1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oorlogs Games.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fearless[NL], 28 jul 2004.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ja alleen dan uitgebreider met veel meer mogelijkheden....en tis gewoon verslavend _O_

2. XeoN

XeoN Guest

Nja, Panzers lijkt me veel beter.
    Ziet er ook goed uit en een missie beginnen met 100 units naar keuze :+

3. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik praat hier net met een amerikaanse vriend van me over dit onderwerp en hij zei het volgende: 'tuurlijk wordt er geen game over de nazi's gemaakt. degene die dat hier zou doen kan er op wachten om afgeschoten te worden'
    nou lekker dan. dan zou ik ook denken, jammer voor die gamers hoor. dan spelen ze nog maar een keer met de geallieerden

4. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er nou met fascistische lui spelen? Ik in ieder geval niet, en meer mensen zullen er zo over denken. Alleen de neo-nazi's zouden dat spel grijs spelen.

5. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Verbod

Ik weet wel dat er een verbod is op te veel duitse propeganda in Amerika en heel wat Baltische landen en Duitsland dus dan zou het van een Franse of Nederlandse of Engelse producer moeten komen als je het tenminste een beetje realistisch wil hebbenen dat willen de meeste dus denken ze dat er geen geld aan te verdienen valt.

6. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees ook veel boeken en heb vele films gezien over de WWII.
    Maar als je een game maakt in de ogen van de Duitsers zou dat niet veel verschil brengen met als je met allies speelt alleen andere uniformen en wapens. Het is hetzelfde knallen dan als je een allies bent. Lijkt mij. En denk je echt dat alle Duitsers dezelfde fascistische ideeen en idealen hadden? Driekwart van alle duitse soldaten wist niks van wat er allemaal in de concentratie kampen enzo afspeelden. De helft van al die Duitse soldaten waren verplicht te vechten. Net als de meeste Amerikanen, Engelsen enz. verplicht waren te vechten alleen was dat voor de goede zaak.
    En ik zou trouwens ook niet graag in het laatste jaar van de oorlog een duitser willen spelen. Toen waren dat het meeste kinderen en opa's.
    En wil je zo graag een slechterik spelen speel dan met de russen want die waren geen haar beter ze hebben net zo veel mensen vermoord als de Duitsers alleen is dat nooit echt aan het licht gekomen. Ze hadden alleen andere ideeen. Als Hitler Europa niet veroverd had. Had Stalin het wel gedaan. Alleen Stond de sovjetunie in de WWII aan de kant van de Geallieerden.

Laatst bewerkt: 23 aug 2004
  7. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    "Ich habe das nicht gewusst!"

8. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er dus niet op te wachten om als een Duitser voor de fascistische partij te gaan vechten. Ik zit dus echt niet daarop te wachten. Als ze zo'n spel maken zul je zeker ook Joden moeten vermoorden, dat gaat dus echt te ver. IK persoonlijk vind dat ze zoiets niet eens in hun hoofd moeten halen. 3 Kwart van het Duitse leger mag dan wel niet eens weten waarvoor ze vechten. Je wordt toch verslagen, want ze zullen de verhaallijn van WOII toch moeten volgen, en ik zou niet eens willen winnen met de Duitsers, stel je de wereld eens fascistisch voor. Geen Joden meer, geen negers meer, alleen mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen. Iedereen moet gelijk staan. Blanken, Joden, Negers, maakt niet uit wie, ze moeten dezelfde privileges hebben. Geen WOII waar je voor de Duitsers bent, ik zou het niet eens accepteren. Neo-Nazi's zouden dit zeker weten leuk vinden. Die willen de Joden wel neerknallen, nou, hier in Landgraaf lopen genoeg van zo'n neo-nazi's rond. Vooral op mijn school. Geen WOII spel gezien uit de Duitse kant hoef ik te spelen, niet eens iets van te horen. Ik zou zo'n spel dus echt niet willen.

9. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Luisteren

Kijk heel veel Duitsers wisten niet waarvoor ze vechten de helft dacht nog eens dat ze rusland hadden en dat Hitler al meerdere malen in japan was geweest en toen de invasie en het was afgelopen.

maar omdat zoals je a zegt neo-nazis dit leuk zouden vinden mag het dus niet het zou de woede tegen etnische minderheden aanwakkeren en dat moet zo veel mogelijk voor komen worden.

10. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    misschien een stomme opmerking, maar hoe zou het zijn voor een duitser om elke keer maar weer een oorlogsgame te zien waar hij tegen zijn eigen land moet vechten en weet iemand of dit genre in Duitslang populair is? Dit is trouwens wel serieus bedoelt...Het lijkt mij namelijk een beetje vreemd om een game te hebben waar ik tegen nederlanders moest vechten....ook al zaten ze aan de verkeerde kant van de oorlog...

Maar ik vind een oorlogsgame, waar je echt allen als duitser kunt vechten niet zo'n goed idee, zal zoals dudedude zegt vooral populair worden onder neo-nazi's en die paar mensen (waaronder ik) die puur uit interesse en niet uit overtuiging de andere kant wel eens zou willen zien...de rest zal zo'n game niet kopen...Wat mij wel een optie lijktis dat je inde game zelf een keuze kunt maken voor wie je vecht, zoals die er al zijn, maar dan gebaseerd op feiten en wat er werkelijk gebeurd is....engelsen, amerikanen, duitsers, italianen, russen, noem maar een land. Dus niet specifiek alleen duits....zal wel een game worden die op 6 dvd's uit zal komen en 20 jaar in ontwikkeling zal zijn, maar het gaat even om het idee....

11. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    mij lijkt het erg frustrerend... maar in duitsland zijn alle games gecensurreerd..

12. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Mod makers

Kijk nu hoor ik toch wel aan dat wel een paar mensen dit wel een leuk idee vinden. Maar niet genoeg dus zal er niet zo snel een uitgever aan komen kakken om dit spel te willen maken en uitgeven.
    Dus roep ik nu iedereen die ervaring heeft met mod's maken mij te mailen en zichzelf aan te meleden mee te helpen. we discusieren dan ook over het verhaalijn en met welk spel we het maken

Jaap

mijn mail= antagon6@hotmail.com

13. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel geen mod maker maar het is wel een vet idee!! _0/

14. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    kan ik 'm vast pre-orderen? 8)

15. XeoN

XeoN Guest

Tof idee !!
    Maar dan geen cheaters en campers he3-)

@ Nusti: ik ben het totaal met je eens.

16. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Num. 1 No Cheatos maar wat mensen met een sniper rifle zijn geen campers he :p (zie mijn sig) mensen met een auto. Maar ehm nog geen mod makers?? En ik zet hem wel op een site ofzo dus geen pre order nodig :p Maar bedankt voor de aandacht

Deel Deze Pagina