Ik heb het spel al uitgespeeld op Normal en vandaag heb ik toevallig missie 2 op Hardcore gespeeld. Ik zal je even vertellen hoe ik het heb gedaan.
Oke je gaat het bos in. Zorg dat je niet gezien word. Er rijden wat auto's voorbij. Loop de straat over en ga verder het bos in. Zorg nu dat je bij het huisje komt, zonder gezien te worden, zodat het andere team gaat flanken. Het is een klein huisje vlakbij de sunburn. Wacht bij dit huisje totdat de mensen bij de sunburn er vandoor zijn. Zij gaan namelijk naar het vuurgevecht toe met het andere team. Als ze weg zijn bij de sunburn ga er heen en plant een c4. Blaas hem niet meteen op loop een stukje weg naar begroeit stukje bos. Laat dan de sunburn ontploffen. Ga liggen heli komt volgens mij zorg dat je niet gezien wordt. Oke nu krijg je howitzer arty drop die op het kleine dorpje stukje verderop. Loop nu voor het dorpje langs en zorg dat je precies recht onder objective 2 sta. Loop nu naar boven en clear objective 2 van bad guys. Destroy de radar en loop dan verder naar het einde.
Hoop dat je het hier meer red. Anders hoor ik het wel.