1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    @Max

Nee, ok, ik wil ook niet zeggen dat DR een belabberd kutspel is geworden, het doet zijn ding..
    Ik vind het alleen de titel niet echt waardig, en vind het altijd jammer als vervolgen van super games zo slecht worden gemaakt, puur omdat het beter zou verkopen misschien.

Ok Arma2 is wel beter als DR, maar Arma is weer zo buggy als iets :+
    En precies wat je zegt, ofp 1 kan grafisch niet echt meer mee met de huidge generatie, en daarom vind ik het jammer dat het vervolg waar ik zo laaaaang naar uitgekeken heb, zo 'verpest' is.

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Heb blijkbaar toch een chekpoint:)

3. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ineens 2 missies terug?? wtf waarom heeft hij geen checkpoints opgeslagen...

ik zit nu ineens weer halverwege in "shoot from the hip" terwijl ik al 2 missies verder was

4. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, niet mijn type game dan.

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Da's dat CM/BIS gedoe. CM heeft de naam en BIS het spel. Dus je moet ArmA2 zien als de opvolger van OFP. Blijft over de naam. Mee eens dat die niet helemaal bij DR past.

DR speelt als iets tussen GR1 en een realistische MW in. Ik vind het heerlijk, want het liefst speelde ik GR1 en Elite (xbox) maar daar gingen gfx wijze mijn tranen wel van biggelen. Dat kan idd echt niet meer.

Het zou altijd nog kunnen dat BIS een Arma2/360 maakt, er zijn aanwijzingen voor maar het kan best dat dit 2010 als het mocht gebeuren. Iig heeft DR aangetoond dat er zekker een console publiek voor is.

(blijft GR4 nog een heel groot vraagteken. Ik heb er geen goed gevoel bij, maar wie weet wweet Ubi toch een behoorlijk non-arcade gave GR shooter af te leveren in 2010)

6. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dit probleem heb ik ook, ik speel co-op met wat maten. Maar we moeten nu alweer opnieuw beginnen terwijl we 1/2 levels verder waren.

7. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de Gameplay van deze game supervet, alleen...

De hoeveelheid bugs die ik al tegen heb gekomen in deze game is niet normaal.
    AI is opzich goed, Alleen kan de vijand je vaak wel heel snel zien (of juist helemaal niet)
    Teammates kunnen gewoon spontaan orders weigeren, om het maar niet erover te hebben dat een teammate me gewoon spontaan in het hoofd knalde.
    Grotendeels van de missies voelt ook aan van, wees ff rambo want jullie 4 zijn de enigste soldaten die beetje nadenken dus red de rest even! |:-

Het meest irritante vind ik zelf dat ik wel terug blijf komen die game te spelen, omdat de gameplay vet is.

8. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Nee missie 4:+, ik dacht: 'Ik neem het vliegveld a la Rambo' maar ik slipte zo, daardoor konden de chinezen met geloof ik niet eens raken , want binnen no-time stond ik voor die deur waar ik moest zijn en had ik um8)

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Order weigeren? misschien liggen ze onder vuur? en dan gaan ze eerst hun eigen gang.

Ik heb nog eigenlijk geen weigering gezien. Wel verslikte ik me in het geven van orders, vooral als ik ze individueel wil geven (maar dat heb ik nu wel door hoe je dat selecteert)

10. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook wanneer er een strategy guide van komt?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb al wel een aantal keren meegemaakt dat mijn orders genegeerd werden. Zelfs tot 2 keer toe dat de beide A.I teamgenoten (ik speelde co-op met 1 vriend) zo vast stonden dat ze een headshot geven de enige manier was om ze weer in het spel te krijgen.

Daarnaast valt het me op dat ze vaak hele rare fratsen uithalen als je de ene A.I de andere laat healen. Gister bijvoorbeeld gaf ik het treat wounded commando en zag toen beide A.I zo'n 60 meter naar voren lopen alvorens ze de actie uitvoerden, wat niet zo slim was omdat daar een vijandelijke tank stond die er korte mette mee maakte :mad:

Maar toch vermaak ik me wel met deze game, al vind ik wel dat maxqubit gelijk heeft als hij zegt dat deze game meer aanvoelt als een hedendaagse uitvoering van de oudere Ghost Recon games dan de eerste Operation Flashpoint.

Die is er toch al? Ik kreeg bij de game een flyertje voor de officiele strategy guide

12. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Yup, ze gaan eerst naar een plaats met dekking. Dat komt soms niet helemaal goed uit, dus een beetje rekening houden met 'domme' acties. Als je zelf om 'medic' roept komt ie ook niet altijd direct, want dan liggen ze onder vuur.

Afgezien van wat 'blunders' vind ik de AI echt goed VOOR EEN GAME ... als ik dit afzet tegen bv de dumbo's in BFBC campaign of GRAW (nb: MW heeft helemaal geen AI, dat is alleen maar triggered zooi)

Vegas1 vind ik wel lekker, geef die jongens de opdracht een room te clearen en dat doen ze meestal perfect:) maar ja, dat is 1 gang, 1 kamer en 2 deuren of zo.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vegas had echt goede A.I inderdaad maar ook daar kwam het nog wel eens voor dat ze dekking zochten aan de verkeerde kant van een object. Maar al met al is dat wel zo'n beetje het beste voorbeeld van squad A.I wat ik zo kan bedenken op de 360. Het is wel zo dat daar inderdaad denk ik minder factoren om rekening mee te houden waren maar je zag ze ook zelden in de fout gaan of rare glitches vertonen. In de delen voor Vegas kwam het nog wel eens voor dat een A.I halverwege een missie bevroor en er geen beweging in te krijgen was maar in Vegas gebeurde zoiets volgens mij zelden tot nooit.

Wat DR betreft zou het ook wel wat schelen als de A.I wat meer feedback zou geven op je orders. Als ik schreeuw om een medic maar de medic ligt zelf onder vuur dan kan hij dat toch even roepen ? :)

15. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Missie 3 he pfff wat een drama, op het einde met nog een mannetje het level afmaken.
    Denk dat ik beter opnieuw kan beginnen.

Wat een heerlijke game.

16. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Moet er inderdaad al zijn. Laatst stonden de eerste 5 pagina's op het codemasters forum

17. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    is het toegestaan om hier codes te mogen plaatsen voor een paar extra missies van het spel of niet.?Zag op het internet een pagina staan met 6 codes die je waarschijnlijk alleen kreeg bij het pre orderen van het spel.Zie nu dat je ze op de website van het spel ook kan krijgen door een paar kleine games te spelen

http://www.gamecloud.nl/nieuws/7273/gratis-missies-voor-operation-flashpoint2/

18. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb dus vaak gehad dat ze een hele missie lang weigeren te healen, Idd alsof ze onder vuur liggen maar wat helemaal niet zo is.
    Ik ben ook vaak tegen gekomen dat een AI of ander persoon letterlijk vast komt te zitten, wat het op Hardcore alleenmaar irritanter maakt.

19. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    die zijn al bekent, ik geloof zelfs dat er al een paar in de startpost staan :+

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Qua graphics mag de game dan niet zo heel bijzonder zijn het is voor het eerst dat ik een game met delta force-achtige taferelen op een console zie. Ik vind de stijl van de game dan ook goed te doen en op wat rare dingen na heb ik niet zoveel klachten als de meeste hier maar waar ik me wel een beetje aan irriteer is de mate van trial and error die de missies vereisen. Vaak is het vrij lastig bepalen wat er precies de bedoeling is en qua route moet je vaak ook wel over een aantal vaste punten anders worden er bepaalde dingen niet getriggerd. Jammer maar qua combat vind ik het toch wel genieten. zijn er nog mensen in voor een Co-op? goeie servers vinden is vaak een bitch. Mijn gamertag: DeftonesJP

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina