1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 14 okt 2009.

  1. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat stukje zit ik nu ook.

    Heb 15 minuten ofzo iedereen neer geknalt maar was nog steeds niet klaar... Ga ik uiteindelijk dood :emo:
     
  2. ironman87

    ironman87 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    2
    ja echt wierd heb tips nodig :p
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je hoeft alleen maar 't zuiden te doen he.. ga gewoon schuilen in dat huisje vlakbij die turret.
     
  4. ironman87

    ironman87 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben er voorbij =D
     
  5. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je gerust met een wetenschap. Missie 3 is de moeilijkste missie. Althans naar mijn mening. Het is tevens de enige missie die een soort van strategie vereist waar de overige missies ook kunnen worden opgelost met standaard shooter style.

    Goed ik heb een guide op Trueachievements.com geschreven hierover ( http://www.trueachievements.com/achievement.aspx?achievementid=36312) maar ik zal even stapsgewijs een soort van nederlands talige guide schrijven voor die missie:

    het maakt niet uit of je met 1 of twee mensen bent, eigenlijk is bij deze missie less is more het geval want je gaat erg leunen op de AI en autoaiming skills van je AI spelers. Dingen die mensen gewoon niet hebben ( wij kunnen niet door bomen kijken enzo)
    1) Als je begint ren je naar de bomen waar de twee AT gunners staan, zet je team hier al op Fire at will, gooi zelf granaten en wacht op het berichtje "AT gunner 1/3 Eliminated!", in sommige mazzel gevallen haal je 2/3 , maar een van de twee smeert hem na het vallen van het eerste schot en die zit later bij de boerderij waar je vervolgens hem daar mag gaan afmaken.

    2) Als je mazzel hebt dan heb je de AT gunner met de QBZ marksman gedood. Als dat zo is blijf dan lekker tussen de bomen zitten en schiet zoveel mogelijk vijanden dood

    Okay hier ga ik even fastforwarden want die is niet het stuk van de missie waar jullie in geinteresseerd zijn. Echt is hier een belangrijk gedeelte. Zorg dat je USMC mortar casualties niet boven de 1/3 komen. Die 1/3 is een scripted event en kan je niet voorkomen, er gaat sowieso één van de APC's kapot[punt]. Maar je kan vervolgens er voor zorgen dat je tijdens de laatste slag om het dorpje de overige twee tot je beschikking hebt.

    Als je casualties niet boven de 1/3 zijn gekomen wordt er later in het dorpje een APC afgeleverd ( check je map tegen die tijd) , de 2e jatten wij zelf bij de boerderij. Er komt er eentje langs rijden naar de voet van de heuvel waar de spotter teams opzitten. Pak er een ( elke is prima behalve de achterste want das degene die hoe dan ook een mortar strike op zen kop krijgt).

    Gebruik die APC om naar boven te rijden, ga er even comfortable voor zitten en gebruik de turret om vanaf bovenaf de berg zoveel mogelijk vijanden uit te schakelen, 2 AT teams zijn vanaf hier al uit te schakelen als je een beetje creatief rijd.

    Rijd naar beneden, benader het dorpje vanaf de linker kant, schuil achter de schuur waar een AT staat die je mogelijkerweis al hebt uitgeschakeld. Klim weer in de turret en maak het af.

    okay, op een gegeven moment komt er rode smoke. Dat is de plek die jij moet verdedigen en niets anders. Het maakt niet uit of de Chinezen het halve dorp hebben ingenomen en er sushi tenten aan het bouwen zijn, zolang het maar niet die 10 bij 10 meter is waar jouw rode fakkeltje op brand. dus focus ook op dat stukje.

    Die 10 bij 10 meter is grenst aan een shuur. Zet je tank achter die schuur zodat hij nog net om de hoek kan kijken aan de water kant. Dit zorgt ervoor dat de groepen vijanden die je proberen te flankendoor een van je AI spelers in de turret wordt tegengehouden. Hij heeft unlimited ammo dus als je hem goed parkeert is hij veilig voor de AT gunners and houd hij je andere AI speler veilig. Die andere AI speler dient overigens achter de turret geplaatst te worden. Deze schiet op alle vijanden die recht van voren komen.

    Dan zijn er alleen nog de vijanden over die via de westelijke kant komen, de kant die de NPC marines verdedigen en de kant die gebreached wordt. Nu is het essentieel dat je tijdig je map hebt bekeken en uitzoekt waar tank nummer 2 is neergezet. Deze ga je halen en parkeer je tegenover het gebouw met het nisje. Het is ongeveer tegenover de vuilniscontainer. Dit gebouw met het nisje is een beetje een vage term maar hij grenst aan de 10x10 meter die jij moet verdedigen, de turret ligt er min of meer naast. En naast het gebouw ligt een soort halfverzonken afval container. Zet je 2e tank parralel aan de muur tegenover die nis. Weer moet hij hier om de hoek kunnen kijken zodat hij zicht heeft op de schuur.
    Jijzelf gaat in het gebouw met de nis zitten en houd je vingers gekruist dat je gebouw niet wordt opgeblazen. Dit klinkt een beetje lullig maar dat gebeurt in 50% van de gevallen. Wanneer het niet gebeurt zit je er veilig en is het enige dat je af en toe moet doen, de achterdeur checken om te zien of er geen vijanden zijn vast geglitched in de deur opening.
     
  6. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nu een tijdje met Missie 4 bezig op hardcore. Missie lijkt me wel te doen ooit. Is het nodig om de mortieraanvallen te stoppen voordat je de 'tower' inneemt op het vliegveld? Ik heb het 1x co-op gespeeld en toen nam iemand de tower over en toen waren gelijk de mortieraanvallen ook gestopt?

    Nu het probleem. Vandaag heb ik last dat wanneer ik schiet dat de controller uitvalt? Ik kan hem dan weer connecten maar na een schot of iets dergelijks dan valt die weer uit? Terwijl ik de vorige dagen last had dat het spel vast hing na een paar minuten spelen, terwijl ik daar vandaag dan geen last van heb.

    Bij andere spellen heb ik geen last daarvan.
     
  7. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Story of the Game mate;)
     
  8. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Update komt eraan!!!

    Bron: http://community.codemasters.com/forum/showpost.php?p=5824460&postcount=6
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik toch wel het grootste gemis vind in deze game is de mogelijkheid zelf je gear samen te stellen.
     
  10. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd.. Dat zou een stuk beter zijn. Voordat iedere missie begint je eigen gear samenstellen. Nu zijn er namelijk een aantal wapens waar ik nog nooit mee heb gespeeld...
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe voorkom je dat je elke keer wordt gebombardeerd door een heli? Heb checkpoint, units schieten op iemand en er komt meteen een heli aan die elke deer min. 2 teammates killed.

    Erg irritant, missie 2 trouwens. (heb het spel net dus snap niet alles :p)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zowieso je team instellen op "Fire on my lead" of "Return Fire" en als je een heli hoort snel plat op je buik gaan liggen
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Of gewoon de hele weg kruipen.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kapot schieten die heli :cool:
     
  15. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel al uitgespeeld op Normal en vandaag heb ik toevallig missie 2 op Hardcore gespeeld. Ik zal je even vertellen hoe ik het heb gedaan.

    Oke je gaat het bos in. Zorg dat je niet gezien word. Er rijden wat auto's voorbij. Loop de straat over en ga verder het bos in. Zorg nu dat je bij het huisje komt, zonder gezien te worden, zodat het andere team gaat flanken. Het is een klein huisje vlakbij de sunburn. Wacht bij dit huisje totdat de mensen bij de sunburn er vandoor zijn. Zij gaan namelijk naar het vuurgevecht toe met het andere team. Als ze weg zijn bij de sunburn ga er heen en plant een c4. Blaas hem niet meteen op loop een stukje weg naar begroeit stukje bos. Laat dan de sunburn ontploffen. Ga liggen heli komt volgens mij zorg dat je niet gezien wordt. Oke nu krijg je howitzer arty drop die op het kleine dorpje stukje verderop. Loop nu voor het dorpje langs en zorg dat je precies recht onder objective 2 sta. Loop nu naar boven en clear objective 2 van bad guys. Destroy de radar en loop dan verder naar het einde.
    Hoop dat je het hier meer red. Anders hoor ik het wel.
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    In je 2e regel zeg je wel zonder gezien te worden, maar dat is makkelijker gezecht dan gedaan;)
    Straks level 6 doen met voltreffer, kijken of we er iets van bakken.
     
  17. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er nog iemand mee wilt doen is het natuurlijk alleen maar makkelijker! We gaan ook voor de extra objectives voor de achievements.
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Voeg me toe of voltreffer als je mee wil doen, we beginnen over 10 minuten:)
     
  19. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Is op zich niet zo heel moeilijk als je weet hoe je moet lopen ;)....

    Aah... ben te laat. Dan maar NCIS afkijken. :p
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Zoooo, net ff 3e missie gehaald en de eerste objective van missie 4 :)
     

Deel Deze Pagina