1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Op welke game/sequel willen jullie een vervolg?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SamuraiPizzaDog, 24 apr 2012.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Geweldige game met super muziek. Je had ook Rollcage 2.

Zelf wil ik ook Mirrors Edge 2

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Er wordt weer gewerkt aan TimeSplitters 4

Het blad OXM UK zegt uit betrouwbare bron te hebben vernomen dat er gewerkt zou worden aan TimeSplitters 4. Bronnen binnen Crytek UK hebben dit aan het blad bevestigd. De bron geeft echter nog geen uitsluitsel of de game ook daadwerkelijk uitgebracht gaat worden.

De geruchten begonnen in 2008 met de verkoop van Free Radical aan Crytek wat werd omgedoopt tot Crytek UK. TimeSplitters kreeg zijn cultstatus in 2005 met het uitbrengen van TimeSplitters 3: Future Perfect op de PlayStation 2, Xbox en Gamecube. In 2007 deed FOK! al een aankondiging van TimeSplitters 4, om er in 2011 nog een keer aandacht aan te schenken. Hopelijk krijgen we eindelijk uitsluitsel op de aankomende E3 2012.

bron: http://www.vg247.com/2012/04/25/rumour-timesplitters-4-seen-running-in-action/

Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik wil een vervolg op Dino Crisis, een vervolg op Bayonetta, DMC 4 (echt vervolg met Nero en Dante).

Verder hoef ik geen vervolg maar wel een echte JRPG.

Kan vervolg zijn op Lost Odyssey, Breath of Fire, Lufia, Tales of Vesperia, Chrono Trigger etc.

6. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Doe mij ook Mirror's Edge 2 maar, deel 1 ga ik er binnekort maar weer eens inknallen, wat een fijn spel!

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Banjo Threeie \o/

8. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het zooo erg! speelde zoo lekker die game en er zate erg leuke cutscenes en humor in. Heb trouwens met deel 3 in de top 100 van de wereld gestaan :cool: 1dag :emo:

9. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Kingdom Hearts voor PS3.. of 360 is ook prima maar dat zal wel niet

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Goed nieuws :thumbs:. Deel 3 was imo het slechtste deel van de 3, hopelijk gaan ze met 4 een beetje terug naar de roots.

11. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.970
    Ik speelde vroeger elk vrij uur Knights of The Sky op de PC, stond op 1 zo'n floppydisk. Nu zeggen die flightsims me niets meer, maar is er misschien ooit een opvolger/soortgelijke game uitgekomen? Dus flightshooter, WO 1, en niet met losstaande missies maar waarbij je een 'carriere' als dogfighter kunt beginnen. Waarschijnlijk niet hoor, maar vraag het hier maar even. (Red Baron ken ik)
    Vond het altijd prachtig, je kills en medailles werden bijgehouden, je kon beroemde duitse piloten uit de lucht schieten (waar je op de grond pas achter kwam) en soms werd je zelfs uitgedaagd door ze.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    MechAssault, nog altijd. :'-( Kom op! Star Wars Battlefront ook trouwens...

13. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Een goede nieuwe Crackdown is altijd wel op zijn plaats.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, tof! Deel 2 alleen de demo van gespeeld, deed me niet zo veel.

15. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat er een pagina terug stond dat die kwam post ik hem hier ff ook ...

Crytek ontkend bezig te zijn met Timesplitters

TimeSplitters 4 "Is Not In Development" Says Crytek
    Written Friday, April 27, 2012 By Richard Walker
    View author's profile

Crytek UK has been teasing TimeSplitters 4 for almost four years now, starting with a short video back in 2008 before sending the rumour mill into a frenzy the following year by announcing that a TimeSplitters sequel could still be a possibility. Today however, Crytek UK has put an end to the rumours and speculation, by confirming that TimeSplitters 4 is not in development.

Asked about the status of TimeSplitters 4 by CVG, a spokesperson for the developer joked that it had "spent all of the development budget on buying monkeys." When pressed for a more serious answer, Crytek UK confirmed the worst, saying simply: "No, it's not in development."

Here's the complete 'hilarious' statement from Crytek UK: "For Timesplitters 4, with ever spiralling development costs, massive teams and endless crunch we decided on a more radical development strategy," reads the statement. "In short, the experiment was to implement the infinite monkey theorem. With cloning being a far too expensive option, we spent all of the development budget on buying monkeys on the black market."

It was those monkeys doing all the teasing apparently, the statement continues. "Those seven monkeys are now sat in a room with typewriters and lots of mirrors, and we fully expect Timesplitters 4 to be finished soon. Rumours are that they haven't written any code but just tease the press from time to time. Those damn monkeys."

We're not sure that TimeSplitters fans who'd been hoping to see a fourth game after the last game, TimeSplitters: Future Perfect, launched way back in 2005, will see the funny side of Crytek UK's statement. Here's hoping that TimeSplitters 4 isn't completely off the table.

:'-(:'-(:'-(

Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  16. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    De game WAS wel in ontwikkeling maar is voor onbepaalde tijd uitgesteld en dus zal het tot de tijd rijp is altijd wel ontkend worden dat er uberhaupt een nieuwe TS ontwikkeld wordt. En ik kan ook gewoon niet geloven dat er niets meer met de franchise zal worden gedaan dus hopelijk wordt het ooit weer een project voor de nieuwe generatie consoles.

Dus geef nog niet op :+

Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  17. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Goede tijden op de toendertijd PS2 :emo:
    Heb de game zelf nooit uitgespeeld maar was best grappig, tijd vooruit. Ook een van de engste games die ik gespeeld hebt. :emo:

18. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Helemaal vergeten melding van te maken, maar we bespreken dit topic in de laatste XBW-podcast. Laatste 10 minuten geloof ik.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  20. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Dit was de eerste keer, maar ik zie het zeker als iets dat we vaker kunnen doen. Herkenbaarheid inderdaad, maar ook omdat op het forum vaak interessante discussies gevoerd worden.

Deel Deze Pagina