1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je co-op speelt via Xbox Live kan elke speler een teamlid zijn. Ik heb het nog niet zelf geprobeerd, maar ik neem aan dat dan toch iemand de medic zal moeten zijn! Die zal wel bepaalde equipment bij hebben die andere teamleden niet hebben.
    En uhm, ff iemand z'n ledematen er af schieten? Dan moet ik wel erg mijn best gaan doen. Kan het natuurlijk wel op een lijk proberen als je het zo graag wilt weten. :x Probeer het straks lekker zelf uit. ;)
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom moet jij mij t/m Donderdag in spanning houden? Ik wil het graag weten.:+En het klinkt goed als iemand in co-op de medic kan zijn.
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    zullen we donderdag avond dan om een uur of 8 coop doen:
    Ik
    willem?
    powerlines?
    Sminhoff?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Schrap mij maar, ik ben niet zo van het op afspraak gamen. En zeker niet om 8 uur 's avonds.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik tijd heb, want ik heb al een OFP2 co-op afspraakje met Terminator.T2 ja, we doen veel aan co-oppen :mad:. We kunnen zowieso eens co-op doen, Dissie! Add me maar op XBL.
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    He jammer, misschien een andere keer.
     
  7. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe :). Als deze game ook maar enigszins in de buurt weet te komen van de orginele Ghost Recon is het al goed. Ik heb zelfs de GRAW series grijs gespeeld, en zo vreselijk goed was die echt niet ;)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Deze game lijkt op zich wel op Ghost Recon 2. De grote open gebieden, de commando's en de missies, maar het is een stukkie moeilijker en net wat serieuzer. En first-person natuurlijk + voertuigen en een veel grotere schaal.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Na 1000g te hebben gehaald in CoD 4 ben ik voor alles klaar :p.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dit wel wat anders is dan CoD4 :p
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    En GR2 was uit 2004 en dus hebben we gvd 5 jaar moeten wachten op een behoorlijk 'vervolg' (ff afgezien van Elite) ... Stomme f***rs bij Ubisoft. Ok, ze hebben wel het geweldige Vegas1 weten te maken maar dat is CQC en veelal indoors.

    Ben zeer benieuwd naar DR (is het een optie om gelijk op Hard-Core mode te beginnen? wat ik wel van plan ben eigenlijk)
     
  12. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwuah, GRAW 2 op de PC was wel goed hoor! Daar zat het realisme ook aardig in.
    One shot, one kill
    Elk wapen echt een eigen feeling
    Sneaken werkte! (ik vind het zo waardeloos als ze je al van kilometers aan zien komen)
    Commando's werkte goed. Je kon echt plannetjes maken :)

    Stiekem vond ik m beter dan GRAW 2 op de xbox. Dat was meer een spektakel spelletje.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Morgen kan het spotten beginnen van deze game. ;)
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad. Ik ga zoiezo rond de middag (na de levering) even bij diverse winkels kijken :)

    Nachtelijke sniping missies, met een demper en nightvision. Ik kan niet wachten :9
     
  15. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Dissie, ik kan niet, heb geen live he:{
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Zou die vandaag al in de winkels aankomen ?
     
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee in de VS wel, maar hier niet, hier komt ie donderdag, mrja je kan wel vast gaan kijken:cool:
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Zou kunnen, ik heb geen pc (om te gamen) ... vind 2 verschillende versies trouwens super dom. Geen wonder dat pc gamers graag spreken van 'dumbed down' console games. Dus dat was wederom Ubif***k in de bocht. Laat ze nu maar weer gewoon games maken a la classic GR. Heb laatst gelezen dat die, Ghost Recon 1, op de xbox 1,7 MILJOEN keer verkocht is:)
     
  19. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet ;) ik had toevallig een nieuwe laptop nodig en die kon GRAW2 net draaien. De eerste GR was gewoon super. Ik kan me dat eerste level nog zo goed herinneren (op de PC). De map 'Caves'. En dan liep je daar rond in je Ghillie-suit. Soms werd je beschoten en had je geen flauw idee waar het vandaan kwam. Je kon ook echt tot op enkele meters van een mannetje komen zonder je elkaar zag :).

    Maar goed. Hopelijk wordt dit net zo vet.
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik las ergens dat deze game vandaag al bij de Media Markt te koop zou zijn. Als iemand hem daar vind, meldt het dan ff, dan haal ik vanavond ook een exemplaar op daar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina