Ook pissig over de prijsverlaging...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Autohart, 14 apr 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet nooit terug kijken op de prijs. Ik had hem na de eerste prijsverlaging gekocht en ik heb me ook wel vaker bezeik gevoeld, maar zoals ik al zei, je moet niet terug kijken op de prijs want die gaat maar een kant op. OMLAAG

2. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Je weet vanaf het begin dat je een console koopt dat ie goedkoper zal worden. Ikzelf heb de eerste prijsverlaging afgewacht, maar de xbox is nu al wel 2 keer zo goedkoop (misschien iets minder). Het is juist alleen maar mooi dat ie goedkoper wordt, al is het idd best vervelend als dat net de dag na je aankoop gebeurt...

3. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb hem voor 300 gekocht, zonder dvd-kit, zonder spellen, met 1 controller,

vlak daarna werd ie 40 euro goedkoper en kreeg je d'r een dvdkit bij ,dvd en nog wat troep

en... BOEIEEEEEEEEH, ik had hem al langer, ik was er toch blij mee...

kun je net zo goed niks meer kopen, want ja alles wordt goedkoper, wat dacht je van je tv, bankstel, computer, pak melk (aanbiedingen met je bonus kaart:)), enz enz,, kun je net zo goed jezelf meteen verhangen. Alles komt wel is in de aanbieding of wordt in prijs verlaagd, moet je daarom dus wachten en wachten, tja soms is het balen , het zij zo. da's het leven he

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  4. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    als je de xbox toevallig 1 dag voor de prijsverlaging koopt, breng je hem toch gewoon terug en koop je hem weer? meestal mag je hem gewoon terugbrengen mits de verpakking en het product in goede staat verkeren:p

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem al een hele tijd en toen ging hij omlaag. Maakt mij niet uit. Ik heb er een langere tijd plezier van gehad. Had hem trouwens ook voor 300 gekocht zonder spellen zat alleen een controller bij.

6. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt echt pissig ervan beter dat ze een Xbox verkopen met een live game en XBL dan kunnen we er nog van profiteren (is er al maar dan zonder live kit en met 2 spellen)

7. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    dan heb je er alleen wat aan als je ook echt een goede internetverbinding hebt een een creditcard:p

8. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de mijne gekocht op 14 maart 2002
    Ik wist dat er wel prijsverlagingen zouden komen, kon je wel voorspellen
    maar ik heb hem toch maar mooi een jaar en een half
    dus ik denk niet dat je hoeft te klagen, ik vind die prijsverlagingen zelfs een goeie zaak zal Xbox wel populairder maken

9. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de mijn e gekocht op 31 oktober. mij boeit die prijsverlagingen dus helemaal niks. je weet toch dat hij goedkoper zal worden.
    ik bne er blij mee en ik heb het sega pack.

10. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2

Tja, Het is altijd balen maar je ken er nix aan veranderen en idd
    gun n ander ook es wat,
    maar ik hoop iig dat t lekker was :p

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben niet alleen boos op de prijsverlaging, maar op heel Microsoft!

12. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    stel je neit aan man, geef es n paar goeie redenen ?
    omdat jij niet zo slim heb gekocht ?

of omdat ze nou eenmaal goed zijn in marketing ?

13. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat er iig om dat je er idd gelukkig mee bent.

14. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal gelijk.
    Gaat er toch niet om dat iemand anders minder hoeft te betalen dan jou.
    Ik ben blij dat ik al zo lang zoveel plezier heb van mijn Xbox, ik juich die prijsverlagingen alleen maar toe.

15. alibi

alibi Guest

ik vind dat je niet mag klagen over prijsverlagingen.
    ten eerste: het valt te verwachten.
    en ten tweede: alles wordt toch altijd goedkoper! ik kocht een paar jaar geleden een mooie grote stereo tv(met 2 scart, 1 tulp) en voor dat zelfde geld kan ik nu een breedbeeld kopen!!! in het begin kostten de spellen voor de Xbox ook allemaal 70 euro per stuk, kijk nou es hoeveel er afgeprijst zijn!!

gewoon blij zijn dat je zo'n ding hebt!!:)

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij de Mediamarkt kost de Xbox nu 177 Euro

Wow!

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg....cheapo....ik hoop dat t lekker druk gaat worden op XBL! :D

18. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    het is bij de xbox eigenlijk net zoals bij een pc. je kan bij een pc maanden wachten op het kopen ervan omdat ze voor de zelfde prijs steeds sneller worden. maar daardoor heb je nog geen pc in huis, eens moet je toch de knoop doorhakken. dat is nu ook met de xbox zo, koop hem gewoon wanneer je wil en je hebt er genoeg plezier aan. wat maakt het uit als ie een week later weer goedkoper is, jij hebt er al een week plezier van gehad en je hebt je geld al uitgegeven, wat maakt het dan nog uit:)

19. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dat wel leuk is, dan kun je het tempo niet bijhouden. Maar ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd. En de BOX wordt nu wel erg goedkoop. Dat is wel fijn voor anderen :mad:

20. VincentvG

VincentvG Wocka! Wocka!

Leuk Bevonden:
    0
    Het zelfde trouwens voor de spellen. Op halo na zijn alle spellen die ik nu heb voor minder dan 30 euro te krijgen.

Dat is de prijs die ik betaal voor mijn ongeduld. Ben daarom niet boos op MS, de spellenmakers, de verkopers en zelfs niet op mezelf. Zulke dingen weet je toch van te voren.

go xdoos, go live

Deel Deze Pagina