1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Op zoek naar een betaalbaar Dolby 5.1 systeem?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door maximus, 1 sep 2002.

1. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    't is te hopen dat ge al die power nu WEL kunt GEBRUIKEN.Als je uiteindelijk maar 40%van dat systeem kan gebruiken (wegens lawaai overlast) is het wel spijtig van het prijskaartje.Daarom kies ik wel voor de goedkopere setup's.

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
  4. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
  5. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
  6. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    moet je ff kijken bij tweakers.net pricewatch, misschien staat die er tussen

7. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft hem ook niet voluit te zetten als je meer wattvermogen hebt houd dat ook in dat je geluid langer (kwa volume) scherp blijft en niet gaat krassen. Ik heb die Inspire 5700 gehoord en die stond voluit bijna en dat is gewoon echt niet veel en toen werd ie vreselijk onscherp en das gewoon niet mooi als je een gave film aan het kijken bent.
    Maar met zoon setje als ik kan ik ook nog een stuk langer mee vooruit.

8. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
  9. maximus

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je volledig gelijk in ,maar momenteel kan ik niet meer dan 150euro spenderen en is de keuze snel gemaakt.

10. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil namelijk die Dolby System kopen!!!!! nog effe sparen 8)

Kan ik deze voor de Xbox dan gebruiken
    Iemand advies :confused:

11. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    --"Magnetisch afgeschermd, versterker met Dolby Digital 5.1 Decoder"--
    lijkt mij dus wel inderdaad. Al zou ik dit setje niet op mijn kamer willen hebben staan, maar das smaak he :{

Zelf heb ik btw een 5.1 setje: Creative Inspire 5300, en daar kan ik dus niets mee =(

Laatst bewerkt: 2 sep 2002
  12. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Relaxt....Dan ga ik hem kopen!!!!

13. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het nog 1 keer zeggen koop gewoon een goeie 5.1 set niet zon creative of een ander pc setje spaar gewoon door en koop gewoon wat bij een echte audiozaak en niet iets van de pcboer

14. maximus

Leuk Bevonden:
    0
    Die link naar de VIDEOLOGIC site werkt maar er staat wel een foto die niet overeenkomt met de foto uit het tijdschrift.Daarom komt het systeem op de link duurder uit.Ik snap het ook niet maar ik blijf verder zoeken.Het was een zelfde systeem maar zonder voetjes onder de boxen en het was 79.99pond en de naam was de VideologicZXR-500.Misschien dat het een iets ander model is.

15. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt, het zijn dezelfde boxen alleen zit er ook een decoder bij.

16. maximus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een zware fout ontdekt.Het systeem die in dat tijdschrift staat(XBM) moet de VIDEOLOGIC DIGITHEATRE LC zijn.De foto op de site komt overeen met die in de XBM en komt met ingebouwde decoder maar op de site staat er geen prijs vermeld.Weet er iemand meer?

17. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Denk jij nou dat het geen goeie is dan....dan moet je beter kijken 8)

18. maximus

Leuk Bevonden:
    0
    Die Vedeologic ZXR-500 die op de site te zien is voor 149.99pond ziet er wel goed uit maar het DIGITHEATRE LC systeem die waarschijnlijk 79.99pond kost is één grote rip off van de XBM redaktie.Waar denken die kerels mee bezig te zijn om zo'n slechte informatie te publiseren? Volgens mij hebben ze 2 systemen door elkaar getest ofwel zonder te controleren de informatie van een ander systeem gebruikt.In ieder geval bedankt voor die ROTZOOI ,XBM!=( =( =( =( =( =( =( =( =(

Deel Deze Pagina