1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 14 okt 2009.

  1. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar met die piloten missie gaan die piloten dood en dan kan je dus helemaal overnieuw beginnen?
     
  2. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    welcome to the club
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Shortie, ik wil best op hardcore doen, maar ik ben wel al bij level 7 op hardcore...
     
  4. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word zo langzaam gek van dit spel.
    Ben inmiddels met coop bij de laatste missie en de xbox wil niet dat wij dat ding halen!
    Gister 1e keer geprobeerd, in het dorpje ging het al mis. Ik had geen idee hoe wij die AAA moesten uitschakelen dus we liepen echt 10 minuten in dat dorp rond, terwijl het binnen 2 minuten moest. Maar no problem. AAA kapot even later, wij in helikopter naar die naval base, ineens vanuit het niets ben ik dood.????
    Vandaag verder, 1e keer. Lopen in het dorpje ik ben dood dus kijk naar mn partner, die loopt zojuist bij een lijk om zn ammo te jatten, BAM dood, geen schoten geen knal niks, gewoon dood.
    2e keer, we nemen een tank kort voor het dorpje, ik knal tijdens het rijden licht tegen een muurtje ofzo aan, tank ontploft, dood.
    3e keer, radio zegt: 2 mikes blabla tot de helis komen. nog geen 10 seconde later, HELIS DOWN MISSION IS A FAILURE
    o
    m
    f
    g
    1Ö"§ERJKWLRJMfdfgdgjbntüq34iot
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben nu bij missie 2 en ik kan wel wat hulp gebruiken, zie spoiler.

    Ik heb in missie 2 de eerste doelstelling gehaald, een of andere radarwagen gesloopt. Nu is het de bedoeling dat je afreist naar een waypoint, waar een huisje staat. Ik denk een boerderij, maar je komt gewoon in een hinderlaag terecht, schoten van alle kanten. En als je te lang wacht worden je eigen heli's uit de lucht geknald want de andere radar heb ik nog niet kapot kunnen krijgen.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je krijgt dan ook artillery support volgens mij, nadat je die SUN kapot hebt. Anyway, over het eerste stuk moet je niet al te lang doen.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het lukt nog niet, zit midden in zo'n checkpoint als er vijanden gedropt worden met een heli. Mn teammates worden 8 van de 10 keer overhoop geschoten. Is er een goede tactic? Ik heb al geprobeerd om snel op het doel af te rennen, waar je de radar kapot moet maken, maar ook daar staan veel vijanden.
     
  8. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat ik mijn mannetjes in dat dorpje heb laten vechten, zodat de vijand is afgeleid. Dan ben ik via een omweg (zodat ik niemand tegen zou komen) in de buurt van die radar array gesneakt en heb vanaf een afstand die artillery strike geroepen. Bij die radar waren nog wel een paar mannetjes in het bos, maar heb er wellicht maximaal 3 nog om moeten knallen
     
  9. stevanov

    stevanov Antiheld

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een co-op partner(s), ik ben nog bij het begin van het spel, maar zou het liever samen met iemand doen.
    Hoor het graag!
     
  10. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Overweeg om hem aan te schaffen voor 30€. Zijn zowel de singleplayer als de multiplayer de moeite? En is er nu nog steeds veel activiteit op de multiplayer?
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Voor de singleplayer is het de moeite, voor de multiplayer niet echt. Die word hooguit nog door een aantal honderd mensen gespeeld (denk ik). Komt o.a door MW2 en het was gewoon niet zo'n succes.
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Toch is er regelmatig een potje te vinden in de MP:)
    De singleplayer is wel goed, maar misschien een beetje kort maar je rekt het wel als je hem op hardcore speelt.
    Ik zoek trouwens nog iemand die hem op hardcore verder wil spelen met mij, voeg me maar toe:)
     
  13. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    laag blijven, rustig lopen en de chopper uit de lucht knallen voordat hij bij je in de buurt is. Zo probeer ik het, maar ik ben ook nog niet verder.
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon zo lang mogelijk in stealth blijven, veel kruipen spotten en verder kruipen, dan flanken en die Missle kapot maken, dan die airstrike op het dorpje droppen of er langs kruipen, dan of airstrike als je die nog hebt op die die radar plaats, missie geslaagd:)
     
  15. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook ja. Alleen die chopper zit mij af en toe dwars. Maar wat een mooi spel, echt geweldig _O_
     
  16. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze spel bestellen, maar ik wil eerst graag weten of subtitle in deze spel aanwezig is. Vertel OFP duidelijk wat je moet doen? Ik hoop dat het niet alles via geluid gebeurt, want ik ben doof. Dan heb ik niks aan deze spel.

    Ik ben van plan om met iemand te spelen, dus in co-op modus. Levert co-op veel problemen? Ik las dat het niet goed werkt, bijv: save en achievement.

    Dat wil ik graag weten.
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, dit kun je aan en uitzetten in het menu en in het 1e level zitten wel een paar stukjes met een tekst, maar aangezien je doof bent denk ik toch dat je wel een minpunt hebt, want je hoort de voetstappen niet als ze bijv heel dicht bij zijn, ook kun je de helicopter niet horen aankomen en in combat situaties zullen je team mates schreeuwen waar de enemy zit(dit kun je wel links onder lezen).
    nee, voor zover ik weet levert de coop mode geen probleem want toen ik hem met voltreffer speelde kreeg hij wel steeds de achievement( ik had ze al:+) en als 1 iemand de save gewoon bijhoudt en niet op gamed offline zie ik ook verder geen problemen.
     
  18. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je duidelijk antwoord.

    Kan je niet op radar kijken waar de vijand is? Ik heb begrepen dat je allerlei hulpmiddelen op Hardcore niet krijgt, maar op lagere moeilijkheidsgraad wel. Bijv: kompas, rader, hoeveelheid munitie?

    Het lijkt me spannend om direct op Hardcore te beginnen }:] Denk dat ik het bij zavvi.co.uk ga bestellen. Het kan even duren.
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Je hebt 3 modes, normal, gevorderd en inderdaad de hardcore mode.
    Op normaal heb je vrijwel alles ja, maar het is geen radar maar een kompas met daar op de windrichtingen en dan daarop rode blokjes waar ze zitten, ook kun je op de kaart kijken wat ik vergeten was te vertellen maar deze is niet altijd zichtbaar daar voor moet je op (back) drukken. Verder zie je de munitie stand, welk wapen in welke vuurmode, je ziet hoe je staat/ligt enz. en waar je bent geraakt en hoe ernstig. Verder heb je een cross hair.

    Op gevorderd is het allemaal wat minder maar goed te doen.

    Op hardcore(waar ik zelf ook bezig ben) heb je echte he-le-maal niks, alleen die tekst regeltjes links onderin, om te zien wie je team mates zijn moet je(RB) indrukken en dan kun je ook zien welke richting je oploopt. Om de vijand te markeren moet je ze zien of je moet de kaart openen.
    En met je verrekijker kun je ook leuk kijken hoeveel meter iets is:) dus als je een vijand ziet weet je gelijk hoever het nog is.

    Als je nog meer vragen hebt lees ik het vanzelf.
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bij level 5 op normal en ik wordt echt gek van die team mates en die helicopter crew

    Ze doen echt niet wat ik ze opdraag!

    vindt een beetje gaar spel eigenlijk..
     

Deel Deze Pagina