PCtje hoezo koppijn van een plasma TV??? dat klopttog niet, daarvasn krijg je juist GEEn koppijn denk ik zo?
waarom Ik hier ben? Omdat ik nu eindelijk snap hoe dit Forum in elkaar steekt, daarom! Oja, What the fack is n plasma scherm?
Ik in de City! Sleep je eigen lichaam een keer langs, kan je Xbox zien! Neem Xenioretteke (en MOOIE meisjes) mee
Arme Kobold, weet niet waar hij aan begint Twee van zulke grote stoere gevaarlijke gangsters uit te nodigen!!!!!! MUHAHAHAHAHA (dr. evil lach uiteraard)
A joh hij heeft mij en Martijn ook op bezoek gehad, niks aan het handje Zelfs Erwin kwma nog ff langs
Dacht dat jij ging eten!!!!!! Maar uiteraard gaan we hem lastig vallen. En man met zulke politiek correcte ideeen moet je gewoon ontmoeten(bedoelhijheeftxboxhaha) Buiten dat als hij Noordwijks geweld aankan, moetie het maar proberen.
Nah we liepen ff te gangsteren (is da n werkwoord ) door de stad, wat ventjes in mekaar geslagen enzow weetjewel, the usual stuff.. Edit:Martijn. Ik heb van gansteren maar even gangsteren gemaakt