1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Op- of aanmerkingen op het beleid.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Goiz, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, leer begrijpend lezen. Dan zouden we een heel stuk verder komen.

2. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als antwoord op Goiz:

Ik vind het beleid hier wel meevallen, niet te streng ofzo.
    Ik ben wel eens gedelete (ik neem geen blad voor de mond, als mensen ojuiste zaken beweren)......maar dat zal na de laatste interne ontwikkelingen waarschijnlijk ook niet meer zo snel gebeuren (:

Ook dat is met de bewuste Mod via PM uitgepraat

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat vind ik dus echt onzin. Als je dat graag wilt dan kun je dat per pm bespreken. Zodra je iets op een openbaar forum bespreekt kun je verwachten dat meerdere mensen er hun zegje over willen doen. Dat geldt voor Soulfighter, voor jou en voor iedereen die iets op een forum post. Staat het je niet aan, of kun je niet tegen kritiek, dan moet je niet posten. Het is heel jammer dat iedereen tegen Soulfighter is. Maar dat is niet omdat we hem een eikel vinden, maar omdat hij dingen post waar wij het niet mee eens zijn. Als je daar niet tegen kunt dan ben je kennelijk niet in staat om een discussie te voeren en moet je in de eerste plaats niet een dergelijke discussie aanzwengelen.
    Nu voelt Soulfighter zich de gebeten hond, en komt hij met het absurde idee dat hij aangevallen wordt. Als ik terug lees zie ik dat er voornamelijk inhoudelijk wordt gereageerd, en nergens wordt geflamed tegen Soulfighter. Wie zit er dan fout, wij of hij?

4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt niet echt geflamed, maar veel opmerkingen zitten wel op het randje. Zoals je ziet ben ik niet de enige die een ieder geval een mening heeft die afwijkt van die van jullie. Ik waardeer de opmerking van Iris, los daarvan denk ik ook dat het gewoon een gegrond goed onderbouwd argument is.

Dit is idd een openbaar forum, dat wil niet zeggen dat jullie stuk voor stuk een ellenlang verhaal moeten posten wat toch allemaal op hetzelfde neerkomt; namelijk dat jullie het niet met mij eesn zijn.

Tot slot bied ik mijn excuses aan voor eventuele misverstanden maar wil ik jullie wel verzoeken redelijk te zijn. Voor de duidelijkheid ik bied hierbij dus mijn excuses aan, maar van jullie hoor ik zoiets niet. Edit:/ als je me geen eikel vind waarom behandel je me dan zo?

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zie geen reden om mijn excuses aan te bieden. Ik heb in mijn ogen namelijk niks verkeerds gedaan. Ik zie ook niet in waarom jij denkt dat ik jou als een eikel behandel. Ik heb gezegd wat ik van jouw argumenten en discussietechnieken vind, en ik ben van mening dat je een wel erg kort lontje hebt en dat jenogal overtuigd bent van je eigen gelijk. Dat is misschien niet leuk om te horen, maar het is gewoon een stukje kritiek waar je tegen zou moeten kunnen, en als het even kan iets mee zou moeten doen. Dit is namelijk niet de eerste keer dat er door jou op deze manier heisa is gemaakt om feitelijk helemaal niks.
    Hier wil ik het graag bij laten, volgens mij is alles wel zo'n beetje gezegd.

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Na twintig reacties van jullie met elk een negatief ondertoontje wordt mijn lontje wel wat korter ja. En als je in je eigen ogen niks verkeerd hebt gedaan suggereer ik je een bril te kopen. Tevens wil ik je er aan herinneren dat je 3 pagina's terug al hebt gezegd niet meer te reageren en dit toch blijft doen.
    Tot slot het verzoek van Iris dat alleen Goiz hoeft te reageren, jou reactie was dus onnodig.

/Mod Wij bepalen wel welke reacties nodig en onnodig zijn. - Orcrist
    /Soul: Mijn excuses, verkeerd geformuleerd - er moest staan: ik vond jou reactie dus onnodig.

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Wie de fuck denk je dat je bent? Als ik hier wil reageren doe ik dat, en zo nog genoeg mensen met mij. Je dacht toch zeker niet dat JIJ mag uitmaken wie wel en wie niet mag reageren?

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    1) ik had het tegen Darkwing betreffende zijn reactie
    2) de reden hiervoor was dat iris in haar reactie zei dat ze bij voorkeur alleen wilde dat goiz zou reageren, toen begon Darkwing gelijk dat haar reactie onzin waren, vandaar dat ik dit zei.
    Tot slot - verkeerd geformuleerd - de reactie was niet onnodig, ik vond hem onnodig.

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Alsjeblieft mensen waar gaat het hier nu nog over. En 'SoulFighter' dat is nu al 4 pagina's lang dat je hier spreekwoordelijk wild om je heen schoppend tegen iedereen reageert, maar de kern van de discussie is totaal verloren gegaan. Trouwens, zoveel mensen zoveel meningen, en terecht of niet terecht even buiten beschouwing gelaten, je moet toch inzien dat er hier in deze discussie geen eer, resultaat of gelijk meer te halen valt. Laat dit alles nu gewoon zijn wat het is.

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze. T blijkt kant noch wal te raken.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Nee, ik ga mijn paint niet weghalen. Mensen mogen hier ook hun eigen mening geven. En dat heb ik dus gedaan op een ietwat overdreven manier. Maar dat is ook de bedoeling met een spotprent.

Verder ben ik het met Darkwing eens dat als je 1 specifieke reactie van 1 iemand wil dat het via PM kan. SoulFighter besluit het via het openbare forum te doen evanals jij, dus dan kan je van meerdere mensen een antwoord verwachten. Dat er zoveel antwoorden zijn die hem niet zinnen laat alleen maar zien dat hij op veel punten gewoon geen gelijk heeft.

Oke dan. Thanks voor de reply :)

@ SoulFighter; Even een vraag zonder alle eerder geschreven stukjes weer naar boven te halen. Dit staat ook los van het feit dat Fardo geen moderator meer is, want dat gebeuren is voor iedereen uitgepraat.

Wat vind jij, in het recente verleden, dat er beter kan binnen XBW? Dan bedoel ik dus ook voordat onze kleine discussie begon.
    De voorbeelden die je aandroeg heb ik proberen te beantwoorden, maar kun je ook concreet zeggen wat jouw op en/of aanmerkingen op het beleid zijn?

Som gewoon even op wat je concreet verbeterd wil zien... Thanks.

12. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet de hele discussie opnieuw voeren door punten aan te dragen waar iemand het dan weer wel/niet mee eens is. Het is gedaan, wij begrijpen elkaar blijkbaar niet.

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Oke. Het ging dus echt helemaal nergens over. Wat een ongelooflijke waste of time zeg.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien kan je een paar punten op noemen, dus een contructieve oplossing aandragen en niet direct naar iemand wijzen :). Je kan bijvoorbeeld iets vinden zonder negatief te zijn. Dus probeer je suggesties positief te brengen

15. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wel, alleen hier begint het alweer... nieuwe discussie, totaal geen zin in, je snapt mn standpunt toch niet.

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk eerlijk gezegd dat niemand dat snapt. Maar goed voor een eventuele volgende keer; PM gewoon wat je denkt dat eraan scheelt en we kijken er ff naar. Hebben we ook niet pagina's lang gedoe. En ik ben heus niet te belazerd om je PM's te beantwoorden.

17. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ga nou niet ook nog eens beginnen met flamen! ~Kevf
    nou

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    We gaan trouwens al pagina's lang extreem offtopic trouwens. Dit topic is bedoeld om je te beklagen over individuele modereeracties, niet voor eindeloos geneuzel over het beleid. Als er echt hierover door moet worden gegaan, kan dat dan niet in een andere thread (desnoods splits je de laatste paar pagina's af in een nieuw topic)?

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Goed idee, ik zal er even naar kijken :)

//edit; done.

20. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat deze thread over op- en aanmerkingen op het beleid ging. Dan zou het natuurlijk ook wel aardig zijn als we daadwerkelijk het over het beleid hebben en niet over bepaalde personen. Bovendien vind ik ook dat het nu wel eens tijd wordt dat je die spotprent er maar afhaalt, Goiz. Dat gaat namelijk niet over het beleid, maar je speelt op de man en jij zou toch wel het goede voorbeeld moeten geven, nietwaar? Dat jij niet de enige bent, blijkt wel; ik heb deze tread net even doorgelezen op een objectieve manier en laten we nu gewoon ontopic blijven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina