1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Open Discussie over illegale software.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Yi-Long, 30 mei 2002.

1. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    IK wou ff hier over wat kwijt... (en ja ik zie ook wel dat je net een andere topic heb gesloten..)

Die chip is gewoon legaal...zolang je er geen copies mee speelt mag je ermee doen wat je zelf wilt...ook met je xbox mag je doen wat je wilt...hij is namenlijk jouw eigendom..je hebt ervoor betaalt..

Nu wou ik dus ff vragen of we hier een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren zonder links te geven naar illigale site's...

IK was dus van plan om zo'n chip te kopen...ik koop hem voornamenlijk om import games te spelen...MAAR ik zal er ook heel misschien wel een keer een gekopieerde game spelen..
    EN ik kan me ook heel goed voorstellen dat er hier mensen zijn met een amerikaanse xbox die hun xbox willen ombouwen zodat ze er dan pal games op kunnen spelen...

Nu wou ik dus gewoon vragen wie er van plan is er 1 te kopen...dit is een gewone vraag..en hier kan je toch gewoon op antwoorden???

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Misschien is Deze topic dan meer geschikt?

3. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er waarschijnlijk eentje kopen. Niet de chip, maar gewoon een nieuwe omgebouwde xbox. M'n Pal xbox geef ik weg of hou ik erbij. (mischien straks problemen met xbox live als je een modchip heb) Ga ik backups spelen? Nee, ook al heb ik een dvdbrander dus ik zou games "geloof ik" gewoon van internet kunnen plukken. Wil import kunnen spelen, thats all. Belachelijk dat regiosysteem. Moet nu 2 maanden wachten op Morrowind.

Ik moet alleen ff uitzoeken wat het voordeel is ten opzichte van een US xbox. Met een omgebouwde kun je ook JAP spelen, maar of sommige games in Jap eerder uitkomen dan in de US weet ik nog niet. Als dat niet het geval is, dan koop ik liever een US xbox. Vertrouw dat ombouwen toch niet helemaal. Verder moet iedereen het zelf weten wat ie doet. Kan me heel goed voorstellen dat 70 euro voor een game voor sommigen aardig wat geld is en het spelen van copy's a 20 euro interessant kan zijn.

Edit: Mischien download ik 2 backups. Azurik en BloodWake. Heb nooit m'n rewardpack gekregen terwijl ik wel de box voor 479 gekocht heb. Das gerechtigheid he:D

Laatst bewerkt: 23 jun 2002
  4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Stelen?

Leegplukken, niet leegplukken. Wat een kul.

Microsoft heeft de KEUZE om Xboxen te verkopen tegen de prijs die ze zelf stellen. Daardoor word jij niet 'geplukt' want je mag zelf KIEZEN of je er een koopt of niet.

Jij hebt de KEUZE om eerlijk te blijven danwel diefstal te plegen. Maar Microsoft (en de spellenmakers) hebben GEEN KEUZE als jij besluit om te stelen.

Dus niet zo'n onzin uitkakken om je diefstal te rechtvaardigen. Als je de spellen te duur vindt koop je ze niet. Als jij denkt dat jij games van MS mag stelen, dan nodig ik je uit om eens te proberen om een game VAN MIJ te komen stelen. Dat is nml precies hetzelfde, met dat verschil dat je in het 2e geval waarschijnlijk de volgende dag in het ziekenhuis ontwaakt.

Stelen is stelen. Of jij nou van MS steelt of van je vrienden of kennissen, dat maakt geen donder uit.

Deel Deze Pagina