Openbaring brieven van Mohammed B is terecht???

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door halo, 17 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste xbw mensen,
    graag zou ik meningen van jullie willen horen over de '' openbaarmaking van de brieven van Mohammed B. ''
    Om te beginnen zal ik eerst mijn mening hierover geven. Ik moet zeggen dat ik er voor ben dat minister Donner de brieven openbaar heeft gemaakt,want het gaat immers om het maatschappelijk belang. De inhoud van de brieven is zeer ernstig te noemen. Het is niet alleen tegen aantal personen, maar ook tegen uitgangspunten en waarden van onze samenleving.
    Wat vinden jullie?

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Die brieven werden een paar weken geleden anders al in deze thread besproken hoor. En de inhoud van de brieven kun je op de 1e pagina terugvinden.

Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah beetje laat maargoed.Ik weet niet of men er ECHT goed aan heeft gedaan.De islamitische *smoezen* (hij misbruikte gewoon het geloof als een smoes voor zijn daad)komen fout over en roepen een bepaald beeld op dit wat leid tot de acties die we de laatste weken hebben gezien (kerken moskeen islamitische scholen die in de fik worden gestoken)Ik denk dat men beter een pers bericht had kunnen uitsturen met de zelfde strekking maar die niet zon verkeerd beeld oproept.Dan hadden ze uiteindelijk als alles weer rustig was geworden de brieven als nog pcies vrij kunnen geven

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, ik vind namelijk wel wat ik moet weten wat er gebeurt in dit land. Het enige probleem was wel dat het nogal leek geschreven te zijn namens alle moslims waardoor de rellen ontstonden. Misschien konden ze hem wat genuanceerder publiceren.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Juistem. Dubbel topic, dubbel en dwars gesloten :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina