slaat echt nergens op, ik weet ook wel dat de game tegenviel maar om er nu al mee te stoppen gaat wel heel ver
Als iemand bij het laatste level is met een savegame op hardcore dan join ik wel even voor de achievement .
Ja, als ik alles op hardcore heb gehaald en ook de achievement, en jullie joinen mij, dan krijgen jullie de chiev ook
Heeft iemand de savegame met de credits op hardcore? Dan wil ik graag die glitch doen! Wie oh wie is er zo aardig om dit met mij te doen ? Ik kan je wellicht helpen met andere achievements, en als het niet in dit spel is wellicht in een ander. Alvast bedankt he!
Mensen wat zijn jullie weer makkelijk Hoe dan ook ik ben 1 (van de weinige) die de game op hardcore heeft gecompleet. Maar komop doe er moeite voor dan voelt het zoveel beter als je hem krijgt.
Jullie zijn ook mooi Stelletje lamzakken. Maarja, ik ben ook nog steeds bezig, kom niet verder dan level 7
Alleen op hardcore met de computer AI? Wat zijn die gasten toch irritant, als ze nou eens deden wat ik ze opdroeg zou het best te doen zijn. Maar ze gaan hun eigen gang op de domste momenten...