Opbouwende kritiek betreffende de moderators

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door aghshar, 4 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Bij sommige mensen stijgt de macht naar hun hoofd...;)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De aanstelling van Ikke als mod is inderdaad omstreden. Ik had gehoopt dat dit beter zou verlopen maar ik twijfel nog steeds over het mod-schap van Ikke, en dat weet hij ook wel denk ik :cool:.

3. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

je hoeft niet elke thread die je sluit te verdedigen Rinus ...er wordt ook niet gezegd dat jullie alles fout doen..
    bekijk de kritiek gewoon per geval, daar bereiken jullie veel meer mee

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waar we, ik iniedergeval, uiteraard aan mee willen werken.

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nog even een aanvulling op "twijfel-topics", nu staat er een thread "MOH en GR en UC" deze thread heeft wel een kans VIND IK!

Hoezo, MOH en GR moeten nog uitkomen dus dan is je twijfel terecht en veel threads zijn er nog niet over.
    Maar nog een "UC of SC" thread is overbodig omdat er al een paar van zijn.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die thread had ik ook voorzien van een prachtige mededeling :+

Hierbij wijs ik je op onderstaand citaat uit algemene Xbox Games Chat FAQ/Policy/Beleid :

Topics waarin een simpele vergelijking wordt gevraagd tussen 2 games. Dit is alleen toegestaan als dit goed wordt onderbouwd en niet gaat vallen onder de zogenaamde opsomtopics.

Gelieve je meningen te onderbouwen anders moet ook dit topic gesloten worden.

7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat doe ik ook niet, ik probeer even te laten zien dat als posters en mods goed opletten/samenwerken, deze discussie niet eens had moeten worden gehouden, ik ben trouwens wel blij dat hij gehouden wordt.

Als je bedoelt dat ik altijd even een berichtje typ voordat ik er een slot op gooi het volgende.
    Persoonlijk vind ik het voor de mods/admins/members duidelijker om even uit te leggen waarom hij op slot gaat.

8. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

dat bedoel ik niet...daar ben ik juist voorstander voor

9. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Daarnaast is het triest dat de topicstarter in het 'Xboxworld dicators' topic zomaar de mod-crew aanvalt. MIsschien omdat een van zijn topics werdeng esloten? Waarom niet een serieuze discussie over het voorval? Ja dat doe je nu, maar waarom zouden wij jou nog serieus moeten nemen?" (sorry, ik weet niet hoe ik een quote moet zetten)

Ten eerste is er nooit een topic van mij gesloten.
    Ten tweede was mijn bedoeling aan het begin al om hier een discussie over te beginnen. Ik heb toen ik het "dictators" topic opende al gezegd dat ik de mods waardeer voor wat ze doen. Zoals ik aan het begin van deze tread al heb gezegd was deze post bedoeld als grap. Natuurlijk was het overdreven wat ik zei en dit was bedoeld als een leuke manier om hier een zinnige discussie over te beginnen. Mijn excuses als dit niet duidelijk is overgekomen. Het was ook de bedoeling om even te testen hoe snel een forum met kritiek gesloten word.
    Ik weet dat ik nog redelijk nieuw ben op het forum, maar ik zag veel treads waarin kritiek geuit werd op de moderators die vervolgens een slotje kregen. Daarom dacht ik dat het voor jullie en voor de bezoekers handig zou zijn als er 1 tread was, waarin opbouwende kritiek gegeven kan worden aan de moderators. Jullie hoeven je daar niet door aangevallen te voelen. Het is alleen mijn bedoeling om xboxworld nog beter te helpen maken dan het al is. Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ok :cool:

Over de threads met kritiek die werden gesloten : Niet-onderbouwde threads over topics die werden gesloten na naleving beleid/policy zijn onnuttig.

11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    geef dan eens de link waar ik dat zeg.

het gaat hier om, beleid is beleid als simpele opsomtopics verboden zijn, dat ik dat beleid wat strenger naleef dan andere mods kan kloppen, maar ik vind beleid is beleid, als xbw dat niet zou vinden zouden ze het beleid dus aan moeten passen.

dit geldt ook voor de opmerking van bloody apron trouwens.

12. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit nooooooit zomaar thread, nee serieus, ik sluit vrij weinig thread (misschien lees ik er ook te weinig) maar als ik iets tegenkom wat verdacht is of illegaal of of modden van xbox dan sluit ik ze of er moet alleen maar nutteloos in gescholden worden.

ik ben lieve mod :D

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het 'twijfel-topic' gebeuren sluiten we nu af. Elk topic in dat genre wordt aangevult met de dikgedrukte opmerking die ik elders in dit topic reeds heb geplaatst.

Nogmaals : Het 'twijfel-topic' gebeuren en discussies over acties van mods betreft die topics sluiten we nu af.

14. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je gaat inderdaad wel erg streng met het beleid om. Dit mag wel wat minder:{

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat vind ik dus niet beleid is beleid.

16. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    en nou moet je em sluiten 8) :+

17. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    aangezien mijn superieuren hebben besloten hem open te laten sluit ik hem niet anders had ik hem idd gesloten.

18. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

dus als ik tegen jouw zeg je moet niet zo ouwehoeren dan geef je mij een officiele waarschuwing omdat dat het beleid is?

19. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    En voor kritiek en opmerkingen kunnen wij altijd gemaild worden.

20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hebbie daar een ow voor gehad???:eek:
    Bwhahahaa, bejje lekker mee.:{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina