Wie is er weer zo triest bezig door vliegvelden bij andermans steden te bouwen? De gene die met blauw speelt? Hebben we zo'n grote map, en is het alsnog nodig. Lekker triest weer.
Wat is het toch een heerlijk spel , mijn dorpje (750 inwoners) is uitgegroeid tot een flinke stad (35.000 inwoners), geweldig
Wie zit er het hele weekend te nolifen met een double track mainline? Oh wacht, dat ben ik zelf. Conqi is ook mooi verslaafd trouwens
Even hier posten, anders vind ik het vanavond niet meer terug. [SPOILER1] Main stations design: Mainline / sideline T junction. Mainline service center [/SPOILER1] Bouwen maar
och och och... had je weer niks te doen op t werk? Die mainstation is wel nice eigenlijk.... Ik kan niet wachten totdat ik mn eigen versie van de T-splitsing klaar heb... WAAR BLIJFT DIE SERVER?
Shit Jorrie, heb je zelf dat spoor zo strak gelegd? Over spoor gesproken... Is inmiddels klaar, maglev upgraded en er rijden al enkele treinen (we moeten nog zo'n 100 treinen omzetten naar maglev ). Daarna elke trein een stuk of 5-10x klonen omdat ze zo'n eind moeten rijden en dan hebben we wel aardig verkeer gelegd.