idd tegenwoordig doen ze alles gewoon op .pdf formaat op de CD (bij PC dan). Ik vind het altijd leuk om boekjes te lezen, ik wil daar veel info over bv de wapens, het verhaal, het gehele verhaal eromheen (iig wat er vooraf is gegaan)
Ja, verduhrrie! Nu je het zegt! (wederom Fuzion Frenzy als voorbeeld) Bij dat spel zit een boekje, met een minimale uitleg over het spel. Echt waardeloos. Je moet vervolgens het spel spelen om erachter te komen, hoeveel punten bepaalde tokens waard zijn, hoe je met Fuzion Frenzy rounds het meeste punten kan halen, etc. Echt waardeloos... Speaking of: ik zat eraan te denken om een Fuzion Frenzy "walkthrough" te maken (met o.a. uitleg over alle regels, beknopte beschrijving van spelletjes). Evt. interesse, of niet?
Laat ik het dan anders brengen... Ik maak wel ns mee dat ik ergens kom en dan hebben ze het over het o zo coole spel (bijvoorveeld Unreal Tournament) en deze mensen zitten in een Clan en dan vraag je of ze het spel gekocht hebben en dan zeggen ze: Tuurlijk niet, die haal je toch van Internet of van de buurman. Ik vindt het dan gewoon niet eerlijk voor de developpers.
Klopt. Het is dan ook niet eerlijk voor de developers. Maar dat geldt op dezelfde manier voor muzikanten en acteurs, toch? Tussen games copieren, audio-CD's rippen, of DVD's rippen is er voor mijn gevoel geen verschil. Je benadeeld de developers, muzikanten of acteurs/regisseurs er allemaal mee... En soms ie het leven gewoon niet eerlijk, toch?
microsoft is op de hoogte van de mod chips en overweegt natuurlijk juridische stappen staat in de laatste alinia
Ik ben het eens met dat de verkoop van console beter word naarmate hij om te bouwen = hoe denk je dat de playstation 1 zo groot = geworden??? En dan nog ff wat als Microsoft/Sony van dat kopieren af wil, het enige wat ze hoefen doen = het discformaat aan te passen (Nintendo), maak de discs 0.5 cm groter en iedereen gaat de ballenbak in. Maar waarom word dit niet gedaan? Om de bovengenoemde reden!!!!!!!!!!
op het net zijn ook filmpjes waar ze NGC spellen gecopieerd hebben en afgespeeld, dus zo heel veel zin zal dat niet hebben denk ik..
Weet je hoe omslachtig dat =? De meeste mensen willen gewoon cd derin en vlammen, en dat gaat waarschijnlijk niet met een afwijkende cd-maat!
Misschien is Sony er wel groter door geworden.. Maar hoe zit het met de miljoenen die ze nu niet hebben gekregen!!
Waarom geen afwijkend formaat? Omdat de mensen dan weer gaan zeuren dat je geen DVD etc. kan afspelen. Vandaar dat er naast de GC ook een Panasonic Q is.. Die dat wel kan.
Daar zit inderdaad een kern van waarheid in. Ik ben van plan om mijn xbox om te bouwen alleen als dat mijn xbox niet schaadt, dus ff afwachten maar. En als ik em om zou bouwen dan koop ik heus wel ook nog originele spellen hoor!! Alleen die spellen die ik ook nog eigelijk wil hebben maar het geld er niet voor heb die kan ik dan ook kopen om zo meer plezier van mijn boxie te krijgen........
Mooi dat dat er dan niet van komt, want als je toch al dat soort gedachten hebt dan zou je ook wel gek zijn om 70 euro te dokken voor n topspel ipv 5 euro..
Ik heb voor de pc eigenlijk altijd illegale spellen gehad. De spellen die ik eerlijk gekocht heb zijn op een hand te tellen. Voor de Dreamcast gold het zelfde verhaal. Ik heb nu echter besloten om te stoppen met downloaden en branden van pc-spellen en om m'n XBox niet te modden. Niet omdat ik medelijden heb met de spellenmakers of omdat ik het diefstal vind (is wel zo, maar dat heeft me nooit echt geboeid in dit geval). Het besluit is gekomen doordat ik afgelopen maand(en) een aantal PC-spellen had gedownload (topspellen als Jedi Knight II, Freedom Force, Morrowind, GTA3 en SoF2), maar elk van die spellen heb ik maximaal een week gespeeld. En zo heb ik er nog een paar 100 liggen. Allemaal toptitels, maar allemaal niet langer dan een week gespeeld. Het laatste spel dat ik helemaal uitgespeeld heb is volgens mij Half-Life geweest. Dat is dus 4 jaar geleden... Ik heb me nu gerealiseerd dat ik geen lol meer heb aan een spelletje op de pc. Ik speel het even om te zien hoe het is en dan ga ik door naar het volgende spel. Ik denk dat als je een spel koopt (en zeker voor de XBox, waar de prijs nog 20 euro boven die van een pc spel ligt), dat je er inderdaad meer tijd en energie in steekt (je wilt ten slotte waar voor je geld ). Daarom heb ik dus besloten om geen spellen meer te downloaden en m'n XBox niet te modden. Dan maar wat minder spellen, maar wel meer plezier ervan. Dit betekent natuurlijk dat je meer tijd moet steken in het uitzoeken of je een spel leuk vindt. Dus, reviews lezen, demos zoeken en spelen. Het zou op zich geen slecht idee zijn als de XBox spellenmakers demos zouden maken en die als iso op internet zouden zetten. Die zou je dan op cd kunnen branden en in je XBox afspelen.
Wouter, check je PM ik had die mail echt al gestuurd nouja hij is weer verstuurd naar webmaster@xboxworld.nl bedankt voor het laten weten
Ja dat is waar, maar je bent eindelijk tot de conclusie gekomen dat je er gewoon weinig lol aan beleeft, als het gekopieerd is!! En dat vind ik goed! Als iedereen nou effe tot deze conclusie komt, dan kunnen de gameprijzen ook weer omlaag!!