Opbouwende kritiek betreffende de moderators

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door aghshar, 4 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

als jij hier politieagentje gaat lopen spelen en de rest van de XBW crew neemt daar genoegen mee...so be it
    weet wel dat veel members zich op dit moment aan jouw stijl van moderating ergeren

p.s. vraag jij je niet af waarom er zoveel kritiek op jouw gericht is en niet op de andere mods

pps ik heb nu wel genoeg van deze discussie ik ga level 4 van splinter cell eindelijk is een keertje halen

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al aangegeven dat ik idd streng het beleid naleef maar ja als je dat niet doet waarom zou je dan een beleid maken, maar ga maar snel hoor, je kan toch je gelijk niet halen aangezien alles duidelijk in de netiquette staat.

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die draad net voor het eerst zitten lezen maar...Ikke man, in een voorbeeldfunctie zulke dingen zeggen... Dat is puur om te provoceren. Ik mag Ikke wel maar zulke teksten zijn om te kotsen man, wordt volwassen.
    En Bloody heeft hiervoor een waarschuwing???
    Is het hier net Amerika? Dat uitlokking mag.
    Wat een waardeloos gelul, kan me niet voorstellen dat alle mods en crew achter die opmerkingen gaan staan en dus de situatie zo prima vinden... Ik had die ow allang weggehaald en hem bewaard voor als Bloody zoiets zegt over iemand met een ziekte/gebrek etc.]:-
    Ps 'T zullen wel ouwe koeien zijn maar ik geloofde m'n ogen niet.
    Uitlokken en dan een waarschuwing geven...

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    URL van die thread?

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    xenior, bloody heeft helemaal geen warning, jean heeft een waarschuwing, verder was ik toen ik die opmerking maakte nog geen mod en had dus geen voorbeeldfunctie ten tweede schelden blijft verboden hij had het ook op een andere manier kunnen zeggen. en ten derde lees die andere draad eens goed.

6. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    hehe niet alle mods/crew staan achter wat er wordt gezegd en gedaan heur...:+

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ah..ik lees dat ie em niet heeft gehad maar goed, gaat mij om de provocatie en de voorbeeldfunctie. Hier is de URL.

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jij was toen geen mod, alla, beetje gelijk in. Maar om iemand een waarschuwing te geven terwijl die reageert op jouw waardeloze opmerking...das niet helemaal recht. Lijkt mij duidelijk.

9. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    de voorbeeldfunctie die er dus niet was, en de provocatie (volgens jullie) die nog geen eens direct tot de ow leidde.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Na Ikke's opmerking "je hebt geluk dat ik een goede bui heb anders was je dus op de bon gegaan ivm schelden." kan die het al vergeten. Helaas is jean wel erg triest bezig en verdiend hij dus imho wel een waarschuwing.

Het is wel enorm uit de hand gelopen. Een slotje en het aanmaken van een nieuwe thread was denk ik de beste oplossing.

11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zucht lees nou eens goed ik geef hem pas veel later een ow.

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er toch om dat jij zulke commotie veroorzaakt en later andere mensen moet gaan corrigeren, lijkt mij scheef. Ik geloof je blind dat Jean die waarsch. verdiend heeft uiteindelijk, kan me ook voorstellen dat iemand behoorlijk driftig wordt alstie zulke opmerkingen leest...
    Maar goed, hou het maar bij m'n eerste zin van deze post. En ik zal niks meer zeggen anders moet ik zodalijk verplicht die andere draad ook gaan lezen.:9

13. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij zegt eigenlijk dus dat ik de regels niet na moet leven omdat andere mensen daar commentaar op gaan leveren en ik die daarom ook moet gaan corrigeren?

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je nou dom lullen tegen mij? Ik viel over jouw waardeloze opmerkingen over dat meisje, dat mag nu wel duidelijk zijn.
    Er is toch niks met je leesbril?

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha nu snap ik het, later in de thread zie je ook dat ik die opmerking wat verduidelijk maar ja als jij die thread niet leest zal je dat niet lezen ook nee.

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Die draad heb ik ook gelezen en eerst zeggen en later beetje draaien....die eerste opmerking staat er nog steeds. Dat was een provocerende opmerking.

17. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik vond die opmerking van Ikke ook niet zo geslaagd.. Ook al was het zijn mening.. Zo'n reactie was te verwachten.. Maar doorgaan nadat die hem had gewaarschuwd is dom... Dus ik geef Ikke hier in gelijk. Dat hij die waarschuwing gaf na een tijdje.

Zijn mening blijft grof om te zeggen, ongeacht het feit dat dit een mening was. Het was gewoon kil en hard en meedogenloos.. Hmm.. Drie dezelfde woorden met zo ongeveer dezelfde betekenis.. :{

Maar ja, what's done is done en het is nutteloos om over die thread verder te gaan, aangezien iedereen zijn standpunt heeft gegeven en er niet van afkomt..

Dus Slotje.. 8) }:]

En nu gaan we over mijn mod capaciteiten praten.. Ik ben jaloers met alle aandacht jegens Ikke.. 8) :D :9 :{

Whehehhee...

18. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja cyberpunk heeft somnium een warning voor schelden gegeven laten we daar eens over praten.

en om voor de laatste keer op die opmerking terug te komen, ja het was hard maar later leg ik het duidelijker uit (aangezien jullie mij verkeerd interpreteren) en daar krijg ik totaal geen commentaar op (op mijn duidelijkere mening dus)

19. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo was die niet bedoeld, hij werd anders geinterpreteerd als dat ik bedoelde daarom verklaar ik hem later.

20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Na fucking egoist gaat hij z'n functie er al bij slepen...komop man, blz.2..bwhahahahaaa, nah zo hoor je imo echt niet te modden.
    Maar goed, verder is 't een best mannetje en het begon met dat ik verbaasd was dat een vast gezicht als Bloody een ow had gekregen.(Jaja, kweet, dat heeft ie niet.:9)
    Goed, de ballen mensen, geen zin meer in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina