1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opbouwende kritiek betreffende de moderators

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door aghshar, 4 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotshot

    Hotshot Guest

  2. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb ik op al je posts gereageerd en heb ik het laatste woord :+ ;) }:]
     
  3. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja aangezien er 6 pagina's van mij zijn ofzo, maar als je het zinloos vindt waarom reageer je dan nog?
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    misschien dat meer mensen erachter komen dat dit een vrij zinloze discussie is waar toch geen gelijk uit te halen valt.

    Dan krijg ik iig geen mailtjes meer als toch niemand meer reageert :p
     
  5. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Dear modjes.
    Ik heb de hele draad doorgelezen en besloten dat het nutteloos is enige discussie te gaan voeren met desbetreffende mod: Ikke. Daarom wilde ik eigenlijk maar 1 ding tegen de rest zeggen: Ik heb dit altijd een fantastisch forum gevonden (getuige mijn vele aanwezigheid) vanwege de gezelligheid en vrijheid. Ik heb het gevoel dat (tot voor kort) elke mod hier snapte dat regels er voor zijn om in uiterste gevallen toe te passen, om zo het forum leesbaar en leuk te houden. Dit is vanaf nu dus niet meer het geval en daarom vraag ik jullie om het mod-schap van Ikke te heroverwegen. Niet dat ik iets tegen hem persoonlijk heb, maar het gaat gewoon ten koste van al het positieve van dit forum.
    Amen. :+

    PS: Nogmaals, dit was dus géén poging tot discussie met Ikke, laat dat even duidelijk zijn.
     
  6. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    mwoa ik weet niet kijk als je puur naar de feiten kijkt heb ik gewoon gelijk dat kan niemand ontkennen maar op andere punten verschillen de meningen nogal nou ja goed ik heb al gezegd dat ik vrij streng ben en ja dat kan je niet met me eens zijn, dat mag uiteraard (wat niet wegneemt dat ik me blijf verdedigen als ik aangevallen wordt). maar goed bij me volgende warning verwacht ik wat minder (imho onterechte) kritiek.
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik sluit me volledig bij Eckie aan.

    Amen :+
     
  8. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht ik dacht dat je zei dat je de draad had doorgelezen, wouter (en anderen) zeggen gewoon dat die warning terecht was, je beoordeelt mij nu op basis van 1 warning, valt me een beetje van je tegen eckie.

    edit: eckie tot voor kort was er ook geen zero tolerance beleid dit moet nu gewoon even streng nageleefd worden.
     
  9. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    1 - Ik heb de draad doorgelezen.

    2 - Wat je daarna zegt klopt niet.

    3 - Wat je in je edit zegt: dit is een argument van jouw kant.

    Wat mijn laatste 2 punten betrefd -> ik zei al dat ik geen discussie met jou ging voeren hierover, dus ik ga mezelf niet verklaren en ik ga verder ook niet op deze post reageren.
     
  10. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    nee vooral niet doen stel dat je ongelijk krijgt.

    en om op punt 2 terug te komen wat klopt er dan niet, wouter is het met me eens, jij beoordeelt me op 1 warning, ik zie de fout niet.
     
  11. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Zoals je zelf al zegt: als je iets zinloos vind moet je het vooral niet doen. Ik vind het zinloos om met jou te discussieren dus ik doe het niet. Ik ben niet bang om ongelijk te krijgen, want ik discussieer niet met jou (over dit onderwerp).
    punt 2 -> ik beoordeel je niet op 1 warning (en dan kan je gaan zeggen: "waar beoordeel je me dan op?" of: "ik heb maar 1 warning gegeven!", maar dat is nutteloos, want ik ga hierover niet met jou in discussie! Ik had alleen een boodschap aan de andere modjes, die moest ik kwijt, en die heb ik gepost. Wat jij hiervan denkt laat me koud.)
     
  12. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    laat je koud? maar je reageert wel :confused:
     
  13. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik had het over de kwestie Ikke-als-mod. Zoals je gemerkt hebt reageer ik daar niet op, omdat het me koud laat.
    Zoals ik al eerder zei, over dát onderwerp ga ik met jou de discussie niet aan, maar verder ga ik mezelf niet beperken in mijn acties, dus blijf ik lekker op je reageren over welk ander onderwerp dan ook (en dat is precies wat ik op dit moment aan het doen ben).
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Deze hele discussie is eigenlijk best wel komisch om te volgen :D Ik hoop dat ie nog ff doorgaat.....
     
  15. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je gaat nu een discussie aan met mij.
     
  16. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem afgerond tot eckie met loze dingen (die hij niet wil verdedigen) kwam.
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee ga door ga door ga door!!!!! Anders wil ik wel met je in discussie 8)
     
  18. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je gang, eckie zegt er toch niks meer over.
     
  19. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik ga inderdaad een discussie met je aan, maar niet over het onderwerp Ikke-als-mod, en daar doe je niks aan.
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee sorry, bij nader inzien toch maar niet, ken al je argumenten al en wat ik ook doe, jou valt toch niet te overtuigen. Nee, ik ga liever over tekenfilms discussieren, veel gezelliger :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina