1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zelf al zei eerder ;

2. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zat ik dus ook een beetje mee. Maar dit is alleen het geval bij (zwakkere) assault wapens. Als je wat krachtigere wapens hebt met grotere kogels schakel je ze echt met een goed schot uit. Ze zijn niet dood, maar gaan wel naar de grond en staan niet meer op ;)

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Maar ik heb co-op alleen level 1 gespeelt, de rest heb ik zelf gedaan. Dus level 2 t/m 5 heb ik gewoon alleen gedaan.. :confused:

En als ik dadelijk weer bij level 6 aankomen, hoe kan ik deze dan opslaan?

4. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Oh. Dan heb ik het verkeerd begrepen. My bad :eek:

Nee... Beats me wat het dan zou kunnen zijn. Veel plezier om alles weer opnieuwe te doen :+

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ja tuuuuuurlijk. Doe je nu moeilijk of hoe zit het?

Ik gebruik trouwens GEEN = teken (dat doe jij) ... Ik zeg dat de MW en/of Halo speler even zal moeten 'omschakelen' bij DR HC en zijn HC RUN&GUN achter zich moet laten. Als ie dat niet kan dat DR HC dan als IRRITANT zal overkomen. Tha's all

(het simpele feit is nl dan in vrijwel alle shooters incl MW en HALO er wordt gekeken naar de frags/kills en niet naar de deaths, en dat is hier anders ... 1 leven heb je en that's it)

Dus als iemand 30 minuten bezig is en dan een kogel door zijn kop krijgt en dan gaat 'janken' ... dat is dan niet de juiste 'houding' tov DR HC

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hell yeah, tactiek is helaas iets wat veel ontbreekt bij shooters de laatste tijd en dit is dus zeer welkom. Ik weet nog wel van de allereerste Ghost Recon op PC, hoe moeilijk dat was. Je liep door de bossen en je kon gewoon elk moment dood neervallen...one shot one kill. Zoveel spanning, pas in OFP kreeg ik dat weer. En in Rainbow Six Rogue Spear en Raven Shield. Vegas ook ,maar toch echt wel minder al. Om maar te zwijgen over Vegas 2...die viel me vies tegen. Beter komt die game vandaag bij de post!!!!

7. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik, ik selecteer dan een teamgenoot om suppressing fire te doen (en ik doe mee) en laat de andere twee een positie innemen om tegenstanders te flanken. Dit gaat me vaak beter af dan andersom te doen (dat ik ze flank) want de helft van tijd heb ik dan een kogel in me kop.

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Onzin. Het gaat er alleen maar om dat sommige icoontjes of stukjes tekst niet leesbaar zijn op een gewone tv. Volgens mij gamed de meerderheid nog steeds op gewone tv's en moet het ook mogelijk zijn om tekst op beide soorten leesbaar te houden.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De meerderheid? Betwijfel het hoor. Dat zou betekenen dat de meerderheid van gamers nog nooit de pracht en praal 100% van X360 gezien hebben?

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was 2 jaar geleden zo, tegenwoordig heeft meer dan 50% van het Nederlandse huishouden een HDTV. Bij gamers zal dit percentage hoger zijn, want kom op gamen zonder HDTV is zooo last gen ;p

11. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een review van de game op NU.nl Ze zeggen dat het onrealistisch is dat je checkpoints hebt. Hebben ze niet de hardcore mode gezien? Wat een pruts review zeg :emo:

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En wat is überhaupt onrealistisch aan checkpoints? Je ze bestaan inderdaad niet in het echt, maar het is alleen maar een goed gebaar naar gamers. En het is makkelijk om kennis te maken met het spel. Ik vind het een pluspunt en iets minder hardcore gamers zullen er ook blij mee zijn. Gek inderdaad.

13. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewone tv :x

Dan had je net zo goed geen 360 hoeven kopen, je gaat toch voor next-gen :thumbs:

14. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Sowiesow... Nu.nl :emo:

15. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spoken like a true teenager8) Makkelijk praten als je nog thuis woont en je ouders een HDtv gekocht hebben. Of zelfs als je m zelf betaald hebt, sparen is piece of cake als je verder nauwelijks rekeningen hebt. Ze kunnen zo makkelijk rekening met "oude" tvs houden. Gewoon bij options een mogenlijkheid om de tekst groter weer te geven bijvoorbeeld. Ik vind het een beetje laks.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat sowieso. Dead Rising is moeilijk leesbaar, zelfs op een HD-TV. :+ Tenzij je een héél grote hebt, natuurlijk.

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Heb je geen HDTV (heb ik ook nog niet), denk dan eens aan 360 gamen via je pc monitor mbv VGA kabel. Doe ik al jaren. Met mijn neus vlak op het scherm 19" 1440x900 en koptelefoon op. Blijft relaxed gamen met die controller, de tv is voor je vrouw/vriendin of noem maar op en je geniet toch van HD.

Prima poor men's solution voor 360 HD gaming

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Zo duur zijn ze nu ook niet meer, voor 400 euro heb je al een aardig goede HDTV.

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik doe wel mee, en nu zal ik beloven dat ik tactiesch doe:)

20. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De checkpoints op normal vind ik ook wel onrealistisch, zeker omdat jij gehealed word en al je teammates weer levend zijn. Krijg je een beetje een COD gevoel van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina