Ik ga er waarschijnlijk eentje kopen. Niet de chip, maar gewoon een nieuwe omgebouwde xbox. M'n Pal xbox geef ik weg of hou ik erbij. (mischien straks problemen met xbox live als je een modchip heb) Ga ik backups spelen? Nee, ook al heb ik een dvdbrander dus ik zou games "geloof ik" gewoon van internet kunnen plukken. Wil import kunnen spelen, thats all. Belachelijk dat regiosysteem. Moet nu 2 maanden wachten op Morrowind.
Ik moet alleen ff uitzoeken wat het voordeel is ten opzichte van een US xbox. Met een omgebouwde kun je ook JAP spelen, maar of sommige games in Jap eerder uitkomen dan in de US weet ik nog niet. Als dat niet het geval is, dan koop ik liever een US xbox. Vertrouw dat ombouwen toch niet helemaal. Verder moet iedereen het zelf weten wat ie doet. Kan me heel goed voorstellen dat 70 euro voor een game voor sommigen aardig wat geld is en het spelen van copy's a 20 euro interessant kan zijn.
Edit: Mischien download ik 2 backups. Azurik en BloodWake. Heb nooit m'n rewardpack gekregen terwijl ik wel de box voor 479 gekocht heb. Das gerechtigheid he
Laatst bewerkt: 23 jun 2002