1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opbouwende kritiek betreffende de moderators

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door aghshar, 4 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm waar discussieer je dan over? wel makkelijk als je dat even meld anders moet je in je eentje discussieren. (win je hem wel eens ;) :+ )
     
  2. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    1 - moet ik per sé ergens over discussiëren dan? (Ik reageer alleen maar op jouw posts, en dan noem jij het een discussie, fine with me.)
    Need I say more?
    2 - gezien het aantal posts dat jij net heb gemaakt, terwijl ik helemaal niet met jou wilde praten, lijkt het erop dat jij met mij wilt discussiëren, en doe ik het dus niet in mijn eentje.
    3 - volgens mij ben jij écht heel erg geobsedeerd door "winnen" hè? Daar gaat discussiëren (mijns inziens) helemaal niet om dus ik ga me er ook niet druk om maken wie er "wint" (als er al zoiets als winnen bestaat).
     
  3. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Sorry van de late reply maar ik las deze thread net pas. Was ik ERG TRIEST bezig? Dacht het niet.
    Ikke maakte weer eens voor de duizendste keer een onnozele provocerende opmerking en op dat moment was ik gewoon ram (limburg he:9) pissig omdat het hem alleen ging om de reacties (zoals gewoonlijk). Ik noemde hem een fucking Egoïst, wat ik nog niet eens zie als een echt scheldwoord. Egoïst is negatief, ok, maar geen scheldwoord, en als je je zo op je teentjes getrapt voelt door "fucking" is er toch iets mis met je. Toen kreeg ik al bijna een waarschuwing van hem. Om de goede sfeer er een beetje in de houden veranderde ik "fucking" in ******* en ik zette er een :+ smilie achter, wat duidelijk bewijst dat ik een grapje maakte. Ikke moet dan toch ff laten zien dat hij het modje is door mij een waarschuwing te geven.
    WIE IS ER HIER DAN TRIEST BEZIG??
     
  4. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies! Lees bovenstaand verhaal, zo is het en niet anders. Ook vreemd dat al die vaste members wat te klagen hebben, nou ook Eckie? En jou respons met WouteR was het er mee eens...bwahahah, hij is god ofzo? Hij bepaalt in een min. of het klopt of niet. Heeft ie imo dus verkeerd ingeschat.
    De situatie:
    -Ikke daagt uit met provocerende kut opmerking.
    -Iemand zegt logischerwijs Fucking egoist.
    -Ikke reageert daarop met te zeggen dat als diegene nog een x zoiets zegt dat ie op de bon gaat.
    Bwhahahahahaaa!!! Neej, dat is zeer correct en gezellig modden.
     
  5. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Buiten dit stomme verhaal vind ik je nog steeds wel aardig hoor.
    Je bent gewoon irritant.8) :+
     
  6. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. Wordt een beetje depressief van deze thread... Net nu ik me sexy voelde..

    Ik ben het eens met Ikke over die waarschuwing,
    ..
    Ikke zijn opmerking was hartstikke fout neergezet...
    De reactie van 100%jean was normaal.. Kan ik begrijpen..

    Ikke zegt dat die in een goeie bui is en maar geen waarschuwing geeft.. Jean gaat er nogmaals op in.. Ikke waarschuwde daarna weer... En Jean zei toen: "Fuck You".. En dat is schelden..
    Kan Ikke geen ongelijk geven dat die dan een waarschuwing geeft.. Maar kan wel begrijpen dat niet iedereen het ermee eens is..

    Zelf kijk ik er zo tegen aan..
    Er moet gewoon beleid zijn.. En als mensen zien dat iemand Fuck You kan zeggen ongeacht de voorgaande reden dan zal je het vaker zien.. Maar zo kijk ik er tegen aan.. En ik heb geen zin in die hele discussie..

    Laat ik het anders zeggen.. Die hele thread was gewoon fout gelopen net zoals deze hele thread fout loopt zoals WouteR al zei.

    Aan Eastmaster...
    Ik vind je wel een beetje vaag overkomen met je laatste twee threads.. Die eerste was om te laten zien dat Ikke mod was geworden en dat iedereen de waarschuwingen maar moest gaan plaatsen en de slotjes... Hij was te aanlokkelijk om een flamethread te worden richting Ikke.. Dat was mijn reden om hem dicht te gooien.. En dat had ik je over msn duidelijk uitgelegd..

    Die 2e thread richting de opmerking van WouteR sloeg ook nergens op.. Is een thread waar je iemand in negatief daglicht stelt en dat is idd geen respect tonen.. Ook al bedoel je het als een humor thread, het zou toch anders lopen imo. Daarnaast vond ik die laatste opmerking dat ik geen gevoel voor humor had een beetje TE erg voor woorden.. GRRRRRRRRRR.... GRRRRRRR.. Weet je hoe pissed ik werd en een minderwaardigheidscomplex er door kreeg.. :9
    :'-( :{

    Maar beide threads waren gewoon uitlokkende threads imo..
     
  7. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    ff een korte reactie, anders mis ik me bus....

    We hadden idd een discussie over waarom mijn eerste thread is gesloten..... we hoorde elkaars argumenten aan.... jij was het niet met mij eens en ik niet met jou.... maargoed.... toppic closed, case closed...

    Maar dan vind ik dat Wouter weinig respect toont door achteraf nog ff een onzinnige opmerking te maken dat hij zelf 10 van dat soort toppics heeft gesloten op zondag....
    Ik vind dat een behoorlijk kleuter gedrag!!

    maw. als Wouter niet had gereageerd, had ik het 2de toppic nooit geopend!!! Dat ik jou naam hebt gebruikt bij het openen van me toppic, was eigenlijk om de zin een beetje vloeiend te maken. (als je dat niet prettig vond, me excusses) het ging me vooral om de reactie van Wouter!

    me 2de toppic beargumenteer ik later wel.... anders mis ik me bus;)
     
  8. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nou het verhaal uitlegd doe het dan wel goed ook nadat je ****** egoist :+ had geplaatst heb ik nog geen warning gegeven.
     
  9. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    en vaste members? dat zijn er 2 ofzo die hier klagen, 3 inclusief jou, daarnaast zijn wouter, cyberpunk en ik het met mij eens dus dat houdt elkaar mooi in evenwicht maar laten we deze discussie nu afsluiten.
     
  10. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

     
  11. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    wouter klaagt niet.
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    yeah baby yeah! :D
     
  13. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    maar je roept wel de hele tijd dat hij het met je eens is :{


    die uitspraak van wouter is trouwens sig. materiaal....maar dat zal ik ikke niet aandoen :+
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat moet je niet zeggen. Het is triest hoe dat topic is verlopen. Evenals dit topic.

    Ik ga voor kwijtschelding waarschuwing 100%jean en andere personen die in dat of dit (dunno, heb dit topic niet gelezen) waarschuwingen hebben ontvangen. Verdere problemen rondom Ikke drop je in mijn mailbox > wouter@xboxworld.nl . Ik start een nieuw 'Opbouwende kritiek betreffende de moderators' topic waarin we weer kritiek kunnen leveren op andere actie's. Dit verhaal is iniedergeval bij deze afgesloten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina