Sheesh, als jij al loopt te klagen om die 60 euro prjsverlaging - wat trouwens al een week of wat eerder een grucht was - hoe moeten wij als kopers van het eerste uur dan wel niet lopen zeiken, want er kwam dan weliswaar een rewardpack, maar goed, er zijn al zó véél prijsdalingen geweest... Omdat Microsoft aanhangers van het eerste uur toentertijd beloonden of compenseren, hoe je 't ook wil noemen, verwachten de nieuwelingen meteen ook een dergelijke actie. :{
Ik heb hier twee XBOXEN + 5 Controllers en 2 DVD-KITS en +/- 70 games incl. Steel Batallion. Hoor je mij klagen? Nee....je weet gewoon dat de prijzen zo nu en dan omlaag gaan. Dit in verband met concurrentie enzo. Wat ik me wel voor kan stellen is dat als je op donderdag je XBOX voor 260 EURO koopt en vrijdag erop is datzelfde setje 60 EURO goedkoper, dat je dan best pissig bent. Ze hadden natuurlijk alle klanten kunnen waarschuwen dat de prijzen over een of twee weken omlaag gaan, maar dan verkopen ze tot die tijd niks meer. Het enige wat ik kan zeggen tot nu toe is: Welkom in de harde wereld van zaken doen. Een aankoop is een risico wat je neemt, want alles daalt in waarde. Iets wat vandaag "duur" is, kan morgen "goedkoop" zijn. That's life. Hier gaan de lokale gameboer en Microsoft echt geen veranderingen in brengen. Wat je zou moeten hopen is dat Microsoft de consoles nog goedkoper gaan maken. Want des te meer XBOXEN er in Nederland staan, des te meer games worden er verkocht en games worden dan mogelijk ook goedkoper. Er word namelijk eerder een bepaalde winstmarge gehaald. Maar goed....hier zijn vele verschillende factoren die de prijzen kunnen bepalen en het is een vak apart. Nog een laatste woord voor iedereen: Ga gewoon lekker achter die XBOX van je zitten, heb er veel plezier van en voor diegenen die 'm 60 EURO te duur hebben gekocht...bijt ff door die zure appel heen. --------------------------------------------------------------- T.O.X.I.C.T.I.M.M.I.E.: Technician Optimized for eXpert Infiltration and Calculation/Transforming Intelligent Machine Manufactured for Infiltration and Exploration
de topic starter voelt zich flink gepakt, denk je eens in hoe de mensen die een PS2 hebben gekocht zich nu voelen of de Xbox kopers van het 1ste uur. Ik vind het eerlijk gezegd pure jaloezie die on terecht is. Vooral om dan te gaan klagen erover heeft geen zin. Iedereen hoopt dat Microsoft weer een leuke stunt gaat doen met games maar ze hoeven het niet te doen, bij de eerste was het alleen maar om het goed te maken maar de Xbox heeft nu al zo lang zo goedkoop gekost dat ze nu gewoon het niet hoeven te doen. Wat mij betreft vind ik het een super-actie van Microsoft om de prijs te verlagen want zo kunnen meer mensen ervan genieten. Mij hoor je niet klagen, heb hem 2 keer voor de volledige prijs gekocht en ben er blij om. Hij was het geld dubbel en dwars waard en vind het eigenlijk een beetje triest dat veel mensen pas de xbox halen wanneer hij zo goedkoop is, alsof hij het geld niet waard was. Zo, dat is mijn zegje.
Waarom hoor je PS2-bezitters nooit over de prijsverlagingen van die console? De PS2 kosste in het begin immers 1249,- gulden en gaat nu voor 259,- euro over de toonbank. Dit is een verlaging van 54%. Daar hoor ik nooit mensen over klagen
Precies, je hoort ze nooit klagen omdat ze weten dat het niet helpt en het ook niet echt nodig is. Jij hebt langer ervan kunnen genieten en speelplezier is onbetaalbaar. Ik persoonlijk ben blij dat de Xbox nu zo goedkoop is, zodat meer mensen in dat speelplezier zeg maar kunnen delen.
De prijs maakt eigenlijk als je het ding eenmaal hebt niet meer zoveel uit. Alles wordt nu eenmaal goedkoper met de tijd. Ik kocht een 1,5 jaar terug een pIII-1000mhz computer voor 4800 gulden, alleen A merk topshit. Ik kreeg het ding in mei en in juni kon je dezelfde bak voor 2400 kopen. Ja daar kreeg ik ook een flinke slappe van, maar helaas hoort dat er nu eenmaal bij.. Mijn vriendin vroeg me nog of ik niet beter kon wachten tot de xbox2 er was, dan werd deze xbox misschien nog goedkoper...Ik dacht, ja dan heb ik al kinderen...wat moet ik er dan nog mee..?? dus direct gekocht...maar ook ik heb mzzl vergeleken de eerste kopers..ik kocht de bak een paar maanden terug en toen was ie al zoveel euro goedkoper dan voorheen, dus zo kun je het ook zien.. m-X
Ik heb 2 van de titels die classics zijn. Krijg ik ook een extra spel?? O ja ik moet nu weg, ik moet nog een brief naar de supermarkt sturen want we hadden pas melk gekocht en die was vandaag opeens in de aanbieding dat is echt genaaid.
Ik, xboxer van het eerste uur, ben inderdaad boos over de prijsverlaging. Hierdoor is er nog minder reden een PS2 te kopen, komen er nog meer xbox bezitters, komen er wellicht hierdoor meer games. Ik baal enorm . p.s. mijn xbox van 1 jaar oud is nog maar de helft waard. Mijn PC van 1 jaar oud is in deze configuratie niet meer te koop.
Xboxers van het eerste uur hebben toch een reward pack gehad, dus ik vind het niet heel erg dat ik zo'n hoge prijs hebben betaald. Maar voor de genen die hem vlak voor prijsverlaging hebben gekocht is het wel lullig ja.
Word man.... Ik had toen 479 euro uitgegeven omdat ik achter de Xbox stond. En daar zijn we voor gecompenseerd. nog steeds erg lame dat de Media Markt misbruik van de aktie heeft gemaakt toen.
Tuurlijk... Prijsverlagingen zullen er altijd blijven... Als iets nieuws is en je wil het graag direct hebben dan is het meestal duurder dan wanneer je een paar maandjes had gewacht... ik heb destijds 475 euro betaal voor een xbox met EEN controller mazzel daan
Op school zij een leraar ooit tegen mij. Als je een PC hebt gekocht, moet je de eerst komende 6 maanden de kranten en folders van aanbieders niet meer open slaan. Op het moment, dat je iets koopt, weet je zeker, dat het op een gegeven moment goedkoper wordt. En als je net een paar dagen eerder was heb je pech gehad. Je hebt wel al een paar dagen plezier van je Xbox gehad. Zo zie ik dat dan meestal. Ze kunnen dan wel zeggen, nou iedereen die tussen nu en tien dagen geleden een Xbox hebben gekocht, die krijgen ook die korting, maar dan gaat iedereen, die net buiten die tien dagen valt ook weer roepen, dat ze korting willen. Waar leg je de grens. Volgens mij ging die reward pack ook over het feit, dat de prijs in eens drastisch verlaagd werd.
Tis inderdaad lullig voor die gene die hem er net voor hebben gekocht. Maar om nou over compensaties en reward packs te gaan praten is onzin.
nou als je je xbox gekocht hebt en de volgende week word ie al afgesprijsd, heb je het grootste recht 60 euro terug te vragen. ik ken genoeg mensen die dat gedaan hebben en ook geld terug gekregen hebben
ow ja sorry k had alleen pagina 1 gelezen en daar was iemand die het over een week verschil had. me= lui
Right, ik had hem 1,5 week na de release vorig jaar maart ... dus nie zeuren ... en dan zeggen dat wij wel een Compensatie kit hebben gekregen , want dat scheelde echt veeeeeel .... Nu heb je voor goede prijs de Xbox + evt. Games gekregen ...
ik heb men ps2 op releasedag gekocht voor dik 500euro het er nadien veel spijt van gehad omdat er in het eerste levensjaar van de ps2 praktisch geen goede games uitkwamen. toen de xbox uitkwam was ik nog een rasechte ps2 fanboy die niet veel beters te doen had dan op xbox kakken een 2tal maand later heb ik eens halo gespeeld , kwas direct overtuigd . maar omdat er toen nog niet echt games op de box waren die me aanspreken heb ik gewacht tot februari en hem dan pas gekocht . kmoet zeggen , kheb er geen spijt van , voor een groot stuk door live , want daarvoor heb ik in de eerste plaats er een gekocht omdat er ook nu nog te weinig games zijn die me aanspreken ,sc doax is er nu wel bijgekomen maar alleen daarvoor koop ik geen xbox. half mij een gamecube en mijn collectie is compleet