Ook zo ontwetend over de echte mensenrechtensituatie in Iran?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door voetbalnu, 22 jun 2006.

1. voetbalnu

voetbalnu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik tot kort wel....

Wat wij alleen zien of te horen krijgen over Iran, is hun nucleaire beleid en verder niets. We weten allemaal wel dat het regime in Teheran goed in censuur is, maar blijkbaar doet de Nederlandse media daar aan mee. Ik lees namenlijk nooit, of bijna nooit iets over de mensenrechtenschendingen in Iran..

//Mod Desertfox, Link verwijderd, er zijn meerdere media dit de mensenrechtensituatie goed beschrijven, het lijkt erop dat je met je Nieuwe Registratie alleen maar mensen naar die site wilt lokken om het feit dat je de eigenaar kent of zelf bent. Dit is geen censuur, maar promotie voor je eigen sites e.d. kunnen wij niet zomaar accepteren. Zie het voorbeeld van de man die wilde dat wij op zijn baby gingen stemmen. Dat kan ook zomaar niet ! kusje, DF
    15 juni 2006

zulk soort berichten moeten naar mijn mening meer onder de aandacht worden gebracht, om eerlijk te zijn, wist ik hier ook niet veel vanaf. maar als je je er eenmaal in verdiept, merk je pas wat er allemaal gebeurt

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2006
  2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja , blijkbaar lees jij de goede krant niet mijn vriend.
    In mijn krant verschijnen zo'n berichten regelmatig , en niet alleen over iran , maar ook over de chinese manier waarop de mensenrechten ginds worden geschonden , en over de turken die daar ook geen probleem mee hebben wat de koerdische bevolking daar betreft.
    En als je in de iran tread enkele bladzijden terug leest kan je daar een linkje van mij vinden dat gaat over het iran van vóór 1979 , lees het eens een keer zou ik zeggen.

3. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Die wrede manieren van executie gebeurde ook in irak. Ik heb plaatjes van executies in Iran. Iemand wordt met een strop omhoog gehesen door een hijskraan terwijl iedereen hem slaat met stokken enzo.
    Ik plaats de link niet, want uit ervaring weet ik dat sommige members eerst op de link klikken voordat ze lezen wat het is en dan moeten huilen.

Saoedi Arabie ligt voorop met wrede executies en martelingen, maar als saodi arabie al het geld dat zij investeerd in Amerika opeist heeft Amerika een economische crisis, ligt heel het land in de puin en kunnen we dat land 2e of 3e wereld land noemen. Bovendien heeft Saoedi Arabie olie dus Amerika durft daar echt niet in te grijpen.

Iran is ook veel te machtig en Amerika durft daar echt niet in te grijpen, omdat ze bang is voor een grootschalige oorlog. Zeg nu zelf, Amerika is bang en durft alleen maar in te grijpen bij arme landen en daar leidt alles zelfs tot een fiasco (Vietnam, Irak, Korea enz.).

WO2 is grotendeels niet eens door Amerika gevochten dus dit telt niet. In Europa heeft Amerika geen grotere rol gespeeld dan de Fransen(Vrije Fransenleger), de Polen, de Engelsen, de Canadezen en de Sovjets(de Sovjets hebben serieus waar de oorlog beslist).

Amerika is zeker machtig, maar het is meer een blaffende hond die alleen zwakkeren durft te bijten.

Overigens, er was toch al een Iran topic???

Niet dat ik me hieraan erger hoor, daar is het nu toch ondertussen een flamewar geworden met iemand die denkt alles beter te weten=( |:-

/Edit: eigenlijk vind ik dat mensen de harde waarheid onder ogen moeten zien voordat ze ergens over willen beginnen.

Schokkende beelden uit Iran!!!!!(Mod haal maar weg als het niet mag)
    http://www.flurl.com/list.php?search=iran&site_id=39&search_mature_entries=1&link_to_display_page=1

Zoals je ziet staat op homoseksualiteit ook de doodstraf, ookal ben je nog minderjarig....

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  4. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een schending van de mensenrechten? In Nederland staan ze na drie jaar weer op straat en worden, volgens mij, de mensenrechten van de slachtoffers geschonden.

Oh ja, over schending van mensenrechten gesproken: Buantanamo Bay anyone ? :confused:

5. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geldt ook als Nederland, Duitsland, Frankrijk etc. etc. het geld opeist....

6. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat hebben wij de afgelopen Nacht met mensen die zich alleen maar aanmelden om bezoekers naar zijn site te trekken ? 8)

Eerst stemmen op een baby van iemand, en vervolgens iemand die Jongeren Toekomstige Wereldverbeteraars post als Site die ALS ENIGE de werkelijke mensenrechtensituatie van Iran neer zou zetten en zou verslaan....

Nou, zoals eerder gezegd, volgens mij lees jij de verkeerde kranten WAAR het wel allemaal in staat..

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Off-topic reacties verwijderd

Deel Deze Pagina