1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opbouwende kritiek betreffende de moderators

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door aghshar, 4 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

leer nou eens dat alles niet zwart of wit is ikke...en nu hou ik er ook mee op

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schreef ook, niet zwaaien met een badge naar old skool members. En neej, ik vind uiteraard niet dat iedereen je mag uitschelden. Moet je je zinnen altijd zo formuleren? Schrijf ik dat ergens? Ik zei dat je niet met een badge moet zwaaien als iemand fuking egoist tegen je zegt terwijl jij net een grove kutopmerking maakt.
    Als je zo blijft replyen kan ik toch niet stoppen met tikken?:+

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik heus wel, het gaat hier gewoon om, ik zich gewoon eerlijk dat ik mezelf belangrijker vind dan een voor mij onbekend meisje, vervolgens word ik dus uitgescholden omdat ik eerlijk ben?

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    okey die grove kutopmerking was op een (te) botte manier mijn mening, ik zeg gewoon ik vind mezelf belangrijker als een onbekende, vervolgens word ik uitgescholden en mag ik daar dus niks van zeggen?

5. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat niet om eerlijk zijn. het gaat het om het feit dat het stijlloos is.
    als jij een thread begint over b.v. je zuster/broer etc. die iets heeft, en mensen beginnen dan te zeuren dat ze het niets kunnen schelen en zichzelf belangrijker vinden. dan zal je waarschijnlijk ook boos worden.

bovenstaande dient slechts als voorbeeld, ik hoop en ga er vanuit dat er met je familie niets aan de hand is.

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    okey ik had het net met cyberpunk over zo een soort gelijke situatie: stel jouw broer is net overleden dan zou ik replyen:

wat erg voor je gecondoleerd, maar ik ben blij dat het mij niet is overkomen.

ja dan ben ik bot, maar wel eerlijk en ik denk dat 90% er precies hetzelfde over denkt op zo een moment alleen die uiten dat niet.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee tuurlijk zeg je zoiets niet, omdat het ronduit grof is om zoiets tegen iemand te zeggen. Zulke dingen heb je meegekregen met je opvoeding als het goed is.

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geleerd om altijd eerlijk te zijn.

9. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Jij hebt zonder enige geldige rede mijn thread gesloten in off-toppic gisteren....

je citeerde een stukje uit het beleid dat je respect voor elkaar moet hebben...

Er stond nix respectloos in over lezers van xbw.nl forum en toch heb je het gesloten!!! Dat noem ik geen respect tonen voor elkaar!!

en je geeft me tevens een onofficiele waarschuwing dat ik geen respect toon, terwijl jij de gene bent die het respect niet heeft om een thread met wat kritische humor op de mods open te laten

ik heb dit overigens tegen "Ikke"

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze thread is beter en is niet zo raar als die van jou.

verder heb je helemaal geen warning hoor. :confused:

11. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Je had hem gewoon gesloten zonder enige geldige rede:{

Dat is wat me dwars zit]:-

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tegen ikke: dit noem jij respect tonen???? Nou ik niet:

"zou liever iets voor mezelf wensen eigenlijk wat boeit mij die natashe evinke (of iets totaal niet in die richting) nou?"

Zie hier .

13. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je nou in die thread verder lees zie je dat ik mijn mening verderop uitleg, ik ben niet perfect ook ik kan me wel eens beter uitdrukken, die kans had ik jean ook gegeven als hij die niet neemt okey.

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee je snapt de reden niet dat is heel iets anders, je toont geen respect voor wouter dus een slot, en hier ga ik zeker niet over discussieren.

15. Hotshot

Hotshot Guest

DIT SLAAT ECHT NERGENS OP

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Over welke thread gaat dit? Wat is de URL?

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg ook niet dat ik een warning heb....

maar jij geeft me wel een groene kaart, wat bij hocky een eerste waarschuwing is voordat je de gele kaart krijgt zegmaar!!

18. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit ging om een andere thread.

19. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    quote me maar waar staat dat ik je een groene kaart geef.

20. Hotshot

Hotshot Guest

Is dit geen opsom topic?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina