wat ook nergens op slaat is da sommigen mensen zeggen dat ze beter shooter games kunnen spelen op de computer.....onzin
FEAR naar de 360 das ff beter hoef ik niet me hele rotzooi te upgraden ben je nog goedkoper uit als je x360 met dat spel
Console Sinds ik een goede pc heb, kan ik ook alle pc games draaien, maar ik blijf er toch bij dat gamen vanuit je stoel met een controllertje in je handen een stuk lekkerder is. Probeer Fifa/PES maar is op de pc te spelen .
FPS games doe ik liever op pc ( behalve halo ). wat betreft spellen zoals Tony Hawk kun je gewoonweg niet op een pc spelen... ( denk maar aan de irri controls van Tony Hawk 3 ) en racegames ook liever op consoles.. ik heb geen mening eigenlijk in vind het alletwee fijn..
Dat hangt er vanaf wat voor soort spellen je wilt spelen. Shooters รก la Unreal Tournament zijn gewoon niet te doen met een controller (mijn mening en van vele andere). De snelle gameplay leent zich niet voor een controller. Halo daarintegen wel. De speelsnelheid ligt een stuk lager, waardoor je het prima kan spelen met de Xbox controller. RPG's spelen net zo goed op een console als op een pc. Strategy games niet (duh). Voor de rest.. de console is prima geschikt voor footies, action en race games.
idd Maar zonder krijg je een pijnlijke pols, schiet je alles mis en druk je telkens op het verkeerde knopje
ik vind niet dat je een console met een pc kan vergelijken.. een controller heeft zijn voordelen en een toetsenbord.. de graphics kunnen goed zijn en de graphics kunnen zuigen.. je computer kan kut zijn en je kan een gamecube hebben ahahah neeh ik denk dat je shooters beter op pc kan spelen (kan je beter reageren want als er iemand 8erje sit met een kame op de xbox duurt het soms nogal een tijdje voordat je je omdraait (jaah je kan wel instellen hoe snel het gaat maar dat kan ook op de pc en daardoor gaat het tog sneller) maja volgens mij eeft dese post niet egt veel nut dus k nok em maar greets
waarom is dit dan onzin als k vragen mag? ik game zelf liever op de XBOX maar dat komt omdat ik gewoon niet zo heel erg veel spellen op m'n pc heb staan vandaar...
En daar is dus helemaal niks van over bekend. Zoals ik al de topic zei willen ze zich eerst richten op de pc versie, niks is er bekend van een mogelijk 360 of Ps3 versie. Sorrie moest het toch even zeggen, anders gaan mensen zich er weer teveel op richten.
Mss niet bekend gemaakt maar is zo voor de hand liggend. En dan nog heb ff gears of war filmpje gezien als dat zo zie wordt allemaal super vet enige pc spel dat nog moet uitkomen met zulke mooie grafics is ut 2007 en dan is de xbox 360 er al lang.
Yups gelijk heb je, het ligt ook wel voor de hand en als F.E.A.R. net als bijv. FarCry een topper/klassieker word (ga ik wel vanuit) dan zal ook zeker wel F.E.A.R. overgezet worden hoor. Maar idd ik doelde daarmee eerder op dat het gewoon nog niet bekend gemaakt is.
k speel zelf het liefst op n console, lekker chill in bed liggen, achterover en dan maar lekker gamen, ook shooters werken fijn zolang de speelsnelheid niet zo hoog liggen als op de pc ook, bij mij komt eerder n 360 in huis dan n fatsoenlijke pc, want voor n goeie gamepc ben je n hele bult meer geld kwijt dan dat je n 360 koopt met n paar spellen... maar toch, games zoals WoW en BF2 speel ik wel liever op de pc, cs hoeft van mij niet zo aangezien ik toch zwaar zuig in cs