1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Openen HDTV centraal thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Alex V, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik zelf het idee had gehad dat ik voldoende info had, had ik die thread zelf wel geopend denk je niet. En die laatste zin van je raakt weer kant noch wal. Er komt weer weinig productiefs uit deze thread, dan iemand die zich geroepen voelt om negatief te doen. Ik zou zeggen doe em maar op slot, want 't levert niets op.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ey doe s ff rustig aan hier. Dan eeuwige gezeur op elkaar... daar schiet je niks mee op. Je komt er toch niet uit en dit topic komt steeds voller met onzin zo.

    HD TV lijkt me heel erg vet om te hebben, alleen wat aan de dure kant. Ik heb trouwens een 1024xrond de 800 oid... breedbeeld tv overigens, mocht dat nog wat uitmaken. Is het beeldkwaliteit en de geluidskwaliteit echt zo groot vergeleken met een HD TV?
     
  3. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij bepaald dat deze draad dicht moet jij was de eerste in deze draad die commentaar gaf op de vergaarde informatie niet iemand anders. Maar goed je zieltje is misschien weer eens gekrenkt. En als je het gevoel hebt dat er weer iemand je aan het afvallen is moet je misschien toch eerst een bij jezelf gaan kijken voordat je een ander de schult geeft.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja. De resolutie is 640x480 t.o.v. 1920xnogwat dus dat verschil is behoorlijk.

    Edit: Misticmac ik gaf geen kritiek op het feit dat je die info verzamelde. Ik constateerde alleen dat er nog veel overbodige informatie in stond. Jij reageert dan met: Als je het zo goed weet, zoek het dan lekker zelf op. Dat klinkt niet echt aardig. Maar ik ga er verder niet over in discussie.

    Back on topic: Wie denkt dat hij genoeg informatie heeft voor een goede eerste beginpost?
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  5. boze banaan

    boze banaan The Smurfs!

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ga nou ff door :D... weet je hoe grappig dit is man, echt lachen :D.
    Misticmac is toch die loser die ik een keer op live tegen kwam die mij uit de game kickte omdat hij niet raak kon schieten ofniet :eek:.
    Marjah dis te vet!... boeiende info :D.
     
  6. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien handig om voor een openingspost een beetje een verdeling te maken:

    Wat is HD

    Wat zijn de verschillen tussen Progressief en Interlaced.

    Verschil tussen 720 en 1080

    Wat voor aansluiting je nodig hebt. Alleen is dit nog niet echt duidelijk want ik weet niet met welke connector je de x360 op de TV moet aan sluiten. Missschien via VGA Composite of via hdmi.

    Misschien ook nog interesseant om wat modellen aan tegeven welke HD ondersteunen.

    Ik ben niet zon schrijver maar denk dat dit de interesante onderwerpen zijn
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me ook wel een goede opzet.
     
  8. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ha dlaats een mooi artikel gelzen waar ze met plaatjes uitlegde wat interlaced en progressive was ik kan het alleen niet meer vinden. Het was bij ign of teamxbox ik weet het niet meer
     
  9. Wat kost zo'n HDTV minimaal??
     
  10. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht meteen het verschil, voor en nadelen, van plasma tov LCD
     
  11. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag een jvc tv bij de mm die tot 1080p ging en koste 799 maar als je dan naar een lcd gaat kijken moet je kijken vanaf 1600€
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Jullie hebben het verzoek gehoord, aangezien dat weer helemaal offtopic gaat en de rest wel via pm afgehandeld kan worden, gooi ik deze thread op slot.

    -Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina