Ik zie geen APC tank, kun je zeggen waar die ongeveer staat? Want zonder dat ding lukt het niet. Mn teammates op die turrets gaan te snel dood.
Heb hem vandaag binnengekregen maar nog niet veel aandacht aan kunnen besteden. Vond het niet zo geweldig eigenlijk
Je moet goed luisteren, ze zeggen dat je maar 1 kant van het dorpje hoeft te dekken, de rest doen andere squads. En wat je moet verdedigen is niet moeilijk
Hallo, Ik een een vriend zoeken nog 2 serieuze mensen voor co-op hardcore. We willen mensen die rustig te werk gaan en er niet als een idioot op de tegenstander afrent.. als je dit wel wil moet je FlyingSaucer xi toevoegen!
Keb die derde missie eindelijk gehaald. Dat van die tank klopte, dat die bij mij al lang kapot was klopte helaas ook. Keb de missie opnieuw in coop gedaan, en met de tank er wel bij op het eind was het zo gedaan.
Iemand tips hoe ik level 2 op hardcore kan halen? Want ik sneak elke keer om de voorste ring van verdedigers heen en dan loop ik verder, maar ik was nog +-350M van de sunburn af en toen waren ze me ineens aan het zoeken terwijl ik heel zeker weet dat ik niet was gezien of dat ik had geschoten
Kan je single player ook co-op spelen doormiddel van split screen? dus met iemand naast je op de bank?
Heeft iemand een linkje voor een guide voor mij. Kan ik ff de overige achievements halen. Op gamefaqs staan geen guide's En google vind ook nauwelijks wat.
Achievement guide: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=181441 Gamefaqs is ruk voor achievement guides, kijk daarvoor voortaan op www.xbox360achievements.org
ARGH, ik heb net de sun brun kapot gemaakt, loop ik verder, ik hoor een helicopter ik ga liggen word ik afgeknalt moet ik weeeer opnieuw beginnen...
\ Aha jij had me dus toegevoegd Anyway als ik online ben en je wil co-op spelen invite me maar. Nog iets trouwens, komt bij andere ook vaak voor als je browse severs doet en je naar co-op er hellemaal niks gevonden word. Ik heb geen problemen met het browsen van andere game modi's. De enige keren dat co-op heb gespeeld was via quick start.