1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opbouwende kritiek betreffende de moderators

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door aghshar, 4 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geloofd niemand hier denk, incl. jijzelf niet maar goed, laten we daar geen discussie over houden dat is helemaal zinloos.

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    voetnoot: bloody heeft al heel lang een ow staan hoor (overigens niet door mij gegeven) en de meningen over modden verschillen nou eenmaal, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Qua modden zo dat anders wel een makkelijker beeld van het beleid geven. Maarja, beetje kut voor mij dus dat ik geband kan worden als ik ergens iets zeg in de richting van mijn hond gaat dood, hoe kut hier en daar, jij komt voorbij en je zegt bijv. "Kan mij dat nou schelen???" Dan word ik dus geband omdat ik op dat moment zeker weten van leer trek tegen jou.
    Das mooi kut.

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu pak je wel een heel klein stukje uit mijn post het ging juist om het tweede gedeelte, en nee ook dan word je niet geband want nogmaals ik gaf de ow pas veel later aangezien ik het me ook wel ietsiepietsie kon voorstellen dat die daar vervolgens niks mee doet is niet mijn probleem dan.

5. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik meng me meestal niet in dit soort discussies. maar als het 1ste wel mag en het 2de niet. hoe wil je dit uitleggen aan een nieuw lid? die leest bijvoorbeeld het eerste, denkt dat dit op dit forum normaal is, doet dit zelf ook een keer en krijgt dan een waarschuwing???

ik moet er wel bijzeggen dat ik het nut van de waarschuwing (eerder in deze thread) niet helemaal begrijp en ook een aantal gesloten threads niet. maar goed ik ben dus ook geen mod.

/edit
    hoe kan nu iemand een ban krijgen, en dan als mod terug komen?
    (is eigenlijk een vraag voor wouter :) )
    ik meende trouwens dat mod zijn betekend dat je alles in goede banen probeert te leiden, maar niet als een politieagent alle overtredingen hard aanpakt.

Laatst bewerkt: 4 dec 2002
  6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt toch wel dat als je gelijk bij het eerste commentaar begint te dreigen, iemand behoorlijk pissig wordt. Je bent nl. machteloos tegenover mods/crew, dat moet niet misbruikt worden. Buiten dat, zo serieus moet niemand modden, je komt hier voor je hobby,het moet gezellig zijn, dus je moet juist ruzies op een manier met humor oplossen ipv te maken.

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. zoals er staat common sense, dat leer je, nieuwe members worden dan meestal ook niet gelijk hard gestraft bij overtredingen.

2. je geeft zelf het antwoord al, en ik zou zeggen lees het beleid en vind het antwoord.

3. wel eens gehoord van je leven beteren?

4. dus een politieagent pakt alle overtredingen hard aan? :confused:

8. Hotshot

Hotshot Guest

XENIOR heeft weer eens GELIJK..:D

9. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    machteloos? als hij gewoon had gezegd sorry ofzo had gezegd was er niks aan de hand geweest, hij beledigd me gewoon ik snap echt niet dat jij dat goed vindt xenior.

oh en kseen ik probeer het met humor op te lossen, maar ja als er na elke waarschuwing die ik geef (dit is de eerste pas) zoveel onterechte kritiek komt schiet dat ook niet echt op en kan ik dat verder niet bewijzen, maar als jij graag wil beoordelen op 1 ding ga je gang.

10. Hotshot

Hotshot Guest

Dit noem je machteloosheid..
    Sorry zeg je als je het meent...maar hier zeg je het omdat je machteloos bent...

11. Hotshot

Hotshot Guest

Hoevaak zal Wouter al beledigd zijn..
    hij loopt toch ook niet meteen te bannen en warnings uit te delen?

12. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

:'-(

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Fucking egoist is wel zwak uitgedrukt voor wat jij zei over dat meisje, toen begon jij al te dreigen. Dat had jij dus beter moeten aanpakken, dat is dus even buiten wat er daarna gebeurde.

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien omdat die ongelijk had, schelden mag gewoon niet klaar uit damn maak er allemaal niet zo een punt van.

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh dus ik mag mijn mening (die ik blijkbaar verkeerd uitlegde want ik bedoelde het dus anders) niet uiten, ik moet gaan liegen ofzo en zeggen dat ik een onbekend meisje belangrijker vindt als mezelf?

16. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

niet schelden ikke ;)

17. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet gelijk nee maar als wouter 3 keer uitgescholden worden deelt die ook een warning/ban uit, je ziet toch dat die het met me eens is ook.

edit: het zero tolerance beleid is er trouwens ook pas pas.

18. Hotshot

Hotshot Guest

Je kunt ook zwijgen...

19. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    schel·den

I {onov.ww.}
    1 krenkende of beledigende woorden uitspreken op heftige of ruwe toon => uitvaren, tieren, van leer trekken, met visitekaartjes smijten
    II {ov.ww.}
    1 uitmaken voor

wie krenk, beledig of maak ik uit voor iets?

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik uit mijn mening graag dat is een recht waar ik zeer content mee ben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina