Opdracht voor Studie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door E-lite Victoria, 1 apr 2011.

1. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dag mede XBW'ers,

Wij moeten voor school een nieuw Concept verzinnen. Het leek ons daarvoor wel handig om een enquete te verspreiden en een soort van marktonderzoekje te doen. Enquete stelt ook niet zo veel voor, maar het is leuk en makkelijk om te presenteren en te bewijzen dat we een beetje geresearched hebben.

De inleiding van de enquete verteld meer, voor het gemak zet ik hem hier ook even neer. Ik hoop dat jullie ons willen helpen door dit in te vullen, want meer = meer.

The Anger Café
    Thank you for taking the time and effort to complete this questionnaire. It will only take 3 minutes of your time. We are Dick van Creij, X , Y en Z. At the moment we are following a course on Hotelschool the Hague wherefor we have to create a new concept. For marketscanning purpose we have created this survey.
    Do you ever get that urge or craving to smash a plate into a wall after, for instance, a hard day at school or a frustrating confrontation with your mother-in-law? Then The Anger Café is the place for you to unwind and have a “smashing” experience. This alternative bar allows you to choose from an extensive variety of plates, crockery, vases, and other disposable items to crush into a wall without leaving you with the mess to clean up and all your personal belongings still intact. Ultimate sound-proof rooms equipped with IPod docking station and the possibility to project your personal selected images on the walls, you can go “all out” with throwing plates to release frustrations, anger, or just for the heck of it. Your ‘smashing’ experience will be recorded and edited, so by the time you’re finished you can purchase a DVD showing your throwing action in slow-motion.
    Before and after your throwing spree you can enjoy an ice cold beer in the pub situated next to the ‘venting rooms’, which are equipped with cameras so visitors to the pub can enjoy seeing other people go ‘nuts’ with demolishing their selected items.

Gelieve deze link te volgen en alvat bedankt:
    http://www.thesistools.com/web/?id=187552

Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Whaha wat een awesome idee _O_

Oh en ingevuld ofc :)

3. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Zie dat hij verplaatst is, dacht dat ik wel eens eerder enquetes in de Mile heb gezien. Maar hier staat hij ook wel beter denk ik...

4. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enquete ingevuld. Ik zou alleen je prijzen nog even aanpassen. Voor dingen slopen 20 euro ofzo is nog niet echt realistisch. Helemaal niet als het tv's zijn8)

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ingevuld :)

6. da_ruub

da_ruub Active Member

Leuk Bevonden:
    320
    en als je totaal niet geïnteresseerd bent in het slopen kun je even goed wel iets invullen bij de prijzen, beter zet je hier de optie "niet van toepassing" of zoiets bij

7. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    als ik shit kapot wil gooien ga ik wel eten bij de griek

8. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook meer het idee dat het oude tv's, tafels etc zijn. Geen nieuwe dure hd tv plasma schermen ofzo...

9. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    Done :)

10. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snapte ik ook wel. Dan nog denk ik dat voor veel minder dan 20 euro zon actie niet haalbaar is.

11. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ingevuld. Leuk idee voor kindertjes met een te hoog testosterongehalte. ;)

12. Tomschayk

Tomschayk ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ingevuld. Lijkt me alleen niet echt een realistisch idee.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het idee is iig cool :cool:. Ben benieuwd wat er uit komt :)

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Niet ingevuld. Wanneer je je project niet normaal wilt introduceren voel ik ook de behoefte niet zo..

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Done! Gaaf idee :thumbs: Help geregeld mijn pa mee met wat sloopwerk en weet hoe satisfying dat kan zijn }:]

16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook dat als je dit wilt doen je beter geen TV en stoelen kan regelen. Kost teveel tijd en opslag om dat te doen. En voor 20 euro is dit best mogelijk. Als je gewoon grote hoeveelheiden borden en vasen uit China haalt heb je alleen een heel hoog startkapitaal nodig. Plus met de DVD's kan je ook chashen, zitten altijd hoge marges op.

En mag dit eigenlijk wel ivm veilligheid, heb je niet een overheids instantie die weer gaat zuren?

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :b: Zal de enquête even invullen. Wherefor is geen woord overigens ;)

18. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Ja we gaan binnenkort even langs de KVK. Het is de bedoeling dat we uiteindelijk een team van investeerders moeten "overtuigen" van ons product, zodat ze willen investeren. Verder zijn we overal vrij in, maar onder het motto van: hoe beter, verder en meer je researched, hoe realistischer je plannen zijn waardoor de "investeerders" eerder zullen investeren...

Deel Deze Pagina