1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 14 okt 2009.

  1. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    JEUJ! ik heb hem :)

    Speel op normal O-) Maar als ik hem heb uitgespeeld misschien nog een keer op Hardcore :)

    Ik zit nu bij Missie 2 en dan moet je zo een berg op waar er een heleboel tegenstanders staan, mijn team maten gaan meteen kapot... Hoe kan ik het daar het beste spelen?
     
  2. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    proberen te vermijden, kies miss een andere route, zorg dat je niet gezien wordt:) je hoeft hier niet alles uit te vechten...
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee maar daar moet ik zijn ivm objective :eek:
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ga links om de berg heen, crouchend zodat je niet gezien wordt. Als je dan boven bent kijk je op hen neer in plaats van zij op jou. Er staan er tevens 3 naast elkaar op een rijtje de kant uit te kijken waar je vandaan had horen te komen. Gooi een granaat en klaar, zet je teamgenoten ook ff op Fire at will bovenaan.
    ik heb trouwens ook een guide geschreven op Trueachievements over die cheevo in het geheel.
    http://www.trueachievements.com/achievement.aspx?achievementid=36312
     
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Die ga ik is ff doorlezen :)

    Ik ahd net een raare bug in Multiplayer. Dan zag je alleen je handen maar niet het wapen, ook met herladen of ander wapen pakken had ik dit.
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Vind dat commando's geven echt heel storend.. Verpest voor mij het spel. Jammeeeur
     
  7. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Bewaar je mortar strike in die missie. Gebruik hem niet op de heuvel waar je hem oorspronkelijk krijgt. Dat is toch een makkelijk stukje waar ze geen dekking hebben en jij wel. Gooi die mortar strike later op het dorpje en je werk wordt een stuk makkelijker.
    Die piloten moet je handmatig aan je team toevoegen door je map te openen en er voor te zorgen dat ze net als je andere teamgenoten zijn geselecteerd.
     
  8. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat stukje is gelukt! Thanx
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Eigenlijk moesten ze die commandos net doen als bij Tom Clancy's EndWar.
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Of zoals met Rainbow Six Vegas, daar kon je in de singleplayer met je eigen mic commando's geven aan je team. Dat had hier ook goed gewerkt.
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dat was ook in EndWar :9 Maar dat zou heel goed werken ja.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vegas had dat toch niet?

    Rainbow six 3 op de xbox wel.
     
  13. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet op deel 1 of 2 of beide, maar 1 spel had het in ieder geval:)
     
  14. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 ook.. maar werkte niet naar behoren
     
  15. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel de 28ste uitgespeeld ( eindelijk :p ) op Normal. Ga nu maar eens proberen op Hardcore. Denk dat ik dat via coop ga doen, lijkt me leuker en makkelijker ;) Iemand al op Hardcore uitgespeeld?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga maar eens op Normal beginnen want ik kom geneens voorbij de eerste missie op Hardcore. Moest nog één objective, word ik van uit het niets in de bosjes neergeknalt. Leuk.
     
  17. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij is het makkelijker als je hem eerst op Normal uitspeelt en dan op Hardcore ga proberen. ;)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja inderdaad, zo weet je al zowat direct waar je naartoe moet en wat je ongeveer kan verwachten.
     
  19. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd stuk makkelijker :D Ik ga vanmiddag als ik thuis ben maar even beginnen met Hardcore Campaign. Even kijken of nog iemand online is die coop speelt. Wil toch wel graag de achievement van finishing the game on hardcore.. Denk alleen niet dat ik hem ga halen voor Assasin's Creed II :p
     
  20. ironman87

    ironman87 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg missie 3 niet voormekaar in normaal =/ echt zwaar moeilijk spel :p zo'n stad word van alle kanten aangevallen, Of ik ga dood of de stad is overrunt laat maar zeggen :mad:
     

Deel Deze Pagina