1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opbouwende kritiek betreffende de moderators

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door aghshar, 4 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nja kritiek?
    als jij het er niet mee eens bent moet je ons gewoon ff mailen
    (lees: wouter ofzow)
    en dan discussieren wij daar weer over in de Toko (of niet:D)

dus inhetvervolg mail ff gewoon en dan helpt er altijd wel iemand je!

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan krijg je dus achterkamertjes-politiek he ;) Denk dat het eerlijk is dat als iemand het er hier over wilt hebben we dat ook gewoon hier moeten doen met evt een paralel-discussie in het besloten moderator forum.

3. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

nee ik niet hoor hehe, maar als jedeze thread doorleest begrijp je wel wat ik bedoel

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    welnee joh dat heeft die niet gehad, bloody noemt een voorbeeld, en hij heeft ongelijk daarmee het hangt er namelijk helemaal vanaf hoe je het brengt, dit staat niet helemaal beschreven maar dat is gewoon common sense van zowel de mod als de member, bijvoorbeeld:

ik zeg tegen cyberpunk (iemand die ik al heel lang ken) je moet niet zo zeiken, flikker :+

dat komt heel anders over als dat ik tegen aghshar (iemand die ik vandaag voor het eerst zag) zeg: hou nou je muil maar, flikker
    =(

snap je dus het is gewoon een afweging die je moet maken als mod hoe iemand het bedoeld ik zal daar ongetwijfeld ook wel eens een fout mee gaan maken daarom vind ik dit topic eigenlijk ook wel een goed idee want als iemand mijn ongelijk aantoond wil ik mijn mening best aanpassen, ik ben nou eenmaal ook niet perfect, overigens alle genomen beslissingen van de laatste 24 uur van mij sta ik 100% achter en weet ik 100% zeker dat ik gelijk heb, als jij denkt van niet mag je dat natuurlijk proberen aan te tonen.

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik heb een link naar de topic gegeven...dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of ie het wel of niet terecht vind

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0

regel 5 van de netiquette luidt:

5. Respectloosheid, het volledig afkraken van mensen of onzinnige ruzies (flamewars) is/zijn verboden. Voor beheerders, mod’s als mede andere leden moet respect getoond worden.

lijkt me duidelijk dat dat hier niet gedaan word, oftewel wat is er mis met mijn warning?

7. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

in de thread waar ik naar verwijs was het gewoon iets onschuldigs...had nix met respecteloosheid te maken...anders moest de helft van XBW allang gebanned worden..
    jij maakte een behoorlijk egoistische opmerking en jean reageerde daar fel op, maar als hij het niet had gedaan had ik het wel gedaan of 10 anderen
    dat jij jezelf gaat verdedigen met het geven van officiele waarschuwingen vind ik gewoon triest

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook al zou ik gezegd hebben: die wens kan me geen ruk schelen laat ze maar lekker rondlopen met der epilepsie.

dan nog blijft schelden verboden.

9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

als je zulke opmerkingen maakt dan lok je het gewoon uit dat iemand je LUL noemt..

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het maken van egoistische opmerkingen is een vorm van eigen meningsuiting (en toegestaan dus in nederland) dat iemand zich daarom vervolgens geroepen voelt om te gaan schelden is zijn keus maar daarmee overtreed hij wel de regels en is hij dus fout bezig als ik hem daarop vervolgens aanspreek (zonder een officiele warning, nog een denkfout van je) gaat hij gewoon door en daarna nog een keer, ja dan is bij mij de maat vol en gaat hij op de bon, vervolgens doet die het nog een keer en heeft die geluk dat ik hem niet ban, wat dus (nogmaals) volgens het beleid volkomen legaal was geweest.

en ga nu niet zeggen dat schelden ook eigen meningsuiting is want dat mag dus gewoon niet volgens het beleid van het forum.

11. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Deja vu!

Gaan jullie deze discussie nou weer hier opnieuw houden?

Ik heb er geen problemen mee hoor maar ik vind het enigszins vreemd 8)

12. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand mij aanvalt verdedig ik me zeker als ik zeker weet dat ik gelijk heb.

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ook al heb je gelijk volgens de regels, dat wil nog niet zeggen dat je in het echt ook gelijk hebt!!

Oftewel, een beetje inlevingsvermogen kan ook geen kwaad...

Laatst bewerkt: 4 dec 2002
  14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik leefde me aardig in daarom gaf ik hem gewoon 2 keer een niet officiele warning en daarna is voor mij wel de maat vol.

stel ik geef jou 1 keer een klap, jij zegt: niet doen

ik geef jou nog een klap: jij zegt, nu ophouden anders krijg je er 1 terug

als ik het dan nog een keer doe geef je me toch ook een klap.

15. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik heb ook geen zin in deze discussie, maar ik gaf antwoord op een vraag van Xenior en toen kwam ikke met een heel verhaal over regels en beleid enzo...en als iemand iets tegen mij te zeggen heeft geef ik gewoon antwoord

16. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft je antwoord dan op mijn laatste aan jou gerichte reply?

17. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

je moet je gewoon niet zo aanstellen daar gaat het in principe om

<edit>

en dat is ook gelijk het antwoord op je vraag
    ik vind namelijk dat je je gewoon aanstelt en nu verschuil je je achter beleid en regels

</edit>

Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2002
  18. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik stel me niet aan ik volg regels op, als een politieagent beledigd wordt, wordt je ook gearresteerd simpel, dat jullie je niet aan de regels willen houden moet je zelf weten maar dat heeft dus zijn consequenties.

19. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

je doet me idd meer aan een politieagent denken dan aan een moderator

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    in feite komt het ook op hetzelfde neer:

regels naleven en de algemene orde handhaven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina