1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Op/aanmerkingen en/of suggesties

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Mijn laatste alinea was niet op jou gericht ;)

2. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Ok helder, laten we maar weer es gaan practicen :+ kheb nog de top 3 om in te halen :)

3. Nee die was op mij gericht.

Laat ik mijn mening even wat nader toelichten.

Ik heb met Geert en Erwin die competitie opgezet om gewoon de stijl en gezelligheid van de PGR3 Competitie te herhalen. Dat ik Rox (en Shortbull) niet heb gevraagd komt omdat ik er totaal niet aan heb gedacht omdat ik nooit met hun 'omga' of game. Mijn excuses hiervoor. Ik heb wel de hele rest van de toenmalige crew gevraagd en daarop zei eigenlijk alleen Geert ja. Toen ben ik dus naar andere members gaan zoeken.

Over het gebruiken van de HTML-Code: Ik kwam er pas later achter dat die door Rox was gemaakt (ik was er niet vanaf het begin bij met de PGR3 competitie) en Geert heeft het met de mods geregeld en uitgetypt aangezien ik er de ballen verstand van heb.

Mijn enige punt is dat Rox naar mijn inzien gewoon even met ons had kunnen overleggen, omdat het nu op mij overkomt alsof hij gewoon zelf de competitie wil 'stelen en deelnemers jatten'.

Verder was ik pissed off op Mirik omdat hij mij een ontzettend goedkope PM stuurde waarin hij deed voorkomen alsof hij niet eens wist dat wij een competitie hadden en verder een houding aannam van 'I don't care'.

Wat mij betreft mag Rox z'n competitie lekker doorvoeren, die concurrentieslag gaan wij toch verliezen en is een beetje zinloos om te voeren, ik zal nog even overleggen met de andere Forza 2 Comp.-ers.

GEGROET

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    HTML code hebben we toestemming van MM gekregen
    Credits daarvoor stonden al in de startpost :) Wist alleen niet dat Rox verantwoordelijk was voor de html code :9

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  5. JeePee

JeePee Guest

Ook niet. Eigenlijk op 'garincha'.

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    @geert

Dan ben ik dus eigenlijk tekeer gegaan tegen de foute mensen? Ik had MM moeten doodknuppelen begrijp ik dus ;)

@gangsterdwerg
    Dat je mij vergat kan gebeuren, maar vertekende het beeld wel voor mij. In de voorgaande competities was ik namelijk degene die het design voor de posts maakte, aanvullingen voor de opzet had, etc. Als het eenmaal echt liep werkte ik wel eens wat tijden bij, maar niet al te vaak omdat dat saai (en ondankbaar) werk is.... Dus op het moment dat de competities van start gingen was ik eigenlijk klaar. En als je dan mijn opzet kopieert en lijkt te misbruiken (waar ik MM dus voor moet bedanken ;)) kun je misschien begrijpen dat ik ook not-amused ben.

Competitie stelen en deelnemers jatten was voor mij totaal geen reden. Ik wilde alleen graag mijn nieuwe ideeen wel presenteren. Dus automatisch tijden invoeren, online rijden, etc. Daarnaast, zoals voor jullie ongetwijfeld ook geldt, heeft het even tijd nodig voordat je alles zo op de rails hebt zoals je het zelf wilt. En blijkbaar waren jullie van plan om met de demo al te beginnen terwijl ik eigenlijk pas bij de full game wou beginnen. Dan kun je je vast mijn reactie ook voorstellen ;) (ik was toen al best ver met de voorbereidingen).

Maar goed, ben blij dat de situatie zo opgehelderd is nu :)
    En nogmaals, ik kan nog steeds met jullie allemaal door 1 'virtuele' deur.

7. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan, no hard feelings. Aan beide kanten lag het dus aan de communicatie :cool:

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Oh sorry dan jongens (vooral rox) dat ik zei dat het wel goed was. Ik dacht van, nou het wordt toch niet gebruikt dus laat er dan een ander er nog profijt van hebben. Zal het in vervolg dan wel overleggen...

Ik kon het ook niet kunnen weten..

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat je ook wat uit te lokken ;) (misschien dat je dan harder gaat rijden :+)

10. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht Mark.... Al die tijd kwam het ook niet in je op om er ff iets over te zeggen 8) Star member anyone?8)

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik had er de kracht niet meer voor :eek:

Misschien volgende keer geen tussen tijden posten om fraude met de foto's te verkomen? Nu weten ze wat ze moet rijden en photoshoppen ze maar wat :{

12. JeePee

JeePee Guest

Sander, Thomas en Stefan, gefeliciteerd met jullie podium en LE Forza 2.
    Een mooie strijd aan de kop en een mooie 1, 2, 3, 4 voor Team VVV :)

Op naar de volgende challenge :thumbs:

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Congratz gasten

En natuurlijk een hele mooi plek voor de top FM speler van VVV, 15de O-)

*PGR4 :'-( I need you!!

14. tommert

tommert PCR

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk ook felicitaties aan Sander en Stefan!

Kan ik forza 2 nu morgen in de brievenbus verwachten of moet ik nog wachten?
    Natuurlijk ben ik heel erg geduldig :+

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Congrats aan de winnaars. Had m'n tijd nog verbeterd naar een 1.03.056 maar dat was te weinig :mad: Hopelijk krijg ik morgen mijn pre-order *)

16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb uit betrouwbare bron gehoord (:+) dat er nagedacht word over een straftijden systeem, vergelijkbaar met strafgewicht uit verschillende race klasses

17. JeePee

JeePee Guest

Kom op MSN :cool:

18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    tommert, als het goed is krijg je em morgen in de bus :)

19. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Jongens, leuk idee deze competitie en zal ook zeker verder meedoen. Felicitaties naar de 3 winnaars. :)

Heb even wat opmerkingen/vragen over de competitie.
    Er zijn dus 2 groepen als ik het goed begrijp, getuned en ongetuned. Betekent dit geen "upgrades" of ook geen afstellingen aan de vering, versnellingen enz.?

De top 4 van beide groepen spelen tegen elkaar in de finale. Hoe ziet deze finale eruit, getuned of ongetuned? Met dezelfde auto als in de kwalificatie? Maar dan zit je met 2 verschillende groepen auto's en zal inprincipe de auto's die getuned zijn altijd winnen.

Sorry als die antwoorden op m'n vragen al ergens staan maar kon ze zo snel niet vinden.

20. tommert

tommert PCR

Leuk Bevonden:
    0
    fantastisch, ik kan niet wachten :D
    *telt de uren af*

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina