1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 14 okt 2009.

  1. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zelf niet de medic bent dan hoef je alleen aan te geven dat er iemand behandeld moet worden:
    - druk op de rechter bumper
    - kijk dan naar de persoon die je wil oplappen (zijn naam is geel of oranje gekleurd, hangt ervan af hoe zwaar hij gewond is, wit is gezond)
    - heb je iemand in het vizier die gewond is dan krijg je de optie om hem te healen (bovenste optie in de keuzecirkel, ik dacht "threat wounded")
    - kies die optie en de gewonde en de medic zoeken een rustig/intiem:D plekje op waar de behandeling plaatsvindt

    Ze willen inderdaad wel eens van je weglopen, jammer dan, laat het aan de medic over. Als je zelf de medic bent dan lopen ze weg als de AI denkt dat de plek waar ze staan niet echt veilig is. Als het even rustig is kijk dan hoe je team erbij loopt en heal alles tot je weer in een gezond team rondloopt inclusief jezelf.
    De medic is trouwens de enige die iemand weer 100% kan oplappen (met injectiespuit). Alle anderen in het team kunnen alleen het bloeden stoppen met hun verbanddoosje.
    Let op dat wanneer de medic zegt dat de (ge)wonden behandeld zijn dat je dan weer het commando "follow me" geeft voordat je verder gaat.

    Als je iets wil laten kapot maken dan gebruik je het commando "assault" dacht ik maar dat weet ik niet zeker. Ik maak het meestal zelf kapot maar ik heb ook wel eens gehad dat de AI me net voor was om de tweede tank te vernietigen aan het begin van de missie met die verkeerstoren op het vliegveld. ff uitproberen.

    Je kan niet tijdens de missie van personage verwisselen in single player.
    Online als host zijnde kun je ook niet kiezen.
    De overige drie spelers kunnen wel kiezen. Als in online coop de missie faalt en je doet een restart dan kun je ook niet meer kiezen wat je wilt zijn. Dit kan alleen door helemaal uit de missie te gaan oftewel door de lobby te sluiten (als iemand een andere manier weet dan hoor ik dat graag...)
    Als in online coop de teamleader wordt gedood dan wordt nr2 de teamleader.

    Nog een gemeen truukje voor de normal mode:
    Soms heb je een geweer waar je niet fijn mee kan richten op grote afstand. Wil je ook zo'n mooie sniper als die van je teammaat dan schiet je 'm dood en pak zijn wapens. Wacht dan een minuut en hij respawned.
    In online coop doe dit dan in overleg O-)
    In de andere modes werkt dit niet handig omdat er dan geen respawns zijn...
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Iemand die voltreffer en mij wil helpen met level 7 op hardcore? Want we komen er echt niet uit8)
     
  3. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, daarom liep AI weg. Ik was niet medic, en kan iemand dus niet 100% genezen. Ik wist niet dat AI zich onveilig kon voelen 8) En daarom zochten AI andere rustig/intiem plekje :9

    Bij mission 1, secondary opdracht moest ik mini-raketbasis vernietigen. We gingen van achter sluipen, en toch werden we ondekt :confused: Zouden de vijanden de voertuig op de afstand horen aankomen?

    Heeft iemand een goede manier om vijand op grote afstand te doden? Soms moest ik de hele magazijn leegschieten |:- Wat ik doe: AI zegt waar de vijand zich bevindt, en vertel wat de afstand is. Bijv: 400 meters. Dan mik ik de sniper iets hoger. In de scope staat getal, en ik stel sniper op 400 meters. En toch...|:- Ik kies voor 1 kogel, en soms 3 kogels per trekker. Doe ik iets fout?

    Wat ik aan OF jammer vind, is de manier hoe je in de voertuig instapt. Ik had graag gezien dat je op really manier instap i.p.v. zwarte scherm. Als je in auto rijdt, kan je niet eens rondkijken. Bij Far Cry 2 kon dat wel, en dat is fijn.

    Tips over wapen afpakken van teamleader is goeie :cool: Jammer dat het niet op HC werkt.
     
  4. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag 3 missions op HC gehaald. Het viel mee, vind ik. Toen ik met coop vriend mission 3 bezig waren, ging hij dood. En ik kon gewoon doorspelen en missie voltooien :confused: Ik dacht als mijn coop vriend doodgaat, dan moeten we opnieuw beginnen. Maar dat is in dat gaval niet.

    Bij mission 4 krijgen we niet voor elkaar, tot ik op youtube keek. Ik wist niet eens dat ik hittezoeker bazooka had 8). Voorlopig heb ik genoeg gespeeld. OF is leuk, vind ik.
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Als de teamleider dood gaat dan word je vriend leider, maar als de rifleman(vriend) dood gaat speel je gewoon door, als jullie allebei dood zijn dan begin je overnieuw.
    Level 4 is die met dat vliegveld denk ik he?
    Kan me herinneren dat ik op hardcore coop maar 3 pogingen nodig had, als je die tanks hebt gesloopt de air strike droppen op die ridge line van huizen.
    Dan moet je rechtsom sneaken en via die huisjes naar je objective gaan, dan gewoon in die toren gaan zitten en missie halen:)
     
  6. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, de bovenstaande berichten lees ik nu pas, nadat ik 6x bij missie 5 had gespeeld. Toen ik crew vond, vlucht ik direct, maar crew bleef achter :mad:

    Het is niet bepaald 1 shot 1 kill. Ik moest altijd meerdere keer raken. Je ziet wel rode wolk van bloed, maar doodgaan doe ie niet :confused: Is dat Hardcore? Ik moest super dicht bij LCD-tv ( 10cm ) zitten om te kijken waar de vijand zich bevindt.
     
  7. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, als ik dit zo lees zitten er nog steeds veel bugs in de campaign? Ik weet nog wel toen ik dit spel met een maat kocht op de release, we schrokken ons dood: in missie 1 blieze we die radiotower op, hij verdween gewoon! niet eens in elkaar storten ofzo! xD en soms onder het lopen zat je ineens vast? en nog honderden andere bugs.. gelukkig hadden we binnen 11 dagen 1000/1000 GS en het spel weer ingeruild. Van dat geld borderlands gehaald, wat veeeeeeeeeeeeeel beter bevalt!
     
  8. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werd tijd. Eindelijk hebben we missie 5 gehaald. De eerste keer lukt niet :mad: Daarna wel. Je moet crew selecteren en "fast move" opdracht geven. En dat allemaal via map. Geen idee waarom 1e keer niet werkt :confused:

    Nog 6 missies te gaan :9

    Het is pas leuk, als je met co-op kan spelen. In je eentje spelen is niet echt leuk, vind ik. Want AI is nu eenmaal niet zo slim.
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Doe je op hardcore of normaal? Want ik ben nu bij level 7 en ik kom daar echt niet verder (hardcore)
    Heb met voltreffer al met een tank geprobeert, maar dan word ik neergeschoten door de anti tank gasten:|
     
  10. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op Hardcore. En ben bezig met missie 6.
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Voeg met toe, en als je bij level 7 bent stuur me dan even een PM, dan kunnen jij, Voltreffer en ik misschien een keer level 7 proberen:)
     
  12. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    We zitten nu bij missie 7, en komen niet verder. En willen verdergaan met jullie.

    Co-op vriend van me wil ook meedoen. We spelen altijd samen. Gamertag is jelledeboer. Mijne kan je hier vinden. Wij zijn elke avond vanaf 20.00 beschikbaar. Op woensdag kunnen we niet. Speel liever niet later dan 22.00, want ik moet volgende dag ook werken. Fit zijn is gewenst ;) 1 geslaagde missie per dag is al mooi.

    Houd rekening mee dat we beide doof zijn. Het is niet zo ramp. Wie wordt host?
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik wil morgen wel gamen, maar hebben jullie een headset? (dome vraag), moet ik voltreffer wel ff optrommelen en ik host denk ik maar.?
     
  14. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb headset. Maar dat kan ik niet gebruiken i.v.m. mijn doofheid. Misschien kan mijn broertje mijn plaats innemen :p Is goed dat je host bent.
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar hoor je echt helemaal niks, want anders moet ik nu eerst een heel plan gaan maken over hoe we gaan spelen:+
    En morgen avond rond een uur of 7 a 8 lijkt me het meest geschikt als jullie kunnen?
     
  16. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een die vast zit bij missie 7 op hardcore als jullie nog iemand nodig hebben stuur maar een pm of een bericht op live.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hey jongens ik ben ook wel weer eens in om op HC te gaan spelen. Ik heb de game hier onder het stof liggen dus het wordt tijd het eens op de moeilijkste graad te spelen. Enkele criteria

    - Bekend met Operation Flashpoint
    - Doorzettingsvermogen
    - Tactisch inzicht

    Ik zoek dus naar een vaste teamgenoot die enkele avonden beschikbaar is. \o/
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ok, wie vanavond rond een uur of 7 a 8 hardcore level 7 wil doen, voeg me maar toe, Heaset is wel vereist (norwest daargelaten:9)
     
  19. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch opdracht geven door RB te gebruiken. Dan kan ik zien wat ik moet doen. Zo ingewikkeld is het niet.

    Sorry, maar als mijn co-op vriend (ook doof) niet mee mag doen, dan doe ik ook niet mee. Is gewoon niet eerlijk, want we hebben alle missies samen gespeeld.
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik bedoelde jullie allebie, is verder geen punt.
    Maar ik ben nu online, zullen we dan maar beginnen?
    Edit*
    Level 7 niet gelukt, wel dichtbij, maar niet gelukt.:mad:
    Donderdag nog een keer proberen iemand?
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010

Deel Deze Pagina