop vergeleken met de meeste mensen hier.
volle bak heb tertijds de volle 479eurootjes gepayd !! jammer dan heb er al meer plezier van gehad als mijn PS2tje sorry SONy