1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opbouwende kritiek betreffende de moderators

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door aghshar, 4 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat blijven we doen omdat jij niet inziet dat jij met zulke opmerkingen die ruzietjes zelf uitlokt. Eigenlijk vervelender, je weet het donders goed en maakt daar graag misbruik van.
    In het echt bejje een stuk aardiger, hier ben je een eigenwijze kleuter af en toe. Nogmaals Ikke, we komen hier toch voor onze hobby.
    Bweh..ik ga weer verder gamen denk.:9

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook al zou ik het uitlokken dan nog mag schelden niet en daar gaat het allemaal om nu.

als ik tegen jou zeg: scheld me eens uit.

en je doet het vervolgens ben jij fout.

3. Hotshot

Hotshot Guest

Dat is toch iets heel anders..Kom op ...:D

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    want?

dat is uitlokking (iets wat ik volgens jullie dus doe) hoor.

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

:p

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap je punt niet.

7. Hotshot

Hotshot Guest

wij de jouwe niet..:D

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    En dan ben jij echt verschrikkelijk fout bezig.

Maarreh.."Wat kan mij het nou schelen wat de wens is van ene bla bla bla met epilepsie, boeie."
    Voor zulke teksten geen waarschuwing? Dat kan wel want dat is geen schelden? En ik heb het over uitlokking.
    Voorbeeldje:
    Jij zegt iets bijdehands over een familielid en ik word boos en scheld, dan ben ik fout? Muhahahahahaa!!!
    In je dromen.

9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

waarom zeg je niet hetzelfde tegen xenior dat je tegen mij zei?

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    }:] Ow jawel.... Ik heb WouteR ook weleens op zijn humeurige dagen gezien... Kan weleens voorkomen.. So beware.. }:]

Maar ok..
    Ik snap best dat er zo'n heisa over gemaakt word.. Maarre.. Is het niet eens tijd om over iets anders te kletsen? Heb op het moment steeds maar dezelfde argumenten naar boven zien komen en om eerlijk te zijn snap ik Ikke zijn standpunt wel en die van Xenior.. En ik zie in mijn kristallen Xbox dat er voorlopig geen eind aan deze discussie gaat komen..

Let it rest and give yourself a hug...:{ :cool:

11. Hotshot

Hotshot Guest

Okay over iets anders praten...

Pulp Fiction :9 ...Mister Apron gaat zeker kijken???

12. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee want als ik iets bijdehands over jouw familie zeg scheld ik dus ook en ben ik al fout (eigenlijk als je dan terug scheld is dat ook fout maar dat zal niet bestraft worden)

13. Hotshot

Hotshot Guest

bijdehand doen betekent niet altijd schelden

14. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

vrijdag 10 uur he :9

aangezien iemand die DVD van me geleend heeft en weigert terug te brengen moet ik em maar weer opnemen

15. Hotshot

Hotshot Guest

hmm vervelend :9

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    WouteR zei laatst een x homo tegen iemand, daar reageerde Ikke goed op, hij zei wat ik wou tikken.
    Nu staat ie aan de andere kant politieagent te spelen ipv gezellig te doen. FAQ bla bla, beleid, je moet zorgen dat het hier gezellig is en blijft, dat is een mod z'n werk. Nieuwkomers beetje duidelijkheid verschaffen, niet zwaaien met een badge naar old skool members.

Edit: *Knuffelt zichzelf.

17. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ikke is steeds degene die verder gaat

heb jij pulp fiction gezien cyberpunk?

18. Hotshot

Hotshot Guest

Ikke als gewone member is iets gezelliger..

19. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Idd.
    En nou hou ik idd op, toegeven dat het niet zo hoort doe je toch niet. Hoop wel dat je gewoon een beetje gezellig doet ipv politieagentje spelen. Even goeie forummers.:)

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    100%jean is geen nieuwkomer, ook tegen wouter reageerde ik fel omdat schelden fout is. ik zie het verschil niet sorry, ik hou ergens een andere mening op na en mag dus uitgescholden worden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina