1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @monkeybrainsnl:
    Ja,
    hoe beweeg je je het beste door een bos omgeving?
    Gespreid of op een lijn?
    En als je contact maakt, wat is dan de prioriteit? Surrpressive fire of eerst zo aggresief mogelijk vuren, terugtrekken en flanken?
    Zal wel afhangen van de intensiteit denk ik he.

Je werkt je het best rond heuvels om , om niet te veel tegen de horizon uit te steken denk ik.
    En in een te hevige firefight...wat zijn de beste terugtrek methodes? Recht achteruit of opzij crawlen?

Dit zijn allemaal twijfelachtige vragen waarmee ik zit.

Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  2. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand anders ook het probleem dat je via xbox Live in Coop missies geen checkpoints kunt herladen? Elke keer als we beide dood gaan moeten we de missie vanaf het begin opnieuw doen. Heel frustrerend als je lekker bezig bent en er toch net niet in slaagt.

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Als dat nodig is is het geloof ik omhoog met de commandoring. Anders kan je jezelf healen met die pack in je gear.

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ok, en riva ik vind de game vet, maar kan toch niet gelijk alle controlls weten.

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Leggen ze die niet uit op Hardcore?

6. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bos is altijd spread tenminste overdag, s'nachts verplaats je altijd in file, anders raak je elkaar kwijt.. Het is ook altijd zo dat je maten links en recht moet kunnen zien..

Terugtrekken doe je alleen bij een overtal aan enemy's.. Anders probeer je het gevecht aan te gaan.. hoe?? dat scheelt per moment.. Heb je veel cover ga je recht vooruit op het doel af.. Zoals in de movie Heat!! Jij vuurt je maat gaat vooruit en andersom.. Werkt ook zo met terugtrekken..!! ipv vooruit ga je dan achteruit..:+

Ik werk het liefst op de hoge grond.. je bent wel iets kwetsbaarder maar je kunt wel alles overzien.. Dan zie ik tenminste als de enemy zich verplaatst.. Als ik met mijn ballen in het gras lig zie ik helemaal niks voor mij..

Probeer zo weinig mogelijk de confrontatie aan te gaan, totdat je bij je doel bent.._0/

7. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik al heel wat aan, maar :

Stel je bent halverwege downhill en je komt ineens onder vuur van een verscholen vijand die te sterk is voor je, je hebt weinig cover voor je en hoe meer je uphill gaat hoe meer je een schietschijf wordt dus....
    Wat is dan de beste oplossing? Doorduwen of crawlen en proberen te flanken?
    Of ben ik nu overdreven bezig? :p

8. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Mij lijkt: Hevig terugvuren, en terwijl je op z'n harses mikt teruglopen,

9. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    surpressed fire..

10. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt vollop terugvuren en flanken naar de zijkant van de hill, maar ik ben maar een noob vandaar dat ik het vraag.

11. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De vijand is te sterk in mijn voorbeeld, wordt je zo geen cannonenvlees?

12. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wel ja.. je kunt niet alles winnen.. Tijd voor een airstrike heb je niet en je ligt te dicht op het doel.. Dus vechten totdat je er dood bij neervalt..

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Zitten er nu ranks in de multiplayer ? Me pa is binnen 10 minuten met het spel hier, maar wil het nu weten :+

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dacht het wel, er stond volgens mij iets van: 50XP till next rank...
    Hoe kom je aan zo'n chickie als gamerpic :D

15. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je verdient XP punten.. Je begint als Private.. maarre het gaat niet snel het ranken..

Weet iemand toevallig als ik de multiplayer doe kom ik meestal in hetzelfde team Engineer.. Maar ik kan geen ander team kiezen.. Of toevallig wel??
    Ik weet niet of het random is of je rank?? |:-

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kon gisteravond wel kiezen uit allerlei teams, medics, sniper team etc..Maar toen zaten we maar met 2en in een match, weet niet of dat scheelt...:+

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je host bent ben je altijd teamleader en dan ben je altijd een zelfde type soldaat.

18. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, sorry als ik blijf doorzagen he, wil alleen wat bijleren, maar is het in zo'n geval niet het beste dat je allen vollop vuurt en probeert te flanken naar de zijkant van de hill waar je meer dekking krijgt?
    Of is dat een utopie?

19. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    vollop vuren is surpressed fire.. anders kun je never nooit bewegen en ben je sitting duck.. Is een poging waard.. je moet iets, toch?

20. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik dacht dat je het gewoon had over surpressive fire en blijven liggen en zo de situatie proberen op te lossen, ipv te bewen in een tactische formatie.
    Zoals een terugtrekformatie, maar dan in zijwaartse beweging. Twee per twee naar de flank van de hill.
    Volgens mij leek dit de beste oplossing, maar kan fout zijn.
    Vandaar dat ik het vraag aan een expert :p

Laatst bewerkt: 7 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina