1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 14 okt 2009.

  1. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een nederlandse clan opgezet? Wil wel met een paar nederlanders online spelen namelijk.
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Is de eerste game die een oorlog zo realistisch neer zet volgens mij...
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    zojuist uitgespeeld en dit vind ik ervan.
    Het was een zeer leuke en vermakelijke game, ik heb gelachen, Mijn kussen helemaal kapot proberen te slaan en op het puntje van mijn stoel gezeten.
    De missies waren goed gebalanceert alleen ik vind wel dat er teveel missies in het westen van skira inzaten, terwijl het oosten vrijwel niet werd gebruikt.
    Ook vindt ik het jammer dat ze de beloofden 70 wapens er niet in hebben gezet, en ook heb ik niet of nouwelijk de voertuigen gezien, ik heb in een jeep, truck, APC en helicopter gezeten, terwijl er nog minimaal 10 voortuigen meer in zouden zitten.
    De multyplayer zeg ik maar niks over want die is gewoon ondermaats.
    Ook vind ik de AI van je teammates redelijk aan de lage kant, op lange afstand doen ze het goed, maar zodra ze in een close quater zitten dan zijn ze slecht, bepaalde bugs komen het speel plezier ook niet tegengoede zoals de dode gast die gewoon blijft zitten bug.


    De game is leuk, maar ik heb het gevoel dat er zoveel meer in had kunnen zitten, misschien zelfs minder als ze het eiland kleiner hadden gemaakt en meer aandacht voor AI enz hadden gehad, ook dient gezecht te worden dat de huizen heel leeg zijn.
    7.8/10
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    PC versie heeft wel een mission editor :cool:
     
  5. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer word ik in missie 5 van een levensgrote afstand neergemaait door een helikopter.. wat kan ik hier in vredesnaam tegen doen?
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Waar kan ik een AT mine vinden?
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb hem verkocht, ik ga niet eens beginnen met het uitleggen waarom.

    Dit is een schande van de naam Operation Flashpoint. Eerste spel was zoveel beter.
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Jammer dat hij voor zoveel mensen tegen valt en dat komt volgens mij puur door de naam Operation Flashpoint. Ik heb zelf deel 1 niet gespeeld. Er is gewoon nog nooit zo'n consolegame geweest in dit genre en hij is gewoon erg goed uitgewerkt.
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij mag mij uitleggen waarom het komt door de naam Operation Flashpoint?

    Het gaat om de volgende punten
    • Zitten veel te veel bugs in
    • De auto's rijden net als botsautotjes
    • Het hele missiesysteem is gigantisch slecht uitgewerkt, je kan niet als je bij iemand een missie uitspeelt in de campaign verder daar waar je gebleven bent.
    • De A.I. is echt gigantisch dom
    • Het commandsysteem is slecht uitgewerkt.
    • De missies zijn eentonig.
    • Er zijn 6 missie gelocked die de meeste mensen ooit zullen unlocken omdat ze niet het niet op internet lezen
    • Er is nu al bijna DLC klaar!!!!!!! WTF!!!
    • Geen mission-editor. Ook al was dat wel beloofd door Codemasters.
    • Het savesysteem werkt niet.
    • Als je een missie overnieuw begint moet je eerst een heel verhaal aanhoren dat je niet kan doorskippen
    • En zo kan ik wel even doorgaan


    Het is gewoon NIET goed uitgewerkt. Period.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je vergeet de zeer magere MP opties, toch wel een beetje een doodsteek wat mij betreft.
    Als je een beetje sim shooter maakt dan zorg je toch op zn minst dat er wat in MP te doen is... kijk naar GRAW en GRAW 2, dat wordt nu nog steeds gespeeld. Ik denk dat als ze niet snel met wat uitbreiding voor de MP komen dat we deze zelfs voor MW2 uitkomt alweer vergeten zijn.
     
  11. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik wou OF nog wel kopen, ik wou al wachten totdat MW:2 uit is, maar ik denk dat dat helemaal geen luxe is/was:).
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga morgen verder met chievs halen, zodra hij op 900/1000 zit leg ik hem weg, om later nog eens op hardcore uit tespelen.
     
  13. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore is echt een stuk lastiger, vandaag wou missie 5 gewoon echt niet.. in dat dorpje word je simpelweg overrompeld.. iemand tips?
     
  14. spybunny

    spybunny Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey mensen


    als ik deze game Co-op speel met 4 mensen, en wanneer we allemaal dood gaan, kunnen we alleen maar de missie restarten, en geen checkpoint laden..doen we iets verkeerd? of heeft iedereen dit ?
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ligt waarschijnlijk aan je moeilijkheidsgraad. Speel je op Hardcore? Want dan heb je namelijk helemaal geen checkpoints.

    Probeer eens co-op op Normal en kijk of het dan nog voorkomt. ;)
     
  16. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft dit, alleen in de Singleplayer kan je je checkpoint laden. Ik heb dat in ieder geval wel, het is in ieder geval zwaar irritant...
     
  17. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Lange afstand knallen, mij is die missie ook nog niet gelukt, maar dat dorpje heb ik wel uitgeroeid..
     
  18. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt aan de wapens, maar meestal kan je aannemen als je een wapen met een scope hebt dat je tot honderd meter het kruisje op de persoon moet zetten, en daarna bij elke 100 meter een stipje hoger moet gaan zitten, sommige wapens hebben dit iets minder nodig dan anderen.

    Ik moet zeggen dat je als sniper eigenlijk een spotter hier ook echt goed kan gebruiken als je op afstand schiet, anders ben je al gauw minimaal 2 kogels per persoon kwijt, terwijl het veel sneller gaat als iemand voor jou de afstanden roept.
     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    wel grappig,

    er waren dus mensen die met mij de discussie aangingen dat dit spel beter zou zijn den MW2|:-:lol:

    dan kan je met het argument komen dat als alles naar behoren zou werken dat het dan wel zo zou zijn, maar dat is niet zo en was ook te verwachten dat het bagger zou zijn.:b:
    noem maar 1 spel waar alles wat ze beloofden van dit spel ook echt kan. komop een map waar je 9,5uur doet om naar de overkant te lopen. dit was dus op korte termijn slimme marketing van codemasters. hebben genoeg mensen het spel gekocht. op lange termijn kan dit dan weer een doodsteek zijn, want nu weet je hoe codemasters in elkaar steekt. gewoon glashard liegen om je spel te kunnen vekopen en ondertussen weten dat je een spel verneukt hebt.

    voor mij maakt het geen fuck uit, ik ging hem toch wel kopen en ga hem ook uitspelen, maar "NO WAY" dat dit ooit beter is dan CoD, en zoals ik dus al zei, het is leuk om erbij te hebben maar zet je geld maar op MW2, zeker een GOTY\o/
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik vind het nogal lullig om deze game te gaan vergelijken met MW2, want het zijn 2 andere games. Dan kun je niet zeggen dat deze game kut is en dat MW2 beter is. Flashpoint gaat voor realisme, CoD is echt arcade.
     

Deel Deze Pagina