1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil is dat gamemakers alleen via de verkoop van de game geld verdienen, terwijl er voor muziekanten legio manieren zijn om geld te verdienen...

2. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vette game, begin nu aan missie 5 en tot nu toe erg veel lol gehad al. best pittig maar hou wel van een uitdaging. Jammer alleen dat je teammates soms in je vuurlinie gaan lopen en er een vertraging zit in je croshair als je hem richt op een friendly, duurt een halve seconde voordat hij een blauw kruis ervan maakt zodat je weet dat het een friendly is..heb er dus al een paar kapot geschoten per ongeluk.

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zoals gezegd ben (en blijf) ik op HC bezig, vanaf het begin. Ben nu met mission 3 bezig. Mijn hemel wat is die dan ook weer gaaf. Ik heb um nog niet. Was na 4e retry last man standing in dat dorpje bij de counter van de chinese en dat ging niet:) Maar verdorie wat is deze game heftig zeg.

Ik snap geeeneens dat er iemand kan zijn die klaagt dat het 'te rustig' is8)

Als er 20+ van die gasten op je dorp afkomen en west en south flank are breached etc. Dan zit ik wel van gvd, gvd, gvd dat gaat mis etc lol

Plus dat HC je helemaal in de chaos zit want je weet nix (behalve dan die map, die moet eigenlijk ook weg, maar dan is het helemaal niet te doen)

Extreem cool deze game_O_

4. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die missie is vet, op normal is hij goed te doen maar lijkt me zeker vet om die op hardcore te doen.. denk dat het erg pittig :)

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vraag over missie 5:

Ik ben nu bij missie 5 maar wat ons niet lukt is dat laatste stukje. We weten niet of we te laat zijn bij die checkpoint of dat we die piloot mee moeten nemen. Ik was leader en heb geprobeerd de piloot commando's te geven echter hij wil niet luisteren. Wat moet ik precies doen bij deze missie ?

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game vanavond eventjes gespeeld bij m'n broer. Ik heb gelijk gecheckt voor kleine details, en die zitten er genoeg in. Dat het juist wat langer dan normaal duurt als je je gun,granaten of rocket launcher gereed maakt vind ik juist erg cool. En stoor me er totaal niet aan. Ook het commando-wiel is mij erg mee gevallen .

Ik heb voornamelijk een beetje dingen uitgeprobeerd. Zoals een satchel bij een gebouw plaatsen waar allemaal ventjes in stonden. Toen een goeie afstand genomen en BOOOOOM...mooi al die rook-effecten enzo, van de mannetjes was weinig te zien nog en het huisje was ook kapot. TOF, want ik dacht 'oh let maar op, dat gebouwtje blijft gewoon staan' niet dus . :thumbs:

Wel weer jammer dat een ander gebouwtje ernaast weer geen kick gaf als ik er een granaat in mieterde of zelfs met een satchel probeerde...ah well. Qua graphics valt ie mij ook hardstikke mee. Grauw kleuren, en dat is juist perfect , want dit past erbij vind ik. Oorlog is toch rauw? Of niet dan? :p. Hoe dan ook....beter ligt ie morgen in mijn brievenbus , dan kunnen broer en ik los in de co-op. AW HELL YEAH!:)

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    die 2 piloten zitten toch in dat huis niet waar? Toen ik de deur opendeed van het huis en er weer uitliep volgden ze me volgens mij direct door op Follow Me te drukken. Toen ben ik snel tussen de hectiek uitgeknepen door gewoon naar de extraction point te rennen. Dat de piloten je niet volgen is een soort van glitch volgens mij want ik heb al gehoord van andere mensen dat het bij enkelen ook is voorgekomen.

UITGESPEELD! :D

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Echt? Zo dan.........ik heb fucking lang over OFP gedaan. Beter is dit deel niet te makkelijk zeg :eek:

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Op hardcore beginnen en verder niet zeuren. Dan ben je iig wel ff bezig:)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Vanavond meteen op hardcore gezet....en op een gegeven moment merkte ik dat er geschoten werd op me, en ik zag de kogels echt vlak voor mijn voeten inslaan....maar het duurde best even voordat ik echt geraakt werd. Dus ZO mega extreem hardcore is het niet...in OFP: CWC was je al hardstikke dood geweest :). Maar ik vind het niet erg, ze hebben wellicht toegankelijker gemaakt.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja inderdaad, ik wil in het weekend ook een beginnetje maken met Hardcore en dan lijkt het me echt vet om alle aanvallen etc te plannen want anders ga je gewoon de mist in. Het spel vind ik verder echt geweldig, zeker een van de betere spellen van de laatste tijd.

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga nu beginnen met het einde van level 4:) Kijken of ik het nu wel kan halen:)
    Edit.
    Wtf mijn nummer 2 werd neergeschoten, toen schoot ik de gast die hem dood had gemaakt dood dus die viel vlak naast hem en nu is mijn gassie een tapdance aan het doen:+

Laatst bewerkt: 10 okt 2009
  13. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Op hardcoremode zit ik nog steeds in missie 3. Het lukt me nog niet om het dorpje in te nemen. Erna zou dan ook nog eens het moeilijke deel moeten komen en dat is het dorpje beschermen?

Bij missie 2 was het me trouwens overkomen dat 2 teamgenoten waren vermoord en dat de laatste met mij in een huis zat. De jappen hoorde je steeds dichterbij komen en die laatste teamgenoot van mij kreeg een paniekaanval hehe. Ook die jappen communiceerde hoorde ik.

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Chinezen:)

(je bent in de war met WaW)

Bij mission 3 (HC) ben ik idd bij defend the town. En dat ging mis:) Vanaaf maar weer een try. Heerlijk

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dit spel is totaal niet realistisch te noemen, alles is gewoon gescript. Je volgt gewoon vlaggetjes op de grond, jaja ook in HC, je ziet ze alleen niet. Je start niet écht meer een militaire operatie maar land gewoon ergens op het eiland midden in, of net voor de actie. Als je teammates dood gaan poppen ze na een paar minuten vrolijk weer levend uit het niets op je scherm.

Bij de eerste OF kreeg je een missie, en een groep mannen en dan moest je hem maar uitvoeren, net als in het echt. Tuurlijk was er wel íets van AI scripting maar het gros van het speel speelde zich gewoon af naar jou acties, joeg je je team de dood in dan was je gewoon de lul en moest je heeel voorzichtig verder gaan.

Ook wist je niet 1, 2, 3 waar al je vijanden zitten, dit moest je zelf uitvinden wat dus de spanning weer opvoerde als je vanaf de legerbasis met je truck naar het punt van begin was gereden, dan door de bosjes sloop en opeens opende een groep vijanden het vuur op je was toch een stuk beter opletten dan nu.

Hiermee wil ik niet zeggen dat OF: DR een slecht spel is, het valt allemaal wel mee. Maar het is echt gewoon een minder theatrale, met iets realistischere wapens, COD.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gvd, geen OFP2 in de bus. Wel brieven van UWV e.d. Vraagje, kan een pakketje nog langer komen dan of zit dit wel meestal bij de normale post? Is particulier gegaan via marktplaats.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat is eigenlijk het verschil tussen experienced en normal? Ik speel singleplayer op normal en met een vriend op experienced maar merk helemaal niet zoveel verschil.

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Eens wat vragen,

In vergelijking met de eerste Flashpoint, tot hoever lijkt deel 2 erop? Zitten er voldoende voertuigen in de game? Zitten er naast legervoertuigen ook weer burger voertuigen zoals die Trabantjes en bussen in de game? Kan je net zoals bij deel 1 je eigen missies in elkaar zetten?

Zo ja, dan moet ik deze game echt hebben!

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Maar je kan dacht ik wel eigen missies in elkaar zetten.

20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik maakte net in MP een bocht met een grote auto (je weet wel, waar je met zn allen in kan, weet ik veel hoe zo'n ding heet) met een vaartje van 5 km/u, valt ie zo om :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina