@geert
Dan ben ik dus eigenlijk tekeer gegaan tegen de foute mensen? Ik had MM moeten doodknuppelen begrijp ik dus
@gangsterdwerg
Dat je mij vergat kan gebeuren, maar vertekende het beeld wel voor mij. In de voorgaande competities was ik namelijk degene die het design voor de posts maakte, aanvullingen voor de opzet had, etc. Als het eenmaal echt liep werkte ik wel eens wat tijden bij, maar niet al te vaak omdat dat saai (en ondankbaar) werk is.... Dus op het moment dat de competities van start gingen was ik eigenlijk klaar. En als je dan mijn opzet kopieert en lijkt te misbruiken (waar ik MM dus voor moet bedanken
) kun je misschien begrijpen dat ik ook not-amused ben.
Competitie stelen en deelnemers jatten was voor mij totaal geen reden. Ik wilde alleen graag mijn nieuwe ideeen wel presenteren. Dus automatisch tijden invoeren, online rijden, etc. Daarnaast, zoals voor jullie ongetwijfeld ook geldt, heeft het even tijd nodig voordat je alles zo op de rails hebt zoals je het zelf wilt. En blijkbaar waren jullie van plan om met de demo al te beginnen terwijl ik eigenlijk pas bij de full game wou beginnen. Dan kun je je vast mijn reactie ook voorstellen
(ik was toen al best ver met de voorbereidingen).
Maar goed, ben blij dat de situatie zo opgehelderd is nu
En nogmaals, ik kan nog steeds met jullie allemaal door 1 'virtuele' deur.
Klik om te vergroten...