1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tja misschien kapot geschoten ofzo? Ik kon in ieder geval gewoon naar boven komen. :9

Niet elke missie hoor. ;) Maar soms ook wel begrijpelijk want een helicopter kan geen tientallen uren in de lucht blijven hangen, jij moet dan bijvoorbeeld zorgen dat je bepaalde radarsystemen of vijandelijke opstellingen op tijd onschadelijk hebt gemaakt zodat de heli kan landen. Soms irritant als je alles op je gemak wilt doen maar soms wel leuk omdat je zo met meer druk zit.

Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Net missie 9 co-op gedaan..vet lange missie... EN DAN HALEN WE HEM EN DAN WORDT DE VOLGENDE MISSIE NIET GEUNLOCKED!!! WTF WAT EEN KUTSPEL :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

3. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Missie 9.. moeilijkste level er uit. :'-( Moet je hem nu opnieuw doen?

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Wtf, ik sneak net helemaal om het fuel depot heen, zeggen ze dat die andere gasten zullen aanvallen, merk ik niks dus ik weet niet of er nou nog evenveel zijn of minder enemy's

5. trojanxrocker

trojanxrocker Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh ik zie het al; het huis is inderdaad kapotgeschoten8) (ging net co-op doen en toen stond het huis er nog)

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben niet bijster enthousiast. Ben zelf geen echte shooter, maar door het enorme plezier wat ik heb met Battlefield 1943 en omdat er wat maten de game gingen halen, heb ik dit ook gedaan.

Het ziet er prachtig uit, maar tot nu toe vind ik het niet echt lekker spelen.

Sommigen zullen zeggen dat het realistisch is, maar ik vind het gewoon onduidelijk.
    Morgen nog maar s proberen.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarom denken mensen niet aan de spoiler tags? Ik dacht dat hier altijd zo streng om gewezen werd. :+

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik kan me niet helemaal meer herinneren maar CWC had op een aantal missies absoluut OOK een tijdlimiet. Dat die SCUD afgaat, dat je een konvooi moet onderscheppen, ja als je dan gaat redeneren dat je toch eerst 3 kwartier wil picknicken.

Dus dat hele ge-emmer dat DR dit zo slecht doet en dat OFP1 zoooo geweldig was/is ... hmmm, ik heb OFP1 met heel veel plezier gespeeld en herspeeld als Elite (xbox) maar DR blaast ze beiden wel weg imho ... ik bedoel, wie wil er nu nog op die barre vlaktes gaan spelen, ziet er toch niet uit

9. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die missie is hardstikke bugged, bij mij is hij ook nog nooit goed gegaan.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Klopt, heel irritant. Het is overigens wel mogelijk alle objectives te halen, maar dan alsnog is het gek.

Als je lang genoeg wacht in het huisje, zal op een gegeven moment die ally hummer wel gaan rijden en IETS tegenkomen. Soms blijft ie staan, soms gaat ie rondjes om zijn as draaien. :{
    Dan alsnog is de voordeur altijd bewaakt, en van achteren ook, of slecht, of niet. :+

11. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Wat ik net ben tegengekomen, is dat de hummer nogal slipt, ook als je het niet wil en gewoon een bochtje draait, vind het soms nogal irritant.

12. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Net of het alleen om graphics gaat?
    En er zijn genoeg mods die de graphics flink wat opschroeven :9 ENB series voor ofp 1 is echt wel mooi te noemen.

Maar Dragon rising op de pc met alle graphics op max vind ik nog steeds niet bijzonder eigenlijk, het is net Oblivion, maar dan met een sepia tintje eroverheen hehe.

Ze hebben alles gewoon arcade gemaakt, helicopters sturen nu echt arcade, tanks en alles ook. In deel 1 was het een hele kunst om je Chinook stil te laten hangen naast een gebouwtje zodat je crew er zo snel mogelijk in kon stappen.

13. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    ik was net online, en af en toe zat mijn gun ergens rechts in mijn beeld zodat mn crosshair niet in het midden zat. Is dat omdat ik damage heb gehad op mn body? dat ik geen gun kan vast houden? of is het gewoon een lame bugje?

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, klopt. En hij stuitert alle kanten op als je tegen een boom botst. :x Missie 5 zeker?

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Zo speciaal voor antraxxx de start post iets geupdate, acht het is toch bijna tijd voor een nieuw deel dus wat boeit het:+

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wow, dat is snel! :eek:
    Allemaal door jou, jij spammer!

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Echt he. :+ Wie gaat de volgende maken? :9

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Maar er is toch al OFP + mods en ArmA en ArmA2 dus wat is de 'klacht' dan over DR. Dat begrijp ik nooit. Als iemand bv Arma2 'beter' vindt, dan ga je die toch gewoon spelen, niemand die dat tegen zal houden.

Ik vind (zeker als eerste shooter van CM) DR een geweldige game en ben er vrij zeker van dat het alleen maar beter kan worden (als za maar niet de arcade kant op gaan zoals de GR serie).

Misschien is het niet zo hard-core als ArmA2, maar eerlijk gezegd speel ik liever DR (anyway, ArmA2 is niet eens op 360 ... dan zou ik de 2 wel naast elkaar leggen en kijken welke ik het 'beste' vind) ... Ik heb OFP nog op mijn pc, maar spelen doe ik al lang niet meer

Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik?

Godver ik was net in het fuel depot, had een c4 geplant, 2 mannen zijn dood, ik ga bij een gebouw staan komt er iemand van achter en vermoord met , kan ik weer opnieuw beginnen....

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hardcore (spammer)?
    Anders hoor je toch die checkpoints te hebben. Als je op hardcore speelt, ben je echt hardcore :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina